mandag 27. oktober 2008

Bursdag / Birthday

Så moro vi hadde det på dans på lokalet!
Egentlig burde man vel være mye flinkere til å gå ut og treffe kjente og ukjente (for den del ;) )
for det er jo så moro!


Men over til kortlaging.
Jeg sliter så med inspirasjon og lysten om dagen...
Eller inspirasjonen er der,men jeg får ikke til!
Herregud så mange motiver jeg har kastet de siste dagene,fordi jeg ikke får til å male...

Men her er ett kort jeg har laget for ei tid tilbake,til ei hestejente som fyller 16 :)

**************************************

We had so much fun on saturday!
Dance and meet friends are so joyful!

But over to card-making,or the lack of card-making..
I can`t seem to find the inspirations these days..
Or the inspiration are there,but i can`t get it out!!
I have messed up so many motifs with my colouring these days,that i have almost give up..

But this card i made for some time ago. To a girl who likes horses and soon to bee 16 :)

Motivene er fra Magnolia,og fargelagt med prismacolours og sansodor.
Papirer fra Kaiserkraft. Teksten er fra Ett trykk/Norsk stempelblad.
På den lille tag`n som sitter på buketten,står det navnet på jenta og alder :)
***********************************
The motifs are from Magnolia,and i have coloured them with my Prismacolours.
Papers from Kaisekraft. The text is from Ett trykk/Norsk stempelblad.
On the little tag,i put the name of the girl and her age :)

Innsiden av kortet,med tekst fra Papirgleder. / Inside of the card,with a text from Papirgleder.

Baksiden,med mitt navnestempel. / The back,with one of my name-stamps.

Ha en flotters dag alle sammen,her snør det og jeg er på vei til jobb.. / Have a great day everyone,here it snow,and i am on my way to work..

Hugs,Maya

6 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Kjempe fint kort du har laget!!

Hilsen Kort&Søm

Åshild sa...

Mayamor, da... Du får da til å male! Tullejente *klem* Jeg håper du finner igjen lysten, vennen... det er kjipt å ha det sånn.

Kanskje en god klem hjelper litt? :)

Nixe-Moni sa...

What a gorgeous and so wonderful girl card. Love the colours, the papers and your colouring.
Hugs
Moni

Nina sa...

Heisann, Mayamor! Godt å høre at du hadde det gøy på fest. Her har det også snødd i dag, men det ble borte igjen etter en halvtime *snufs*
Du får ha en fortsatt fin kveld *klem*

Ps: Kanskje mulig å finne inspirasjon i Flesberg en helg i november? Kom på fredag!!! *smiler*

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flott kort til ei hestejente!! Liker fargene og fargeleggingen din er nå alltid flott, Maya!! :D

Snø?.. Så heldige dere er da! - her i Tromsø har jeg ikke sett snurten av ett eneste snøfnugg ennå, selv om vi straks er i november måned..! Bare rimfrost på bakken om morgene/kvelden/natta!

Men jeg kan ikke si jeg gleder meg til sørpete dager... det er det verste: VÅT og tung snø i mengder....

Ha en fin onsdag!! Klem fra meg.

angeljakki sa...

Your mojo is still there and it is awesome as ever x x x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg