søndag 1. februar 2009

Julekort / Christmas card

Jeg har tenkt til å være flink i februar også jeg,og lage 5 julekort ;)
Og her kommer det første!
*****************
I will be a good girl this month also,and make 5 christmas card ;)
And here is the first one!


Hängel som er maskert sammen med rammestempel fra Ett trykk/Norsk stempelblad.
Malt med distress ink.
Teksten er også fra Ett trykk/Norsk stempelblad.
Papiret husker jeg ikke hvor er fra..
Blomstene er fra stempelglede,stempelt med aged mahogany og punchet ut med retro flower punch.
************************
I have masked the hängel with a frame stamp from Ett trykk/Norsk stempelblad.
Coloured with distress inks.
The text is also from Ett trykk/Norsk stempelblad.
The DP i don`t remember...
The flowers are from Stempelglede,and i have stamped them with aged mahogany and then punched them out with retro flower punch.


Zoomet inn på motivet :) Hun har glitter på luekanten,men det kommer dessverre ikke så godt frem på bildet..
**************
Zoomed in on the motif :) She has some glitter on her hat,but it don`t show to good on the pic...
Innsiden av kortet med rammestempler og tekst fra Ett trykk/Norsk stemepelblad.
Jeg maskerer vekk det jeg ikke vil ha med,ved å bruke tape biter :)
Har på stempelsverte og tar vekk tape-bitene før jeg stempler!
**********************
The inside of the card,with frame stamps from Ett trykk/Norsk stempelblad.
The frame has a extra text frame on it,but this i have masked away here.
I just take a strip of tape and then i put on ink,take away the tape and voilà a "new" stamp!

Baksiden av kortet med navnet mitt :)

Ha en flotters søndag!
klemmer fra Maya :)
****************
The back of the card,with my name :)

Have a wonderful sunday!
Hugs from Maya :)


31 kommentarer:

Anonym sa...

UUUUUUNDERBART!!! Sjukt fint julkort du gjort!! Härligt dekorerat inuti också! Vilket jobb!! HAde jag aldrig orkat ;)
STOR KRAM PEtra

Karina Beck sa...

Rigtig flot kort.
Sig mig lige engang, har du fået nyt profilbilled? Jeg troede først at jeg var "gået forkert" ; )
Du ser meget yngre ud på det nye!

nicky sa...

OMG the card is wonderful! i love her! hugs nicky

Lene Aase sa...

Nydelig kort vennen:) Du er flink du som lager 5 julekort i måneden, orker ikke eg. he,he.
Håper du har en fin Søndag!!!

Klemmer

Aina sa...

Og så jeg som var ferdig med jula...nå kommer jeg jo i julestemning igjen...men for et flott kort :O)

Yvonne Hagane sa...

Helt nydelig! Du er jo så flink til å pynte alle sidene i kortene dine!
Yvonne.

Caroline sa...

ååh, så nydelig kort :)

Camilla sa...

Så flott julekort!! Nydelig dekorert, og motivet fra Hanglar er herlig, det roper av jul!!
Kle, Camilla.

Unknown sa...

Lekkert julekort!
Så nydelig motivet vart inni den ramma!
Som alltid nyyyydelig pynta på alle sidene!!!

Klem,
Jorunn

Pia sa...

Fantastisk flot julekort , så gennemført med fine detaljer, er fuld af beundring at du kan bevare julestemningen her i slut af januar

Bekkesverden sa...

UTOLIG fint kort:)

Lenes stempelkrok sa...

wow..så utrolig lekkert julekort:-)* vakkert fargelagt og nydelig skisse:-)

Klem fra Lene

line sa...

Så flink du er - lager julekort NÅ. Selv orker jeg ikke tanken på julekort før etter sommerferien.

Kortet var imidlertid kjemeflott - som vanlig!

Nina sa...

Herregud!!! Når skal det komme noe som er bare litt fint fra deg? Bare en ting å si: Rå lekkert :)

Har du fått ordnet deg fri så du kan komme på Grorud treffet eller?
Du må, du må, du måååååååååååååååååååååååååååå *ler*

Ha en fortsatt fin søndag.
Klemmiser fra Nina

Linanna DESIGNS sa...

Maya another stunning piece of work hunny, i adore the image and the colours you've used. I hopeyou are well hunny. Hugs Linda x

Anonym sa...

Hei, nå har jeg hvert å kosa meg her i bloggen din og gurimalla så mye fint du lager. julekortet var bare såååååååååå nydelig. Takk for titten,kommer gjerne igjen jeg.

May-Britt sa...

Så flott julekort du har laget Maya,likte veldig godt fargene du har brukt.
Klem

Mim... sa...

Vilket fint julkort, bra idé att börja i tid. Då slipper man stressa i slutet av året.

Iren sa...

Ååh for et lekkert og skikkelig gjennomført julekort Maya!!! Du e så flink!

Ha en fin kveld!

Klem

Nixe-Moni sa...

Oh wow Maya, what a gorgeous card. I love the great layout and all the fab details. This cute hÄnglar girl is coloured so perfectly. Love it.
Big Hugs
Moni

Åse sa...

Lekkert julekort! Gjennomført og flott. Så flink du er som har startet allerede. Jeg prøver å motivere meg selv til å starte. Superflott var dette i alle fall!

Kjersti sa...

Utruleg fint julekort!!
Er mektig imponert over at du orker å laga julekort på denne årstida, det er berre å bøya seg i støvet.
Men eg veit kven som er glad når desember kjem, og kven som angrar, hehe....

Alltid inspirerande å kikka innom til deg, difor ligg det på nytt ein liten ting til deg hos meg ;)

Anne I P sa...

Fyttikatta Maya!!! Så lekre julekort i februar!!!! Det er berundringsverdi at du klarer!!!
Men det er råfint - herlige farger, og hos meg glitret det faktiski lua til frøkna!!!
Ha en god uke!

Klem Anne

❤ Kaia sa...

LEEEEKKKKERT.
For et nydelig julekort, jeg ble sittende å måpe når jeg så det.
Og så smart å lage julekort. Jeg skal på treff på onsdag, kanskje jeg skulle tatt med "juleutstyret"
Gleder meg til å se neste julekort.
Ha ei fin og kreativ uke :o)

Torill sa...

Så utrolig stilig julekort! Jeg må si det er beundringsverdig at du holder det gående med julekort hele året. Jeg blir så fort lei jeg:-)
Og du - tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!
Klem klem

Bibbi sa...

Nyyydelig kort!

Christine sa...

Vilket kort Maya! Så duktig du är som ger dig på julkorten redan, det orkar inte jag... Hur har det gått, har du fått tag på biljetter till konserten?
Jodå, inspirationen är tillbaks och jag fick faktiskt iväg min ansökan! Håll tummarna för mig!
Stor kram Christine

♥ Kari ♥ sa...

Så nydelig flott julekort Maja! Kjempeflink du er som lager julekort nå like etter des, men Så lurt!
Elsker det gule kortet ditt lenger nede her. Det er så nydelig!!
Klem fra kari

Lim sa...

Wow Dear Maya, another stunning card.. :)) I love this little HS.. I can;t wait to received mine :))

I ordered the punches :)) I'm waiting for them to arrive :))
Hugs,
LIM

angeljakki sa...

loving the frame and the girl stepping out from behind it awesome x x x p.s. My favourite colours too x

craftyb sa...

So beautiful Maya...and you are being VERY good...with a card on the first day of the month...well done! bx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg