torsdag 16. januar 2014

Birthday calendar :)

Idag har jeg en kalender å vise dere :)
En kalender jeg faktisk synes er ganske så genial!
Hvertfall for meg ;)

Jeg er nemlig helt elendig til å huske bursdager...
Altså, jeg husker bursdager, jeg, men aldri i tide!
******************
Today i have a calendar to show you :)
A calendar i do think is genius!
To me it is ;)

I am so bad at remembering birthdays...
Well, i do remember them, but never in time!



Men her er den altså, den geniale kalenderen jeg fant på!
Jeg har sett disse kalenderne, med måned, dag og dato.
Men jeg har lagt til en rad til, nemlig neste måneds bursdager!
Helt superdupert for sånne som meg ;)
Da har jeg kanskje en bitteliten sjans til å huske en bursdag i tide ;)
********************
But here it is, the genius calendar i invented!
I have seen these calendars, with months, days and dates.
But i have added one more "flap", next months birthdays!
Just awesome for someone like me ;)
Then i maybe have a chance to remember a birthday in time ;)


Jeg har brukt Bind it all, for å sette kalenderen sammen.
Alle bokstavene er skrevet ut med cricut`n, tekstene er ifra Bildmålarna,
og det samme er papirene :)
*****************
I have used Bind it all to put it together.
All the letters are cut out from my cricut, and the text and papers are from Bildmålarna :)


Takk for at du stikker innom meg og ser :)
Klemmer fra Maya
**************
Thank you for stopping by :)
Hugs from Maya


I am entering my calendar into these challenges;

Inky Chicks challenges - Anything goes
Craft my Life; All Crafts challenges - Anything goes, but not a card!




Stamps: Bildmålarna - Recipe for Friendship, Make each day magical (This one is one you get if you buy stamps from Bildmålarna)
Tools: Bind it all, Cricut
Other: All edges are inked with Distress Ink Pumice Stone

27 kommentarer:

Anne- Elisabeth sa...

Hei Maya.
Den kalenderen er jo bare helt supersmart og dekorativ
Likte den kjempe godt,
Nydelig
Klem, Anne-Elisabeth

Lau W sa...

Wow ! fantastic creation, so fab idea !!
xxx

Jill sa...

Iiiiikkk, denne var flott!
Ok, nå må jeg fillern meg kjøpe meg en sånn Bind it sak jeg også ;) Jeg hadde jo bestemt meg Maya, for at det trenger jeg ikke. Huff så feil man kan ta, ser jo nå at jeg trenger jo absolutt det!
LOL, nok en gang, takk for inspirasjonen ♥
Stor klem fra Jill

Pop's Cards sa...

Good morning sweetie, this is gorgeous, big hugs Pops x x x

Maryann Laursen sa...

What an awesome idea. I could certainly use one of these too, as I´m also just as bad to remember things in time, and my most used stamp are probably, sorry I forgot your birthday LOL. And it´s so beautiful made too Maya.

Aina sa...

Oi, den var jammen smart ja! :O Og så lekker da! Jammen meg godt jeg har ei sånn maskin. (som ligger godt i esken sin enda)
Kanskje en idè å ta den frem snart da. Blir jo stadig inspirert av deg da vet du :)

klem Aina

Hege sa...

Jeg er målløs!! Og det blir jeg veldig sjelden! Dette er noe av det smarteste jeg har sett på lenge! Og jeg kjøpte Bind-it-all i høst, men har ikke pakket den opp av esken enda engang.. (flau). Nå vet jeg at jeg VIRKELIG har bruk for den!

Tusen takk for inspirasjonen, Maya!

Diger klæm :)

Anonym sa...

Stiiili å såå smaaart!!!

Anne-Eddie sa...

Kjempelur, og lekker!
Du er kreativ så det holder!!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Gitte sa...

Ihh hvor er den bare smart.

Unknown sa...

Maya
This is very beautiful. Thank you for dropping by and sharing your inspirational art with us today.
I pray that bountiful Blessings come your way,
Carole Robb Bisson
Word Art Wednesday

Anonym sa...

What a fabulous make.

Thank you for joining us at Rhedd & Rosie Challenge Blog.

Moira DT.

Karen Letchworth sa...

This is such a wonderful project, Maya. Thank you so much for sharing your creativity with us and playing along in our challenge. Im so grateful to have you join us, and I hope you'll be back again soon to share another great project.
Blessings,
Karen
Word Art Wednesday

Karen Letchworth sa...

This is such a wonderful project, Maya. Thank you so much for sharing your creativity with us and playing along in our challenge. Im so grateful to have you join us, and I hope you'll be back again soon to share another great project.
Blessings,
Karen
Word Art Wednesday

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

HEJSAN!
vilken otroligt fin kalender du har skapat.... där fick man en ide' , tack snälla du..
kram
Agneta

❤ Kaia sa...

Såå bra Maya...
Den var kjempeflott...

Klem fra Kaia

Zoe sa...

Thanks for joining in Rhedd and Rosie's, good luck, Zoe DT xx

Pinklady 68 sa...

Åååå, så smart...virkelig en suuuuuperfin kalender!! Du lager mye lekkert!! Takk for inspirasjon:-)

KLem Laila.

Unknown sa...

Many thanks for entering the Rhdd and Rosies Challenge and good luck! Melissa (DT) xxxx

spesiellinor sa...

Så fin :) Og så smart!
jeg husker bursdager ved hjelp av facebook, hehe. Men da får man jo ikke vite det på forhånd :/ Og dette var jo en veldig dekorativ måte å huske de på!

spesiellinor sa...

Så fin den ble! :) Og så smart! Jeg husker bursdager vha facebook, hehe. Men da får man jo ikke vite det på forhånd. Og dette var jo en mye mer dekorativ måte å huske de på :)

Heidi sa...

Tror det er mange som deg, til ikke å huske alle bursdager.
Da var jo denne her en kjempeflott ide.
Lekker var den nå uansett!!!

Klem Heidi:)

Anne Fenton sa...

What a great project. Thank you for joining TTCRD this week.

Ida sa...

Genial ja, det er det rette ordet!:))
Kjempesmart, og nydelig laget. Du er jammen kreativ!:))
Klem.

Emma sa...

Gorgeous calendar such a lovely project to do. Thank you for joining us at Crafty Sentiments this week for oue 'Anything Goes' Challenge xx

Ellen-Karin R. sa...

For en flott ide!
Morsomt med nye prosjekter.

Jo Ann sa...

Oh wow! This is an awesome creation. Love the construction and the papers are beautiful. So glad you linked up with us at Word Art Wednesday this week. We are so blessed with your creativity. Love to encourage you with God's Word in 1 John 3:1 which says, "How great is the love the Father has lavished on us, that we should be called children of God." Have an awesome week.

JO ANN
http://jatterburycreations.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg