fredag 10. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar # 10

Først idag skal jeg prøve å svare på noen spørsmål som har kommet trillende inn til meg :)

* Nei, jeg gir ikke bort mine hÄnglar stempler nei ;)
*Alle bøkene inneholder ett stempel, fra forskjellige merker.
Så som hÄnglar, NSS, Papilio, Greeting Farm ;)
(Jeg vet ikke hvem som får hvem, ettersom alle er innpakket og ligger klare!)
*Jeg bruker 1-2 timer på å male hvert motiv...
*Motivene er malt med distress ink refiller.

Så det var det, tror jeg;)
Jeg har trekt en vinner av luke #9 med Random.org,
og den heldige ble:
*********************
First today i am going to answer some questions that has been mailed to me :)

* No, i am not giving away my own hÄnglar stamps ;)
* All the books has different stamps in them.
Different brands; hÄnglar, Nss, Papilio, Greeting Farm ;)
(I don`t know who gets what stamp, as they are wrapped in paper,
 and ready for a new owner!)
* I use between 1-2 hours to color each image...
* The images are colored with distress ink refills.

So that whas that, i think;)

I have used Random.org to draw a winner for window #9
and the lucky person to recive book nr 9 is;

~***~

Nr. 64; Lau W

~***~

Gratulerer!!
Send meg adressen din til meg på mail,
den finner du under contact øverst på siden :)
****************
Congrats!!
Please send me you`re adress on mail,
my mail adresse is under contact at the top of the blog :)

~*~


Da er det klart for luke #10
Og slik ser den ut :)
**************
Then it is time for window #10
And this is how it looks like :)








Alle bøkene har motiver fra hÄnglar, teksten på fronten er også ifra hÄnglar.
Papirene er de nydelige julepapirene fra 3ndypapir :)

Husk å skrive inn navnet ditt i Mr. Linky :)
Klem fra Maya
*****************
All the books has images from hÄnglar, the text is also from hÄnglar.
The papers are the gorgeous christmas papers from 3ndypapir :)

Remember to put you`re name in Mr. Linky :)
Hugs from Maya

THIS CANDY IS CLOSED!!

Og vinneren har tatt kontakt :)

And the winner has claimed the prize :)

38 kommentarer:

Rønnaug S. sa...

God morgen! Måtte bare legge meg inn en gang til, siden jeg hadde sjans til å være først :)

Godt å se at du også bruker tid på malinga. Jeg er en snile på sånne ting, derfor har det blitt alt for lite av det i det siste.

Ha en nydelig dag! Og kos deg med kalenderen din :)

Yvonne sa...

Åh, så vakkert malt! Her går det i ProMarkers for tiden, men denne serien din har inspirert meg til å finne frem distressen igjen.
Tuusen takk for MASSE inspirasjon!
Klem

jolanda sa...

Hello again! This is again so wonderful! Thank you so much for the chance of winning.
I wish you a nice day, hugs jolanda

Mette Hvistendal sa...

du er rigtig dygtig til at farvelægge... håber jeg en dag vil blive lige så god

kram

Mette sa...

Oh - this is just stunning. I love your colouring - it's very vintage and just right for christmas.
Thank you for a chance to win :).

Hugs, Mette

Trine sa...

God morgen, Maya! Nyyyydelig fargelagt :o) Så fint det ble med de grønne elementene sammen med den "vintage" stilen! Klem

Anneke sa...

This one is again so cute and your colouring is so great. I like it a lot. Thanks for an other chance to win.
greetings Anneke

Diana Louwerens sa...

Wow this is so beautiful, I wish I could color this beautiful

Inger sa...

Hei!
Satser på at fredag er min lykkedag! Riktig god helg til deg:))

Caroline sa...

Blir liksom alltid sittende å se på disse lukene! De er så gjennomført og julete :)

Sol sa...

Nydelig! Er blitt så inspirert av disse lukene dine! Nydelig Fargelagt atter en gang! Og Herlig Ton i Ton. Jeg vil også bli så flink å fargelegge! :o)

angelique (anlou) sa...

thank you so much for the chance to win this gorgeous candy
the image is stunning
your book is FAB
congrats to yesterdays winner
hugs angelique

Ellen-Karin sa...

Vakkert som alltid.
Håper fortsatt på å være litt heldig. Jeg er ikke den som pleier å ha vinner-lykke, men kanskje .....
En skal aldri gi opp.
Ha en god og inspirerende dag!

Eline sa...

Hei.
Så nydelig motiv, som alltid.
Godt du også bruker tid. jeg synes det er vanskelig å få motivet pent, så jeg må nok øve mer..

Ha en fin dag
Klem

Bodil sa...

Nydelig motiv og for en jobb du har hatt med å lage alle disse flotte bøkene.
klem :)

Lau W sa...

OMG ! Thank you thank you thank you, i'm very happy to win ! :-)))
The number 10 is superb too, very nice work !
xxx
Thank youuuuu !

Randi Th. sa...

Denne advents-kalenderen din Maya er bare helt herlig. Like spennende hver dag!
Veldig, veldig snilt av deg!
Ha en superflott helg!
klem-

mettepip sa...

Nok et fantastisk vakkert kort Maya. Og jeg vet jo du bruker laaang tid på dine kort, men så blir resultatet deretter også!
Jeg kaster meg på i dag også jeg, vært ille stas å hatt et "Maya-kort"!
Stor klem fra
Mette

gerdsf sa...

De er så utrolig søte disse lukene dine, krysser igjen alle fingre og tær :D

Ida sa...

Nydelig!
Dette er nok en favoritt!:)
God helg!

Pinklady 68 sa...

Gratulerer til nok en heldig vinner:-)
Prøver lykke idag også! Helt nydelig denne boken:-) Ha en fin fredag!
Klem Laila.

annkan sa...

SÅ snyggt färglagt och så vackert att vila ögonen på! :-)

Kram.

Ellen Karin sa...

Dette var jammen ei flott julejente.

Har du og alle deltagerne dine tenkt over hvor mange timers jobb du gir bort nå i løpet av desember? Jeg blir helt overveldet når jeg tenker på det jeg. Veldig imponerende Maya! Tusen takk for at du gir så mye av din tid.

Dicky sa...

Another wonderful book, you are great!!

Turid sa...

Enda en heldig vinner - Gratulerer!
Jeg prøver lykken på en fredag. Øsnker deg en fin kveld!
Hilsen Turid

Veronique sa...

Jeg fikk pakka i dag, og den er kjempe lekker :)

God helg!

Christine sa...

Gorgeous, you've colored her so beautifully!

Anja´s kortkreasjoner sa...

Så utrolig lekre motiv, jeg syns du har ett virkelig inspirerende talent, elsker å se på dine kreasjoner...også er det kjekt å lese at du ikke bruker 10 min på motivene...dette tar tid for oss alle :))) hehe
klem, Anja

Unnis Hobbyrom sa...

Nydelig bok i dag også. God helg :)

Stempeltiger sa...

Such a really beautiful idea with the calendar Maya!
The books are absolutely beautiful designed. Love them all :-)
Sweet images, beautiful colouring and great colours and papers.
Wish you a beautiful christmas season.
Lots of hugs,
Swantje

Anonym sa...

Du er sååå flink!! Prøver lykken..
Gunvor

Maritha sa...

Åhhh man vill ju bara ha ALLA!!!! =)

Kram Maritha

Anne sa...

Nyyydelig igjen!! Dine kreasjoner er rett og slett noe helt eget, og utrolig inspirerende! De som vinner er bare suuuperheldige, altså!

Godt å lese at det ikke bare er jeg som bruker lang tid på å lage kort, forresten :-)

Ønsker deg en super fredagskveld!

Klem :-)

Anonym sa...

Like nydelig som dei andre lukene :)
Bare helt bedårende....Krysser fingrer og tær...og håpet at det kommer ein pakke i posten :)))

Ha ein super fredagskveld!!

klem Lise

Lau W sa...

Hello, me again :-))
I hope my e-mail is arrived, I'm so exciting ! :-)))
xxx

Lakrisstang sa...

Såååååååå nyyyydelig igjen!! Kreasjonene dine er bare så lekre. Elsker å se på dem!!!

Godt å lese at det ikke bare er jeg som bruker lang tid på å fargelegge motiv, forresten :-)

Ønsker deg en super fredagskveld!
Bente

Teresa sa...

So very beautiful...love the colors. Thanks, Teresa E.

Anonym sa...

Prøver igjen! Kanskje jeg har vinnerlykke denne gangen. Du er så utrolig flink...!!!!!
Gunvor E

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg