fredag 24. oktober 2014

Christmashug



Helt siden jeg så Barbara - Forgotten scraps, sin første alterering av ett Magnolia stempel,
har jeg tenkt att jeg skulle prøve.
Og i helgen som var, satt jeg sammen med gode venner og scrappet,
og da kom anledningen ;)
Jeg ble utfordret til å hoppe ut i det, og tegne litt på frihånd,
og fargelegge ett motiv.
*********************
From the first time i saw Barbara - Forgotten scraps, did a altering of a Magnolia stamp,
i have wanted to try one my self.
And last weekend the time had come ;)
I was challenged to draw and color one, and i jumped to it.





Jeg tegnet ikke så mye på selve motivet, men snyteskaft fikk jenta!
Neste gang kanskje jeg prøver meg på å forandre skikkelig,
slik som Barbara har gjort her ;) 
****************
I didn`t draw much on the image, but she got a pigs nose!
Next time i might try to alter her into something totally different,
like Barbara has done here :)



Papirdesign sine flotte tekster :)


Takk for at du ser,
klemmer fra Maya :)
**************
Thank you for looking,
hugs from Maya :)




Stamps: Magnolia
Sentiment: Papirdesign - Snøfnugg PD 14949, Super jul PD 14922

Papers: Maja design
Tools: Spellbinders - Labels 1. Whiff of joy - Heart tags. Joy crafts - Snowflake edge die. Memory Box - Lindeman snowflake.
Embellishments: Prima - Say it in crystal. Bell charms.
Other: All edges are inked with distress ink stormy sky. Ribbon is colored with distress ink stormy sky.
Medium: Distress reinkers and markers.

6 kommentarer:

Mette sa...

Den ble jo bare helt fantastisk! OG så passende! Fargeleggingen din er jo, som vanlig, helt stunning! Hele kortet er jo rett og slett vakkert :-)
Håper du får en super dag i snøværet - ut å lage engler!!! Husk; plutselig kan de komme svevende utenfor vinduet ditt :-)

Stor klem fra meg

Maryann Laursen sa...

Ha ha ha hold op hvor er det blevet sødt, og lidt sjovt er det jo også, og som altid perfekt farvelagt i lækre farver. Hvor er det blevet flot, som alt du laver Maya.

coops sa...

so stunning maya.really sweet image and your icy blue colours and details are beautiful :D

xx coops xx

coops sa...

so stunning maya.really sweet image and your icy blue colours and details are beautiful :D

xx coops xx

❤ Kaia sa...

Dette ble knallbra Maya.....
DIGG IT...

Klem fra kaia

❤ Kaia sa...

Dette ble knallbra Maya.....
DIGG IT...

Klem fra kaia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg