torsdag 3. mars 2022

Påsketur!

Jeg koser meg med nye hÄnglar,
og her kommer det ett prosjekt med riktig så fine nyheter :)
************
I really enjoy some me time with new hÄnglar,
and here comes a project with some really cute new stamps :)




Se på henne da!
På tur til fjellet :)
Skikkelig påskemotiv for oss nordmenn,
fordi om kortet mitt ikke er i riktige påske-farger ;)
************
Look at her!
She is on her way to the mountains :)



På innsiden er det en pop-up ryggsekk :)
Laget etter mal av Elisabeth Larsen.
*************
On the inside there is a pop-up backpack :)
Made after a tutorial from Elisabeth Larsen.



Fine små stempler,
som også kan brukes som hovedfokus på ett kort :)
Settet de alle kommer fra heter; Friluftsfika
************
Cute small stamps,
that also can be used as a main focus on a card :)
The set they all come from is called; Friluftsfika


Jeg laget ryggsekken større enn i malen,
ettersom jeg ville ha plass til en kvikk lunsj :)


Ha en flott torsdag,
klem fra Maya
**************
Have a wonderful Thursday,
hugs from Maya

 

1 kommentar:

BAstelfeti sa...

WoW cool Bag Card

Greetings BAstelfeti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg