tirsdag 19. august 2008

Thank you!

Her kommer mitt kort i den siste runden av Kort-o-mania :)
Kortet skulle lages i rustfarger/orange farger og inneholde bling, og noe hjemmelaget pynt.
Så da lagde jeg meg ett par "perler" av papir og en blomst :)
I tillegg skulle det være minst 3 forskjellige mønsterpapir.
Jeg har brukt Sarah Kay motiv malt med MCP teknikken.
Jeg klipt vekk ballen hennes jeg da ;)
Mønsterpapiret er det jeg fikk av Gill. (Thank you *hugs*)
I hjørnene har jeg brukt ett av stemplene fra Grunge collection samlingen til Stempelglede.
Prima bling-bling.
Og båndet var med i blog candy pakken fra Linanna (Thank you *hugs*)
******************************************************
Here is my card for the finale round in kort-o-mania. (A summer challenge on a forum)
The card had to be in some sort of orange/rust colours,have some gems and some embellishment that was homemade.
So i made the flower and the "pearls" in paper :)
And we had to use at least 3 different papers.
The motif are Sarah Kay coloured with MCP tecnique.

And i cut her out,and cut away her ball.
The patterned papers i got from Gill (Thank you *hug*) was in the right colours and fit perfectly!

In the corners i have used a stamp from the Grunge collection by Stempelglede.
The gem-swirl is from Prima.
And the ribbon i got in the bog candy from Linanna (Thank you *hug*)






3 kommentarer:

Christine sa...

Vilket vackert kort Maya!
Så vackra brända höst färger! Kul med de hemgjorda pärlorna av papper!
Kram Christine

Bente sa...

Så masse fint det er her inne hos deg. Kommer til å titte innom flere ganger :)

angeljakki sa...

it is so cute its lovely

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg