tirsdag 21. oktober 2014

Scrapsisters julekortkurs


Jeg har blitt spurt 
om jeg ikke kunne stille opp som gjestedesigner hos Scrapsisters.
De har nemlig julekort kurs i november.
Og jeg sa selvfølgelig ja til å bli med på det!

Så har du lyst til å lære noen nye teknikker, kanskje lære noen nye brette teknikker,
eller bare få masse inspirasjon, så vil jeg anbefale deg å bli med på moroa :)

Sjekk ut onlinekursene her;
Forumet hvor all moroa finner sted er her;


Her er en sniktitt av det jeg har laget til mitt kurs :)
En helt ny tutorial laget av meg.
Denne blir publisert på Scrapsisters forumet, så vil du se mer
må du hive deg med og kjøpe deg plass på kursene!


Ha en flott tirsdag,
klem fra Maya


4 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Spennende !!!

Kaia

Tina M. sa...

Og hvor er jeg glad for, du har sagt ja :) Det er bare så fint et kort, du har lavet - jeg har jo set det hele ;)
Mange hilsner fra Tina, Scrapsisters

Anonym sa...

I really like it when folks come together and share views.

Great website, continue the good work!

My weblog ... cost effective

Anonym sa...

I really like it when folks come together and share
views. Great website, continue the good work!



Feel free to surf to my page; cost effective

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg