fredag 1. juli 2022

Summer

 

God fredag!
Her kommer jeg med ei ny uke i min bujo :)
*************
Happy Friday!
Here I come with a new week in my bujo :)


Så nå er alt klart for neste uke ♥

Jeg har brukt disse stemplene;
***********
So now I am ready for next week ♥

I have used these stamps;





Ny måned, betyr nytt moodboard!
Og denne gangen er det jeg som har laget det.
Håper du blir inspirert ♥
*************
New month, and that means a new moodboard!
And this time I have made one for you.
Hope you find some inspiration ♥


Jeg laget ett enkelt kort,
etter inspirasjon fra moodboardet :)
************
I have made a simple card,
inspired by the moodboard :)


Herlige stempler,
som gir skikkelig sommerfølelse!
***********
Wonderful stamps,
that gives me a summer vibe!



Ha en flott fredag,
klem fra Maya
***************
Have a wonderful Friday,
hugs from Maya



1 kommentar:

Wilma sa...

Very nice week in your bujo Maya, I like the girl very much. And you made a really beautiful card with this little boy. Nicely done, beautiful coloring!
'Ha en flott helg.' 🙂
Many greetings, Wilma 💐

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg