torsdag 1. april 2021

I have something for you ♥


Det er ikke ofte jeg lager kort uten fargelagt motiv!
Men her kommer ett kort,
helt uten fargelegging ;)
*************
It is not often that I make cards without a coloured image!
But here it is,
a card without any colouring ;)



Jeg scrolla rundt på pinterest og kom over ett kort jeg falt for :)
Og måtte prøve meg på å lage ett slik kort.
Her kan du se det jeg falt for ♥
**************
I was looking at Pinterest and came over a card I thought look fun to make :)
And I had to try it out.
Here you can se the card I found ♥


Og selvfølgelig innside!
*********
And of course it has an inside!


Ha en super torsdag,
klem fra Maya
**************
Have a wonderful Tursday,
hugs from Maya



Stamps: hÄnglar & Wings - Circles (Kvadrat & Cirkel)
Sentiment: hÄnglar & Wings - I have something for you (Hjärta på tråd), Where there is great love there are always miracles (Hjärtevänner), Handmade with love (Handmade English)
Papers: Maja Design - Miles Apart
Tools: Dienamics - Leaf filled flourish. LaLaLand - Open leaf die. Spellbinders - Oval. Pinkfresh studio - Fancy Oval frame. Memory Box - Tall chloe stem.
Embellishments: Papirdesign/WOC - Flowers. Hug Snug - Ribbon. Unknown - Cheese cloth.
Other: All edges are inked with DI Walnut Stain.


 

1 kommentar:

Ellen-Karin R. Edvardsen sa...

Nydelig kort og vakkert dekorert.
Du lager alltid flotte delikate kort.
Fortsatt God Påske! 🐣🐥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg