onsdag 9. april 2008

Ismaki challenge # 14

Jeg koste meg skikkelig med å prøve Ismaki skissen,så da jeg så denne ukes skisse,måtte jeg prøve meg en gang til!
Og ettersom jeg kjøpte meg en del nye stempler når jeg var på treffet på Hamar,så må jo de prøves *smiler*

Her er skissen for denne uken:


Og her er min løsning på skissen/ And here is my solution:

Stempelet er fra Ladybug & friends malt med Leplume tusjer.
Sommerfuglene fra Magnolia.
Tekst-stempel fra Ett trykkPrima blomster.
Rhonna Farrer swirl.
********************************************
I had so much fun trying the Ismaki challenge last time,so i had to make it another try!
And i have bought some new stamps i had to try :)
The motif are from Ladybug & friend.
Magnolia butterfly.
Prima flowers.
Rhonna Farrer swirl.

31 kommentarer:

Frances sa...

beautiful card! Love the stamp. x

Anonym sa...

Very beautiful card ! I love the stamp and the colors ! So pretty ! Very great work !

Anonym sa...

Very cute !!

Andrea, sa...

Beautiful card, gorgeous image

angeljakki sa...

lovely card maya and the colouring is perfection

Anonym sa...

so so nice
very great I LOVE the image

Anonym sa...

ta carte est sublime
bizz Mu

Anonym sa...

wow !!!! very beautiful !!!!!

Ying Pang, sa...

very cute card, gorgeous too!

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten sa...

Great card, and great stamps!! Where can we buy these ones?? They are great, please tell.....

Andrea sa...

Sweet and lovely card!

Anonym sa...

Sooo lovely

Anonym sa...

very beautiful card !!

fafy sa...

so cute and wonderful

Heike sa...

You made a really cute card.
Regards
Heike

Anonym sa...

wouaw
so wonderful
and the colours are so gorgeous!

Anonym sa...

Nydelig nydelig Maya!
Du er jo en racer og får skissene skikkelig fint til!
Lage noe etter skisser, dét var en god idé!
Håper du ikke snør inne der oppe...:-(

Klemmer fra Maria:-)

debby4000 sa...

Fabulous card, great colours and gorgeous stamp

tessa sa...

nydlig kort!!

tessa sa...

nyyydli kort!!!

Anonym sa...

superbe !

Anonym sa...

cwow.. such a lovely card!!! gorgeous :)

Marlene x

Kirsten Aune sa...

Hei Maya, og takk for sist!
Det var kjempekoselig at du tok turen til Hamar. Håper du tar turen neste gang vi skal ha treff også!
Jeg fikk dessverre ikke snakket så veldig mye med deg... :(
Føler at jeg vimset litt rundt her og der, innimellom tapre forsøk på å få laget noe... Men det blir vel kanskje slik når man arrangerer... Kjekt å ha en "unnskyldning" for å ikke få gjort så mye også *knis*.

Du lager sååå nydelige kort, og er til stor inspirasjon!

Tusen takk for at du viste meg hvordan jeg lager en sånn eske som du laget på treffet... Det er ikke sikkert jeg husker det helt, så det kan nok hende jeg må spørre deg igjen....

Så er plutselig helgen her igjen, og jammen godt er det!! Jeg håper du får en fin helg, og at snøen nå begynner å smelte oppe hos deg også.... *trøsteklem*

Ha en fin ukeslutt og en kjempefin helg, Maya!

God klem til deg fra meg.

Inger Marie sa...

Å tusen tusen takk vennen for det fine kortet jeg fikk i posten. Satte utrolig pris på kortet og de fine ordene...klem
Og så mange lekre ting det var kommet her da. Nydelig eske og nydelige kort.

Ha en flott helg!!

God klem

~* Jay Jay *~ sa...

Really wonderful card! I love the stamp :)

Nikki Fairbairn sa...

I just love the image and the colouring is beautiful. Nikki x

Unknown sa...

oh what a really funny and so fantastic card you´ve made

Anonym sa...

Gorgeous!

Anonym sa...

Great Card

Cardmaking Galore sa...

This is so cute! I love the colour combination and the image is very sweet

Inger-g sa...

Wow, dette var nydelig, Maya!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg