tirsdag 2. juni 2009

Pyntet til konfirmasjon/ Dressed up for confirmation

På søndag skal jeg i konfirmasjon til verdens beste gutt :)
Og da trenger man ett konfirmasjonskort!
Gutten er en engel,så da må han få ett hÄngel kort :)
*****************
On sunday i am off to a confirmation,to the best boy in the world :)
And for that i need a confirmation-card!
And not any card,i needed a hÄnglar-card :)

Laget kortet som en dress,med jakke,skjorte,vest og "slips" ;)
Og en diamant i slipset!
Kortet er i størrelsen 12*15 cm.
***************
Made the card to look like a dress,with a jacket,shirt,vest and "tie" ;)
And a diamond attached to the tie!
The card is 12*15 cm.

Her er jakken åpnet. Vesten har to lommer med pittelitt plass :)
Jeg har brukt magneter for å kunne åpne og lukke jakken.
*****************
Here is the jacket open. The vest has two small pockets :)
I have used some magnets to open and close the jacket.


Zoomet inn på lommene i vesten,her ser dere den lille tag`n med tekst fra NSS på og i den andre lommen er ett lommeur :)
****************
Zoomed in on the pockets,here you can see the little tag with the text from NSS and in the other pocket there is a pocket-watch :)

Og her er lommeuret :)
************
And here is the pocket-watch :)



Når man tar tak i slipset,åpnes kortet,og slik ser det ut på innsiden :)
*******************
When you take hold on the tie and pull,the card opens. And then it looks like this :)



Zoomet inn på hÄngelen fra nyttårs-kitet :) Han har fått samme vest som selve kortet og resten er malt med distress ink refiller :)
Teksten er ifra Stempelglede.
*****************
Zoomed in on the hÄngel from the new year-kit :) He has the same vest as the card and the rest is coloured with distress ink refills :)
The text is from Stempelglede.

Her skal vi skrive en hilsen,og her er det også gjort klart for gaven :)
Teksten er stempel ifra Elsi :)

Ha en flotters dag!
Klemmer fra Maya:)
*************
Here it is room for the greeting,and for the gift :)
The text is a stamp from Elsi :)

Have a wonderful day!
Hugs from Maya:)

77 kommentarer:

May-Bente sa...

Å Gosj!Dette var bare helt rått!!
Digger det!!!
Wow!!

Klem:))

Eva Helen sa...

WOW så stilig kort og flotte farger og at du har pyntet inni også!Har aldri sett ett så flott dresskort før!!!!

Klem Fra Eva Helen.

Turid sa...

Å herlige land - "SUKK"
Du er ikke "klok" Maya - jeg spørr igjen - hvor får du alle ideer fra??????????
Nok en gang noe av det tøffeste jeg har sett!!! RÅLEKKERT!!!!

Den oppskriften skulle jeg ville ha... *LER*

Ha en flott dag vennen:)
Klemmer fra Turid

Hildegunn sa...

Utrolig herlig kort du har laget!
Supert og gjennomført!

Pia sa...

OMG, kan ikke finde ord der kan beskrive dette rålækre kort, wooooow woooow

Ilonka sa...

Whow this is so gorgeous.

Hus Ilonka

angeljakki sa...

WOW WOW WOW!!!
Wow Maya that is totally awesome.
Everything about it is just brilliant.
Hun you are just on another level.
This is outstanding x x x

Lene Aase sa...

Hvor i all verden tar du det fra? Du er bare het genial vennen, fy for et råstilig kort!!!! Digger det!!!

Klem:)

Nixe-Moni sa...

OMG Maya, what a stunning artwork! Can´t find words, you are so very talented sweetie!! Love everything about it, wow!!
Hugs
Moni

sylvia sa...

wowwie... soo cute
love it!
hugs sylvia

Carina sa...

Utrolig stilig og forseggjort kort ned til minste detalj.
Dette var bare utrolig lekkert :)

Nancy sa...

Kjempe flott, Maya. Du har virkelig fått utnyttet det kortet:O) Tidkrevende og vakkert! Fantastisk fin konfirmanten inni! Gjennomført lekkert!
Ha en fin, fin dag:O)
Klem, Nancy.

Åshild sa...

Døtten steiki, Maya!! RÅTASS! For et sinnsykt stilig kort!

Klemmis'er i fleng!

Sue sa...

Ooh Miya, I love your cards, this is like a secret garden, when I think that is it, there is more revealed!!ha ha, It's Fabulous, Happy Crafting to you Sue xx

Lena Katrine sa...

Å søttenfløttefyfadersteiketa!!!! Dette ble helt RÅTT! Nå bøyer jeg meg fullstendig ned i støvet, så hybelkaninene går helt amok... Dette er det mest stilige guttekortet jeg noensinne har sett!!!
Fy han trøen, så dyktig du er vennen!

Ha en super tirsdag!
Hybelkaninklem fra meg til deg ;)

Sandra sa...

Oh awesome!great image!love it!

Marcea sa...

wow wow wow - this is just outstanding - my jaw has hit the ground! Wonderful work, truly wonderful
-x-

Aina sa...

Så gjennomført lekkert! Har du funnet det på selv, og tatt det på feelingen. Eller har du brukt "oppskrift"?
Tøffeste kortet jeg har sett noen gang :O)
Du får til alt, du!

Klem fra Aina.

Kim Dellow sa...

Wow, talk about details, this is an amazing card. Just wonderful. I so wish we could get H&S stamps in the UK. Kim

Joan sa...

Imponerende flot kort med fantastiske detaljer :)

Tammi sa...

Oh wow Maya, you are so clever! This is amazing, I love his matching vest, such a cute design/card! ~Hugs

Marimer sa...

¡¡Es increiblemente creativo!!, uhau, realmente de academia, precioso.

Lisbeth sa...

oj,oj så brukbart stilig,WOW!
Denne har jeg virkelig sansen for!!!
Mulig jeg stjeler ideen ved en senere anledning!
Masse sommerklemmer fra Lisbeth

Liv Johanne sa...

*Stum, Målløs, satt ut m. hakeslepp* Dette var jo helt utrolig! Tenk å få et sånn kort da, med såååå mye detaljer og så mange åpninger, og nye "sider"
Hva med en liten tutorial til oss alminnelige dødelige som bare pusler rundt med enkle kort i 15x15-format? *ler*
Dette er ikke kortmakeri lenger, vet du, men papirkunst...
Ha en fin,fin uke!

Kjersti sa...

Bøyer meg i støvet - dette kortet var berre rå-lekkert!!

Fantastisk detaljert og forseggjort!

Nina sa...

Målløs igjen!! Nå har du klart det 2 dager på rad ;) Vel, da er det vel like greit å bare si: HEPP, HEPP, HEPP!!
Du er utrolig du, Mayamor :)

Klem fra Nina

Berit sa...

FY søren!!! Så kreativt!!!!
Du er helt RÅ!!

Klem

Riet sa...

Wowww Maya,what a beautiful card,l love the image and colours.

Hugs Riet.x

Eli sa...

STILIG!!!!

Klem :)

Bente sa...

Utrolig stilig! Fy søren så flink du er!!!!! ;=D

Marita sa...

Superstilig og originalt kort Maya!!

Benedicte sa...

Det kortet var kjempe kult, du har brukt fine farger, og den konfirmanten inni kortet var kjempe fin:O)
Klem Benedicte.

Anna sa...

OMG, you are amazing!! My chin fell down to my chest and my mouth still won´t close ... LOL!! This must be the most ingenious card I´ve ever seen!! Love all the well thought out details and the watch is just awesome!!

Angella sa...

wow...så lekkert...
Du er råååå!!

Angella

Karina Beck sa...

Virkeligt gennemført!! Du kan bare det der!!

Anita sa...

Utrolig flott!!!!
Så kreativ du er, og noe av det mest gjennomførte jeg har sett på lenge!!!
Fantastisk!
Klem, Anita ;)

Inger-g sa...

Denne må jeg bare kommentere selv om det jeg skal si er sagt før. Kjempestilig!!!! :-)

Lisa sa...

oj, oj det var ett avancerat kort. Många överraskningar. KUL!

Rønnaug S. sa...

Sitter her med store øyne og bare ser og ser og ser. For noen nydelige ting du har laga siden sit jeg var innom. Rett og slett helt nydelig. Tusen takk for at du viser det fram :)

ninabakke sa...

wooooow, utrolig bra!

Hanne sa...

Herrejemeni, Maya, skal si du er i støtet om dagen! Fyttifyyyy, for et stilig kort, dette var helt fantastisk!!! Håper konfirmanten vet å sette pris på det! Kanonstilig med det lommeuret og alle de andre detaljene, jeg ble faktisk litt målløs...

Og så den bryllupskaka, da - den tok kaka! :D

God klem :)

Tab sa...

Oh Maya you have really out done yourself this time, your card is absolutely amazing, wow! I love the way you have matched the waist coats, and I just adore the image, truly stunning work of art!
Hugs Tab xxx

Artyjen sa...

Wow! Fantabulous design....please stop making such gorgeous creations with hanglar's!!! LOL We can't buy them in the UK.
xoxo

Kirsten Aune sa...

Du er virkelig noe helt for deg sjøl, vennen! Dette er definitivt det kuleste gutte-kortet jeg noen gang har sett!! Jeg bøyer meg i støvet, tar av meg hatten, tar bølgen og gud vet hva!! Du er helt rå!!

Gløden er fullstendig borte her hos meg, og når jeg ser dette får jeg virkelig bekreftet at jeg bør ta ferie til laaaaaaaaaaaaangt ut i neste år!! :)

Takk for all inspirasjon du gir meg, vennen!

Håper alt er bra med deg og dine, og at du også nyter sol og sommer innimellom disse praktfulle kunstverkene dine! Jeg blir helt målløs hver gang jeg tar turen inn hit!!

Gode klemmer i bøtter og spann

Lotta sa...

Ojojoj - helt otroligt kort! Gillar det väldigt mycket!!
Vilken rolig idé och lite finurligt/uppfinningsrikt. Det vill man ju bara lifta!!!

Anna Maria Niia sa...

Makalöst fint!!!

Vilken idé!

Kram

Linnie sa...

Gosh this is soooo clever the colouring is perfect i wish i could achieve such perfection
luv
linniexxx

Grethe sa...

Åååååå så nydelig som kortet til konfirmanten var da, helt rått........

Unknown sa...

Hej!
Vilket fantastiskt kort!
Helt underbart!
Har du en mall?
Vart går den att få tag i?

Mvh Liselott
liselott.tarning@gmail.com

Bella´s Bastelecke sa...

where you have the idea.........thats so nice and a great idea for men......i like it......

Hugs
Bella

Nyten sa...

Eg bare bøyer meg i støvet!!!
Så utrulig flott!!
Ha ein fin onsdag:-)
Klem:))

Sigrun sa...

WOW for ett kort! Skikkelig flott ytterside men for en innside da. Utrolig flott med vesten og detaljene inni! Skikkelig lekkert ! klem

Christine sa...

Fantastiskt! Din fantasi har då inga gränser! Konfirmanden blir säkert jätteglad! Ha en fortsatt härlig onsdag, stora kramar Christine

Tonje Eggan sa...

Det var et vanvittig stilig kort, Maya:) Du er superdyktig. Ser ofte innom bloggen din, og skal bli flinkere til å legge igjen kommentarer:)

Stempelklem, Tonje

Alina sa...

You are amazing, Maya, your card is so perfect, I can hardly find words to say how much I like it! It's BRILLIANT!
Hugs, Alina

Meretekj sa...

Du er rett og slett rå på å lage kort!
Blir mer og mer målløs:)

Anonym sa...

Absolutely fabulous Maya...what an incredible design...love it!
Beautiful details and colouring.
Hugs
Carole :-)

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Amazing! this is really wonderful, so nice.
Hugs Jacqueline

RitaK sa...

For et nydelig guttekort... Så utrolig gjennomarbeidet og forseggjort at jeg nesten blir litt stum av beundring :-)Dette kunne jeg virkelig tenkt meg å lære!

pia iris sa...

koselig med besøk i bloggen min.
her var masse flott i bloggen din.
og dette kortet var noe av det flotteste jeg har sett.

May-Britt sa...

WOW,dette var bare helt rått Maya!!!
Tror det er det fineste kortet jeg har sett på lenge,nyyyyydelig.
Klem;)

Gunilla/Nilla sa...

Detta är så fantastiskt fint så jag blir helt stum av beundran. Vilken fantasi du har. Så underbart färglagt, superläckra detaljer och så fina texter. Versen bredvid motivet skulle jag gärna vilja ha på svenska. Den var så fin.

Sköt om dig och ha en fin dag.
Kram/Gunilla

Iselin sa...

Dette var rett og slett rått Maya!

Iselin sa...

Dette var rett og slett rått Maya!

Desire Fourie sa...

Oh wow Maya, this is amazingly creative. One of the most stunning creations I have seen for a long time. You should create a tutorial for this gorgeous design and post it here. Hugs from Desire

Iren sa...

WOW Maja!!! Du e så kreative og dette blei bare dødsstilig altså!

Ha en flott kveld!

Klem

Åsa aká Scraphorse sa...

Jag säger bara FANTASTISKT!!! Finns inga andra ord!
Kram Åsa

Toneloni * Tonje sa...

Hei

Dette kortet er noe av det flotteste jeg har sett. Så utrolig orginalt og flott laget!!!

Jeg har noe til deg hos meg :)

Klem
Tonje

Kort og Søm sa...

Gurimalla for et fantastisk kort! Jeg tar av meg hatten!!!
klem :o)

Hege-Annie Simonsen sa...

Oi oi oi! Herlighet, så stilig! Du er bare rå altså Maya, på kort!! :) *klem*

Mariann (mais) sa...

Hei Maya :)
Dette er det flotteste skjortekortet jeg har sett noengang. Helt utrolig lekkert - og fargene du har brukt er så delikate. Gjennomført og nydelig laget Maya. Og tilogmed lommeur i lomma og diamantpynt på slipset.
Jeg tar meg av hatten for dette kortet.
Ønsker deg en fin helg.
Klem fra Mariann

Bengelmama sa...

Bohhhh ist das Beautiful.

Nadine

Hege sa...

Dritlekkert!
Ikke annet å si om dette!

Lenas kort sa...

Er det mulig!?......dette må være det flotteste kortet jeg har sett på lenge!....kult! :-)

Kim sa...

WOW what a fantastic card hun! It's gorgeous!!! Hugs ~ Kim

mel m. m. mccarthy sa...

Amazing! I love all the details and the colours and the texture. It's all perfect and so gorgeous! :O)

Anonym sa...

Hey there fantastic blog! Does running a blog similar to this take a
massive amount work? I've no expertise in computer programming however I was hoping to start my own blog in the near future.
Anyways, if you have any recommendations or techniques for new blog owners please share.
I understand this is off topic however I just had to ask.
Thank you!

My web site ... przewodnik turystyczny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg