fredag 18. november 2022

Bujo and card


Riktig god fredag,
her kommer jeg med en ny uke i bujoen min,
og litt annet også ;)
************
Happy Friday to you,
here I am with a new week in my bujo,
and something else too ;)


Her er neste uke i bujoen,
med litt juletema!
Det nærmer seg desember,
og jeg har planer om at julegave skal være i boks i løpet av denne uka.
Da passet det bra med juletema ;)

Jeg brukte disse produktene;
***************
Here is next week in my bujo,
with a Christmas theme!
It`s getting closer to December,
and I intend to be finished with the Christmas gifts this week.
So it is perfect to have a Christmas theme ;)

I used these products;





Og her kommer desember månedsoversikten.
Nå skal det pyntes til jul!

Produkter brukt;
*********************
And here comes the December monthly overview.
Now we get to deck the halls!

Products used;




Og til slutt i dag,
ett kort med den fine nissen fra Nissar med Smällkaramell :)

Dette kortet ble laget til en av mine dyktige instruktører på nuperelle kurset.

Produkter brukt;
********************
And for the last project today,
a card with the cute santa from the set Nissar med Smällkaramell :)

This card was made to one of my talented instructors over at the tattiong class.

Products used;






Ha ei kreativ og flott helg!
Klem, Maya
***************
Have a wonderful and creative weekend!
Hugs, Maya

 

1 kommentar:

Wilma sa...

Very very beautiful December bujo you made! And such a pretty card for your instructor, just lovely!
Ha en flott helg. 🙂
Greetings, Wilma.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg