mandag 4. august 2008

Dåpskort

Da har jeg lagt ut mitt første kort i bloggen til InkyWings
(Så løp inn og se og kommenter der også da,snille dere! )

Har laget ett dåpskort til ei lita jente :)
Med det nydelige baby motivet designet av Eliza Wall. Stemplet med Archival ink sepia og deretter kuttet ut med Spellbinders scallop runding.
Festet på kortet med 3D-puter.
Selve kortet er criss-cross 15*15 cm.
Blomstene er Retro flower punch i str. large og medium.
Bøyde bladene på blomstene rundt skaftet på en pensel for å få litt liv i dem :)
De gjennomsiktige blomstene er punchet ut på pergament papir og deretter sprayet med Glimmer Mist iridescent gold.
Papiret er fra K&Company.
Bling bling hjerte i en av retro-blomstene,og prismehjerte i satengbåndet.

Her har jeg zoomet inn på blomstene for å vise frem det flotte shimmeret det blir av Glimmer Misten! Og zoomet inn prismehjertet som henger i satengbåndet.


***************************
I have published my first card on the Inkywings blog,so please go and take a look :)
It is a baptism-card for a beautiful little girl.
The motif is from InkyWings shop and the designer is Eliza Wall.
I think the baby is so adorable :)
I have stamped the motif with archival ink sepia and used the spellbinders scallop cirkle to cut it out.
Then i attached it to the card with 3D-tape.
The card is a criss-cross 15*15 cm.
The flowers is retro punch large and medium,i have bend the flowers a little bit to make them more 3D.
I have used glimmer mist iridescent gold on the white flowers.
Papers from K&Company.
Heart gem in one of the retro flowers,and a prism-heart in the ribbon.

12 kommentarer:

Angella sa...

Jeg bare himler med øynene og tenker... hvordan får hun det til! Så Nydelig. Lager du blomstene selv også!

Jeg har gitt deg ennå en award og takker for at du deler din kreativitet med oss andre!

klem
Angella

Unni sa...

WOW!!! For ett utrolig fint kort. Sitter her helt stum av beundring... Oi, noe så fint!!

Har du brukt shimmer mist på hele korte el bare på blomstene? Syns det arket var så nydelig? Hvem har det? Sorry, alle spm, syns bare det var så utrolig fint..

Klem

Christine sa...

Ett helt bedårande dopkort, en riktig fröjd för ögat!

Alltid lika spännande att titta förbi här hos dig och se vad du har skapat!

Kram Christine

Kristine sa...

WOW!
Det var virkelig et søtt kort.
Og den glimmer mist'en gjør susen!
Jeg tror jeg må ha et par sånne på ønskelisten min;)
God natt Maya;)

Sivic sa...

Lekkert dåpskort : )

Kirsten Aune sa...

Hei Maya.
Nå er det en stund siden jeg var på bloggrunden min...
Først må jeg få gratulere deg med DT-jobbene. Vel fortjent!!*klem*
Skal si du har krydra bloggen din med mange nydelige kunstversk siden jeg var her sist! Jeg blir så imponert over alt du får til!! Nydelige arbeider i kjent Maya-stil!

Ha en strålende uke!

God klem

Anita sa...

Nydelig kort, Maya! Og for et flott skimmer det ble med den glimmer misten, helt nydelig;)

angeljakki sa...

You have been so busy. Lovely creations as always. Thank you for the hug I could feel it while reading your comment.x x x x

Hanne sa...

Å fyyy faderullan, så utrolig nydelig kort, Maya! Så lekkert!!! De fargene og alt sammen er jo helt bedårende delikate. Jeg er visst nødt til å gå til anskaffelse av glimmer mist...

Masse klemmer fra Hanne:)

Solveig sa...

Lekkert dåpskort!
Tusen takk for hilsenen i min blogg for kortet til utfordringen på sukkersøtt!

Ha en fin dag!

Filharmonica sa...

Nydelig dåpskort Maya! Jeg har gitt deg en award som du finner i bloggen min. Ha en flott dag!

Hilsen Heidi

Helena sa...

Beautiful card!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg