onsdag 6. januar 2010

DT hÄnglar & stÄnglar; StampARTic Sketch :)

Marianne hadde laget en sååå flott skisse inne hos StampARTic,
og den måtte jeg bare prøve meg på :)
*************************
Marianne had made a wonderful sketch at StampARTic,
and i had to try it out :)




Mønsterpapir fra Kaiser-Kraft, med litt gamle boksider bak.
To forskjellige kake-servietter, sprayet med Glimmer mist walnut gold.
Blomster formet som ett hjertet ;)
Og to nyydelige hÄnglar, malt med distress.
Tekst fra Ett trykk/Norsk stempelblad, stanset ut med WW-punch.
*************************
DP from Kaiser-kraft, with some old book-pages behind.
Two different cake-napkins, sprayed with glimmer mist walnut gold.
Flowers shaped like a heart ;)
And the wonderful wedding-couple from hÄnglar,
colored with distress ink refills.
Text from Ett trykk/Norsk stempelblad, punched out with WW from SU!




Fiiiiine paret :)
****************
Adorable couple :)




Samme design på innsiden som på utsiden.
Teksten er ifra Stempelglede.
**************************
Same design on the inside.
Text from Stempelglede.



Ha en superduper onsdag!
Go`klemmer fra Maya :)
**********************
Have a wonderful wednesday!
Hugs from Maya :)

31 kommentarer:

Nixe-Moni sa...

What a gorgeous card Maya! Love the shabby look and all the fab deails.
Happy New Year and all the best for 2010!
Big Hugs
Moni

Linda W sa...

Hei
Dette var knallfint, likte hvordan du pyntet både ute og inne i samme stil... Fin løsning på skissa.
Ha en fortsatt god dag, nå er matpausa mi over på tide og jobbe litt.
Klem:-)

Marianne-db sa...

Så nydelig kort! Likte blonden, boksiden bak arket og nydelig stempel!!

Ønsker deg et riktig godt nytt år!!

Klem Marianne

Heidi sa...

Hei Maja.
Nydelig, og som vanlig et lekkert gjennomført kort fra deg :)

Titter du innom bloggen min så har jeg en ting til deg :)

Ha en fin dag!
klem fra Heidi :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeflott bryllupskort, Maya! Den gjennomførte pyntingen din på alle sider er en sikker vinner! En innertier!! :)

Godt Nytt blogge-år får jeg si! Håper det nye året bringer med seg overveldende mye godt for oss alle!
Klemmer i bøtter og spann :)

Kim sa...

Maya what a fantastic creation hun! I absolutely LOVE it!
Hugs~ Kim

Nora sa...

The sweetest image. Love the paper and flowers.
Big hugs,
Nora

Nina sa...

Åhh, Mayamor, det er super nydelig ♥♥♥ Og sååå lurt med blomster hjertet!!

Fryser skvatt i hjel i dag og ingen varme på hobbyrommet, så i dag blir det ilposting ;)

Ha en super kveld!

Go`kos fra Nina

Anonym sa...

Hej Maya!

Et nydeligt kort med et romantisk opsæt.
MEN, hvor får man fat i små kakeservietter?

Dorte

Marimer sa...

Precioso trabajo, Maya, enhorauena. Bss

Jacqueline (Sjakkie) sa...

What a lovely card Maya, really beautiful! The image is very cute.
Hugs Jacqueline

Papirdilla sa...

Nydelig, Maya! Likte spesielt godt hjertet du har laget av blomster:)

Jeg har noe til deg i bloggen min:)

Klem,
Hanne

Aina sa...

Helt nydelig kort, Maya! Så stilig med boksiden som stikker frem her og der, og det flotte blomsterhjertet.
Romantisk!

Klem fra Aina.

RitaK sa...

Award til deg i bloggen min ;-)

Jo sa...

Maya, Godt nytt år! xx

I am so envious of your cardmaking skills, your work is like a piece of art in itself, your attention to detail is perfect.
This card is stunning! xx

Jorunn sa...

Koselig bryllupskort!

Klem Jorunn

Kari sa...

Så nydelig bryllupskort!Motivet er så lekkert malt og så herlig med blomstene!

Ha en flott dag:)

Klem,Kari:)

Randi Th. sa...

Nydelig kort dette også! Så fint å forme et hjerte med blomster. Så var jo kortet like fint på alle sider! Du får sjekke i bloggen min når du får tid. Det er noe der til deg....
Ha en flott dag!
-klem-

MonaV sa...

Nydelig igjen fra deg.
Jeg har noe til deg på bloggen min.

Hege sa...

Hei Maya!

Som vanlig imponerer du med kortene dine! Det er vel ingen hemmelighet at jeg simpelthen ELSKER det som kommer fra ditt hobbyrom!?
For å vise at jeg setter pris på deg, har jeg en liten ting til deg i bloggen min. Du har sikkert fått mange av dem allerede, men da kan du legge denne til i samlingen din..

Klem Hege

Debbie sa...

Hi Maya, sorry I haven't been to visit you for a while.

What a gorgeous wedding card and beautifully decorated.

xxDebbiexx

Inger Marie sa...

Hei vennen
Så nydelig kort,så lekkert papir og
detaljene er utrolig flotte.
Ha en fin helg!
God klem

Jannhild sa...

Hei på deg, og godt nytt år!

Skikkelig flott kort du har laget her! Flotte detaljer, papir og pynt :)

Tusen takk for all inspirasjon!
Jeg har noe i bloggen min til deg ;)

Klem og ha en fantastisk flott fredag!
Jannhild

Chris sa...

Happy new year Maya and your card is so beautiful! Love the vintage style and your colouring of the Hanglar stamp is wonderful. Have a good weekend. Chris x

Lene Aase sa...

Hei vennen:) Så utrolig lekkert kort og nydelig løsning på skissen:)
Håper alt står bra til med deg og at du ikke fryser fast;) *fnis*

Klemmer i fleng:)

Ps: Takkekort fra Hermine kommer, moren hennes er bare så innmari treig:)

Grethebella sa...

Så flott kort, jeg er en fan av alt som har med hjerter å gjøre så de blomstene formet som hjerte.. sukk!
Herlige farger du har brukt.

Klem Grethe

Anne sa...

Så lekkert kort dette er Maya! Likte detaljen med de blomstene!!

Jeg har noe til deg i bloggen min om du tar turen over! =)

Klem fra Anne

Eva Helen sa...

Godt nyttår!
Herlig Bryllupskort du har laget!
Jeg har en ting til deg i bloggen min.

God Helg.
Klem Fra Eva Helen

mettepip sa...

Nydelig bryllupskort Maya! Er så lekkert det blå arket fra Kaiserscraft. Lekkert malt stempelmotiv som vanlig;)
Enig med deg om at den skissa var flott. Rakk ikke utfordringen, men vil bruke den på et annet prosjekt.
Ha en flott helg!
klem fra
Mette

Unknown sa...

Nydelig kort!! Herlige med de eldede kantene! Og som alltid så gjennomført!! Wow!
Takk for at du deltar!

klem,
jorunn

Petra/Paradise sa...

Ett underbart vackert kort med toppenfina detaljer! WOW!
Snyggt med de blåa blom"högarna" =)
Hoppas allt är fint med dej annars gumman! =)

Många kramar Petra
(tack för att du deltagit i våran tävling!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg