fredag 8. april 2022

Påske/Easter

Her kommer det litt påske i min bujo :)
***********
Here is some Easter pages in my bujo :)


Her ble jeg inspirert av døren inn til hønsemamma`n,
så prøvde meg på å tegne hønsenetting..
Alle motivene er fra settet Hønsmamma :)
Tallene er fra settet Stora Siffror.
Stencil - Blad brukt på bakgrunnen.
***********
Here I got the inspiration from the Hønsmamma set,
so I tried to draw some chicken wire..
All the images are from the set Hønsmamma :)
The numbers from the set Stora Siffror.
Stencil - Blad used on the background.



Døra ble stemplet på vellum,
sånn at man kan skimte jenta bak døra :)
**********
The door was stamped on some vellum, 
so you can see the girl behind the door :)



Neste uke i min bujo,
da er det påske!
Så da måtte det inn både egg og påskehare :)
************
Next week in my bujo,
and it is Easter!
So then I had to have some eggs and a Easter bunny :)


Egg fa Blåkullor settet.
**********
Eggs from the Blåkullor set.



Den søte haren er fra Påskhare settet ♥
************
The cute bunny is from the Påskhare set ♥


Og til slutt i dag har jeg ett påskekort å vise frem :)
**********
And I also have a Easter card to show you today :)



Gutten og sekken er fra settet Friluftsfika.
***********
The boy and the backpack is from the set Friluftsfika.






Ha en flott fredag,
klem fra Maya
**************
Have a wonderful Friday,
hugs from Maya

 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg