mandag 12. januar 2015

Mamma/Mother ♥


Det er ikke så veldig lenge til morsdag!
Og jeg er i rute!!
Hohoho :)
***************
It isn`t so very long till Mothers day here in Norway!
And i am early!!
Woot, woot :)



Mitt kort til verdens beste mamma :)
Inspirasjonen til layouten på kortet hentet jeg fra Pamellia
****************
My card for the worlds best mum :)
Inspiration for the layout i got from Pamellia


Vakre nye blomster fra Papirdesign ♥
**********
Gorgeous new flowers from Papirdesign ♥


Jeg har brukt en av Tim Holtz sine stensiler på bakgrunnspapiret,
for å få litt glitter stråler. 
Mødre er litt som glitter stråler, ikke sant?!
*****************
I have used a stencil by Tim Holtz on the background paper,
just to get some glitter rays.
Mothers are like glitter rays, don`t you think?!


Vakre, vakre papirer fra Papirdesign,
og nydelig tekst ♥
**************
Beautiful, beautiful papers from Papirdesign,
and a wonderful text ♥



Takk for at du kikker innom,
og tusen takk for at du legger igjen spor etter deg ♥
Klem, Maya
****************
Thank you for stopping by,
and thank you so much for leaving me a comment ♥
Hugs, Maya



Sentiment: 
Papirdesign - Mamma PD 14962
Papers: Papirdesign - Par i hjerter PD 11561, Herman og Emilie "Barnedåp, beige" PD 12736, Lykke "Et hav av roser" PD 13742
Tools: Spellbinders - Circle. Tim Holtz - Stencil "Rays". Cheery Lynn - Fanciful Flourish. Crealis - Leaf dies n.11
Embellishments: Papirdesign - Doily 14cm PD 13817, Pearls, Flowers
Other: Used light embossing paste, and sprinkled glitter over it before it was dried. All edges are inked with DI Pumice stone.

5 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Super smukt kort, som enhver mor ville elske at modtage, det er helt sikkert. hvor er de grå blomster bare flotte, det har jeg aldrig set før.

Gitte sa...

Flot kort.

Monica's Verden sa...

Å så lekkert :)

Anne-Eddie sa...

Nydelig! Vakre blomster og pynt! Klem fra Anne-Eddie ;)

Ellen-Karin R sa...

Dette vakre mors kortet er full av kjærlige detaljer som en mor vil elske. Jeg savner min mor, men jeg sender henne gode og kjærlige tanker. Et riktig vakkert kort.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg