lørdag 2. oktober 2021

Beautiful nature


Jeg er en person som liker å ha kontroll.
Til og med i hobbyen min..
Jeg har gått diverse kurs for å lære meg å "go with the flow",
uten at det har hjulpet nevneverdig ;)
Jeg liker å ha ett mål, og en mening bak det jeg gjør.
Altså, full kontroll fra start til slutt!
************
I am a person that likes to have control.
Even in my crafting.
I have attended several classes to learn to "go with the flow",
but it got me anywhere ;)
I do like to have a purpose, and a meaning behind everything I do.
So, full control from start to finish!



Men her, dere!
Her tok noe annet over!!
For en morsom art journal å lage :)

Her startet det med att jeg ville prøve ut noen av de nye stensilene (Her finner dere de!),
så jeg brukte en paste, og lagde tilfeldige mønstre på en haug med tags.

Så tenkte jeg at jeg måtte jo bruke de til noe,
disse tagsene da.

Så limte de inn i art journalen,
og klinte på høstfarger i flere lag for å få litt skikkelig farge!
Noen vakre blå blomster og en art journal side ble til :)
**************
But here you guys!
Here something else did take over!!
This was a blas to make :)

Here I started out, wanting to try the new stencils (You can find them here!),
so I used some paste, and made random patterns on a bunch of tags.

So then I thought I have to use the tags for something.

So I glued them into my art journal,
and started messing around with autumn colours.
Layer upon layer to get a really colourful background!
Then I added some beautiful blue flowers, and an art journal page was made :)




Ha en flott og kreativ lørdag,
klem fra Maya
**********
Have a wonderful and creative Saturday,
hugs from Maya



 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg