tirsdag 29. mars 2022

Bujo, Bujo and Easter!


Her kommer litt nytt fra meg :)
********
Here comes something new from me :)


Først ute er ei bujo side for romaskinen min ;)
For å se om det ble noe roing i mars!
(Jeg kan vel innrømme at det har blitt dårlig hittil...)
**********
First out is a bujo page about my rowing machine ;)
Just to see if I get any rowing done in March!
(I can admit that it hasn`t been filled out that much..)


Jenta og båten er fra Sjöbarn settet :)
**********
The girl and the boat are from the Sjöbarn set :)


Så har vi månedsoversikten for april :)
***********
Then we have the monthly overview for April :)


Her har jeg brukt Stencil - Blad
**************
Here I have used Stencil - Blad
og numbers from Siffror Fyllda + Kontur



Og til slutt i dag,
en pose til påske :)
***************
And in the end today,
a gift bag for Easter :)


Her har jeg brukt det flotte Påskliljor settet :)
**********
Here I have used the wonderful Påskliljor set :)


Ha en flott tirsdag,
klem fra Maya
***********
Have a wonderful Tuesday,
hugs from Maya

 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg