fredag 3. oktober 2008

Sukkersött # 10

Ja da er det fredag,og klart for en utfordring fra Sukkersött igjen :)
Denne gangen har vi en farge-oppgave til dere!
Kortet skal gå i brunt og grønt og bare disse fargene!
********************************
Yes then it is friday,and we have a new challenge over at Sukkersött :)
This time we have a colour-challenge for you!
You must only use the colours; Brown and green!

Jeg har laget ett kort til en av mine nevøer,som snart fyller 3 år (så er jeg tidlig ute for engang skyld også ;) )
Hänglar gutten på sykkel er malt med distress inks (i alle brunfarger som finnes ;) )
Papir fra Upsydaisy.
Grønn punchinella.
Bokstavene er stanset ut i mosegummi med Bosskut Licorice stick.
******************************************
I have made a birthday card for one of my little nephew,he is turning 3 years old very soon (And i have made the card in time this time ;) )
The hänglar boy is coloured with distress inks (In all the brown colours T.H has made ;) )
Patterned paper from Upsydaisy.
Green punchinella (Or whatever the name is.. )
The letters is Bosskut licorice stick .

En liten innzooming på gutten,som er skikkelig "møkkete" for anledningen og kommer syklende i en støvsky! *fnis*
Har også satt fast ei sikkerhetsnål med ett hjerte i :)
*******************************
A zoomed detail of the boy,he is very "dirty" at the time (Boys are ;) )and he is bicycling in the dust! *giggle*
I have attached a safetypin with a metal heart on :)

Innsiden av kortet med tag-stempel fra Ett trykk/Norsk stempelblad. I punchinellan har jeg festet pengen som Viljar skal få :)
Pengene har jeg distresset kantene på,så de er blitt beige/brune og passer til farge-utfordringen! *ler*
*********************************
Inside of the card,with a tag-stamp from Ett trykk/Norsk stempelblad. I have also attached some money,that Viljar gonna get in birthday present :)
I have distress the edges of the money,so they fit the colour challenge! *laugh*

Og baksiden av kortet,med ett av mine navne-stempler :) / And the back of my card,with one of my name-stamps :)

27 kommentarer:

debby4000 sa...

Gorgeous card, beautiful image, love those stamps. Wonderful details and love how you make the back of the card.

Rach sa...

wow!
another stunner Maya, you really put me to shame the way you decorate the entirety of your cards...i really must start ...yours always looks so beautiful and so well finished. hugs rachxx

Linanna DESIGNS sa...

Oh Maya, you have made another beautiful card, with so much detail inside. I love it. Hugs Linda x

Scrappelise sa...

Rålekkert kort og så bare to farger da.. Og Hänglene er så gromme!

Gill sa...

wow Maya, your card is stunning, the layout is fab and that little guy is just soooo cute, I love him, as always your decorating of the inside is perfect
hope you are well
lv Gill x

Inger Marie sa...

Tøft guttekort :)
Så stilig den grønne punchinellaen var

Ha en flott helg!!

Inger Marie sa...

Tøft guttekort :)
Så stilig den grønne punchinellaen var

Ha en flott helg!!

Angella sa...

Hei Maya!
Data´n virker og alt er bare vel...?
Stilig guttekort du har laget. Så nydelig malt og så gjennomført på alle sider.

klem
Angella

Lena Katrine sa...

Knalltøft kort, med mange flotte detaljer på alle sider!
Og du - du kan jo male med flere enn to farger du også *knis*!
Kjempefint er det, Maya!

Ha en flotters helg!

Klem xxx

Lene Aase sa...

Råstilig kort, og utrolig gjennomført med blekk på pengene:) *fnis*, måtte le litt da eg leste det:)
Ønsker deg en finfin helg:)

Klem fra Lene.

Sylvia Blum sa...

wonderful, cute card :-)

Mette :) sa...

-dette var utrolig stilig, fine farger sammen :)

Kristine sa...

Åååå for et flott guttekort du har laget Maya!
HElt nyyydelig!
HA en god helg!
Klem fra Kristine

eba sa...

Det var et herlig kort!! Så kjekt med en ny utfordring. Gleder meg til å prøve meg på denne. :)

Nina sa...

Hei, Maya! Du, jeg hadde en utrolig flott tur, men ja, det var driiit vått! Og det hjelper jo lite å ha sko som ikke er tette:( Veldig hyggelige mannfolk å være i skogen med, og jaktleder`n kjenner jeg jo fra jobb. Han er vanvittig morsom, så jeg har ledd ganske mye i dag.
Og før jeg skaravler meg bort om elgjakt, må jeg bare si at kortet ditt er supert. Jeg tror jeg skal slenge meg på den her utfordringen også, men først må jeg se om jeg har grønt og brunt som passer sammen.
Du får ha en fortsatt fin fredagskveld *klem*

Heather Huggins sa...

Oh he's super cute. I hope mine come in the mail today!! Wonderful card!!!

Hanne sa...

Du Maya, du Maya, du er da virkelig noe for deg selv, lager så flotte kort som dette i løpet av en uke!!! Blir helt stum jeg...

Og dette sukkersøte var jo helt fantastisk, så guttete at det er en fryd! Og her må poden lære seg hvitvasking av penger i ung alder det likte jeg *fnis*

Håper du får en strålende helg, vennen min :)
Klem fra HanneLittSyk *snufs*

Sianba sa...

Dette var helt nydelig! Også så gjennomført, når du til og med ink'er pengene... :-)

Torill sa...

Flott kort! Jeg liker denne gutten så godt, og du har malt han så nydelig!
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!!! Varmer alltid!

angeljakki sa...

What a stunning card, inside and out. Beautiful colours and faultless colouring x x x

cats whiskers sa...

This is Awesome, I love your colouring of this lovely image and th beautifl papers and layout
Hugs Jacqui x

Anonym sa...

Åå så fint kort du har laget. Flott fargelagt og fint oppsett. Likte at du har pyntet kortet ditt inni. Et flott gjennomført kort.

Dawn Wheeler sa...

Wow what a stunning card such fabulous colours and detail ,love it ,Dawnxxx

Lim sa...

I love this card!!!. This new kid from HS is so adorable. So cute.
The color combination is amazing and your coloring as usual...spectacular!
Hugs,
LIm

Joanna sa...

Haha Maya den e'go du !!!!
Møkkete gutt i støvsky liksom * LOL* I alle fall blir det rene penger da hvis han lærer leksen ;)

Knallfint guttekort med nydelige detaljer.


Klem fra Joanna

Åshild sa...

Viljar er jommen en heldig 3-åring! Ikke bare får han et knakende kult kort - han har også en knakende kul tante :)

Stilig med femtilappene snurret sånn, forresten!

Tittelituu og gooo'klem

milli sa...

Så utrolig gjennomført!
Blir helt impomert jeg!!
Kjempeflott og dekorativt når det er lagt jobb i alle sidene av kortet.

Klem
Camilla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg