søndag 13. april 2008

1 år! / 1 year!

Jøss hvor tiden flyr,når man har det moro!! *smiler*
Nå er det 1 år siden jeg begynte å lage kort!
Og så utrolig mye jeg har lært på det året,og så mye trivelige og kreative mennesker jeg har møtt!
Både IRL,forum og blogger!
Tenkte jeg skulle vise dere noen av de første kortene jeg lagde..
De var nok ikke de beste kortene,men så hadde jeg ikke hobbyrommet fullt av saker og ting heller.. *ler*
*******************************************************************
Wow the times flies! Especially when having fun *smile*
It is 1 year since my first card!
And i have learned so much and have so much fun!
And i have meet so many lusty and creative people,booth IRL,on forums and on blogs!
Here are some of my first cards i did,for a year ago.
They are not the best work i have done,but i didn`t have a hobby-room full of stuff either *laugh*




Her er mitt første kort,hadde ikke kartong,så det er laget kun av mønsterpapir..
Bokstavene er klipt ut for hånd og markert rundt med svart tusj..
Bildet er fra nettet.
**********************************
Here is my first card,i didn`t have any cardstock so it is made of just patterned paper..
The letters are cut out by hand,and then marked with a black pen.
The picture i found on the Internet.

Her er mitt andre kort,alle bildene er fra nettet.
************************************************
Here is my second card. Alle the pictures are from the Internet.



Her er mitt første kort med stempel motiv! Og tenk det var en hÄngel! *smiler*
Fargelagt med akvarell blyanter..
Blomster stemplene er kjøpt hos Notabene.
*****************************************
Her is my first card with stamps! And it was a hÄngel stamp *smile*
Coloured with water colour pencils.
The flowers stamps are from Notabene.


Og ett til med den nydelige hÄngelen! Også malt med akvarell blyanter.
Papiret bak motivet er egenlaget,og har litt glitter i seg.
**********************************************
And another one with this beautiful hÄnglar stamp. Coloured with water-colour pencils.
The paper behind the motif i made myself. And it have some glitter on.

Sånn,da har jeg vist litt av de gamle,og da er det på tide og gå videre!
*************************************************
There they are,the old ones. Then it is time to move on!

1 kommentar:

angeljakki sa...

the paper that you made is lovely. This is something I would love it try and so also

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg