fredag 12. august 2011

Letraset Flexmarker!

Har dere fått med dere att Letraset kommer med nye tusjer?!
De er alkoholbaserte og passer perfekt sammen med ProMarker og TriaMarker :)
Og de kommer i 72 farger!!
Hele 51 av dem finnes ikke i ProMarker,
så gjett hvem som gleder seg til disse kommer i september!


***********************
Have you seen that Letraset is coming with new pens?!
They are alcohol based and goes perfect with ProMarkers and TriaMarkers :)
And they comes in 72 colors!!
51 one of those aaren`t available in ProMarkers,
so guess who looks forward to these comes in September!




4 kommentarer:

Tonje sa...

Typisk når du endelig har investert i noe som du skal ha alt av og nærmer deg siste rest, nei da kommer det mer ;);)

Guri sa...

Åååh de hørtes spennende ut ja! Jeg har nesten bare malt med distress siden i vinter, vurderte nesten ett øyeblikk å selge promarkerene, men tror jeg venter litt med det gitt..!:)

Anne sa...

O lykke!!

Eva Helen sa...

Whoho...Dette var gode nyheter,for jeg samler fortsatt på promarker,så nå gleeeeder jeg meg også!
¨
God Helg!

Klem Fra Eva Helen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg