onsdag 11. juni 2008

Clearkort

Da har jeg laget mitt første clearkort,og det var moro!
Så det kommer helt sikker flere varianter av dem :)
******************************************
I have made my first clearcard,and it was fun!
So there will most likely come more variation of them :)





I have used;
Transparent paper.
Patterned paper from K&Company.
Text stamps are from Stempelglede.
Prima flowers.
Grungeboard (I have heat embossed it in white then embossed it with Amasing glaze. )
Takk for att dere er innom og titter og ikke minst kommenterer,det er så utrolig koselig!! *klem*
***********************************************************
Thank you for you`re comments on my blog,i really appreciate it :) *hugs*
Og så har jeg levert inn en søknad som DT... Så da får man bare krysse fingre og håpe!!

7 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så kjempeflott et kort!! :)
Liker fargene!! :)

Lykke til med DT-søknaden!!! Du lager myyyye flott!!! :)))

Kristine sa...

Dette var rålekkert Maya! Åååå, jeg liker så godt sånne clear cards....;)
Og lykke til med DT søknad! Jeg krysser alle fingre og tær for deg;)

Rita sa...

Heisann

Kommenterte kortet på PG. Det var kjempefint!!

Ville bare ønske lykke til med søknaden din. Spennende!!

Hilsen Rita i Florø

Hanne sa...

WOW, så stilig!!! har aldri prøvd å lage sånne, kanskje fordi jeg aldri har sett det før? *hehe* Det så morsomt ut, og det var jo helt utrolig lekkert!!!

Ha en finfin dag, Maya!
Gode klemmer fra Hanne:)

Solveig sa...

Nydelig kort og nydelige farger!
Så mye fint du lager!!!!
Ha en fin dag!

Mel sa...

Maya, this is stunning, I think I will have a go :0)

Rønnaug S. sa...

Så kjempe fint. Blei så inspirert at jeg måtte prøve. Veldig morro å lage og med inspirasjonen herfra gikk det veldig grei. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg