søndag 3. januar 2010

Sketchy Colors #5 Rosa, gul og bronsje/ Pink, yellow and bronze!

Da er vi tilbake med Sketchy Colors!
Nytt år, og nye muligheter :)
Denne måneden er det North Star Stamps som sponser oss!
Både med flotte premier, og stempler til oss i DT :)
Tusen takk,Kari *Klem*

Denne uka har vi en skikkelig utfordring ;)
Lag hva du vil, så lenge du bruker fargene: Rosa, Gul og Bronsje!!
*********************************
Then we are back with Sketchy Colors!
New year, and new opportunitys :)
This month we have North Star Stamps to sponsor us!
They gave us wonderful prizes and also gave us in the DT some to play with :)
Thank you so much, Kari *hugs*

This week we have a real challenge for you ;)
Make anything you want, as long as you use the colors: Pink, Yellow and Bronze!!



Jeg lagde en julegave til min venninne i fargene, pakket det inn i cellofan :)
************************
I made a christmas pressie for one of my friends in these colors, and wrapped it in cellophane :)




Og slik ser det ut, uten cellofanen ;)
*******************
And this is how it looks like without the cellophane ;)



Det gule mønsterpapiret er ifra 3ndy-Design, og det rosa ifra Papirdesign :)
Teksten er ifra NSS.
***********************
The yellow paper is from 3ndy-Design and the pink one is from Papirdesign :)
The text is from NSS.



Teksten er stemplet på krympeplast, stilig effekt ;)
*********************
The text is stamped on shrink plastic, cool effect ;)



Ett glass med badesalt :)
Pyntet med de samme papirene.
Nydelig sommerfugl fra Unik hobby.
*******************
A glass with bath salts :)
Decorated with the same DP.
Beautiful butterfly from Unik hobby.




Lokket ble først malt med Gesso, så med hvit akrylmaling.
Deretter med Distress Crackle paint; Bronze.
************************
The lid is first painted with Gesso, the with white acrylic paint.
Then i painted it with Distress Crackle paint; Bronze.



På innsiden av lokket har jeg stemplet med en tekst fra Elsi.
**********************
On the inside of the lid i have stamped a text from Elsi.



Og så lagde jeg en eske, i samme papirer som de andre.
Teksten er ifra Stempelglede.
*************************
And i made a round box, also in the same DPs.
The text is from Stempelglede.





Nydelig metall hjerte fra Unik hobby.
Kant stanseren jeg har brukt er ifra Fiskars.
***********************
Beautiful metal heart from Unik hobby.
The edge punch is from Fiskars.



På innsiden ligger det ett nydelig hjerte smykke fra Hjerter :)
*******************
On the inside of the box there is a beautiful jewelry from Hjerter :)



Og en tag til å skrive en liten julehilsen :)
Synes matros hÄngel-jenta passet godt til bade tema ;)
Malte henne med distress ink refiller.
Teksten er ifra Elsi.
Tag`n er stanset ut med spellbinders nesting labels 8.

Ha en superduper søndag!
Klemmer fra Maya :)
**************************
And a tag to write a little christmas greeting on :)
I thought that the sailor hÄnglar-girl fitted to the bath theme ;)
Colored her with distress ink refiller.
The text is from Elsi.
The tag is cut out with Spellbinders nesting labels 8.


Have a wonderful sunday!
Hugs from Maya :)


41 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, vilken underbar gåva!!

Alina sa...

Absolutely wonderful, Maya, lovely idea! Lucky friend!
Hugs, Alina

Sivic sa...

Så lekker gave !!
Ønsker det et kreativt og godt nytt år!!

Vibeke sa...

Så utrolig lekkert!! Du er veldig flink!! Takk for inspirasjonen:)

MonaV sa...

For en lekker og spennende gave....heldig hun som fikk denne.

Nina sa...

Jeg bare bøyer meg i støvet nok en gang jeg altså *sukk* Herlighet, Maya, dette er bare fantastisk lekkert *dååååån* Nydelige ark, super ide og lekre detaljer ♥♥♥

Takk for koselig prat i går, gleder meg til mars nå altså...

Ha en super søndag, Mayamor :)

Go`klem fr Nina

Torill sa...

Genial gave!!!
Utrolig lekkert!

Linda W sa...

Godt nyttår Maya
Dette var en flott gave, så mye snadder. Helt herlig pyntet tenkte jeg skulle igang med utfordringen selv nå... Litt artig med andre farger nå, har jo blitt litt jul i det siste!!!
Ha en fin dag, Linda:-)

Pialine sa...

Sikke en fantastisk flot gennemført julegave, lækre detaljer og super god ide.
Godt nytår.
Knuzzer
Pialine

Kjersti sa...

Sukk, sukk og dobbeltsukk....- dette var jo berre heilt nydeleg. Tenk å få ei sånn gåve! Trur eg hadde grene meg ihjel...

Fantastisk!

Kjersti

Caroline sa...

Oh Maya. So beautiful...
Hugs
Caroline

Litta sa...

Hello - it's the first time I visit your Blog - and all what I see is so wonderful. I love the hÄnglar-stänglar Stamps (but I'm from Germany and can not order this loveley stamps :-((().
Sorry but my English is not so god!

Have a happy new Year.

Greetings from Litta

Gro sa...

For en flott gave. Og en herlig fargekombinasjon dere har valgt denne gangen - gleder meg til å prøve.

Klem :o)

Trine Pedersen sa...

For en vidunderlig gave. Tror jeg hadde blitt helt slått i bakken hvis jeg hadde fått noen sånt.

Ha ei fin første uke i det nye året.

Trine:)

Anne sa...

Godt nyttår! Håper du har fått en fin og hyggelig start på det nye året!

Denne var bare så vidunderlig vakker at jeg ikke har ord! Og utrolig kreativt! Og ikke minst ligger det så mye omtanke og hjertevarme i dette at jeg regner med at venninnen din ble skikkelig rørt da hun fikk denne.

Jeg har hatt stooor glede av å følge bloggen din i 2009, og gleder meg veldig til følge deg videre :-) Og tusen takk for hyggelige besøk og kommentarer på siden min!!

Ha en flott søndag!

Klem ;-)

Karina Beck sa...

Superfin gave i flot indpakning!

Randi Th. sa...

Nydelig det hele!!! Flott løsning av oppgaven!
Likte fargesammensetningen veldig godt!
Ha en flott dag du også!
-klem-

tanja sa...

Maya, lovely idea you wrap them to scrap things by by tanja

Papirdilla sa...

Nydelig! Og for en god ide å gjøre noe slik som gave:) Herlige farger og nydelig pynt.

Klem,
Hanne

❤ Kaia sa...

Sååå nydelig.
Tenker den gaven falt i smak ja....
Har ikke orket å sette meg i hobbykroken enda, blir alltid så lei etter "julekortstresset", da er det greit med en bloggrunde, for å få litt inspirasjon..
Har jo noe som jeg skal sende videre...
Ha ei flott uke (det blir rart å komme i normal gjenge igjen, det er så GODT med fri....)
Stor klem fra Kaia

Unknown sa...

Oj så fin! Tänk att få en sån gåva =D

Kram
Malin

Meretekj sa...

Godt nyttår, Maya:)
Denne gaven var jo helt nydelig!
Det ligger mye omtanke og jobb bak noe slikt.
Klem

Nora sa...

What a wonderful solution Maya. And a great idea after the hectic holiday season ;)
Big hugs,
Nora

Solveig sa...

Godt nyttår Maya!!
For en lekker gave!!
Takk for all inspirasjon!

Ha en fin søndagskveld!

Teamjes sa...

Hoppas det nya året börjat bra & vilket underbart gåvoset du gjort ♥
Och visst är det underbart bjällrorna som plingar medans man kör hästarna i ett vinterland ;)

Marcea sa...

what a wonderful gift!!! such beautiful packagaing and gorgeous tag - well done on a wonderful project
-x-

SannaS sa...

WOW!! Fabulous creations! So much time and devotion on these, their priceless! Gorgeous!! =)
Hugs, SannaS

Kirsten Aune sa...

Hei vennen, og riktig godt nytt år!
Håper dere har hatt ei koselig jule-og nyttårsfeiring. Du har ikke ligget på latsiden (som meg *knis*), ser jeg...
Så fantastisk nydelig gave! Og så koselig å sette sitt personlige preg på slike gaver! Du er så lur altså!

Så utrolig mye lekkert du har vist fram på bloggen din, som jeg har gått glipp av.... *sukk*
Jeg har hverken vært flink til å være kreativ eller fulgt med i bloggverdenen på ei stund, dessverre. Gløden har vært helt borte, men jeg håper jeg finner den igjen etter hvert...

Jeg håper du har en god start på det nye året, vennen.
Og så må du hilse til snøbrøyter'n, ;)

Gode klemmer fra meg til deg :)

Sandra H. sa...

Very, very beautiful gift set!! Very nice work Maya!!

COCO sa...

ohhhhh fabulous creation Maya !!!
HAPPY NEW YEAR TO YOU and thank you very very much for your fabulous card to me !!! I am very very happy !!!!
big hugs my friend
COCO

Juls sa...

Just Gorgeous!! What A fab gift idea!! Hugs Juls

Tammi sa...

A wonderful gift set, wow! Love your ideas...the tag is wonderful! Happy New Year! ~Hugs

Bibbi sa...

Utrolig lekkert og gjennomført gave!

Godt Nytt År, gleder meg til å følge bloggen din i 2010 også....

annkan sa...

Men vilka härliga alster!
Tänk att få en sån i gåva!! Du är så duktig.

Kram på dig.

Lena Katrine sa...

Hei snuppelupp!

For et utrolig lekkert gavesett!!!
Nydelige papirer, lekre bånd, vakre motiver og tekster, og gjennomført til fingerspissene!

Syns du sa du ikke hadde fått gjort så mye i jula jeg???
Nå blir jeg vel sittende her til langt på natt, for å å se igjennom alt det fine du har lagt ut i det siste ;)

Go'klemmer til deg

Andrea, sa...

Happy New Year Maya.
This is such a gorgeous gift set, I am sure your friend loved it, great image and beautiful colours

Aina sa...

For en fantastisk pakka da! Regner med at det var ei som ble veeeeeeldig glad for den :)

Klem fra Aina.

Scrappegal sa...

Så koooselig julegave å få da!!! Heldig venninne! :)

Sandra sa...

Wow Maya, your set looks sensational!! So much work has gone into creating it. It's delightful.
Hugs
Sandra x

Anne Marit sa...

Hei på deg!
Jeg har en liten hilsen til deg i bloggen min :)
Varme klemmer

Lene S sa...

Så nydelig! For en flott gave å få! Ville bare poppe innom for å ønske deg et riktig godt nytt år, Maya! Tusen takk for all inspirasjon, det er en ære å se deg trylle frem så fantastiske med bl.a papirene våre :)


Klem!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg