lørdag 26. juli 2008

Dream

Ett kort jeg laget til en konkurranse i Ett Trykk,nådde ikke opp,så da kan jeg vise det frem her på bloggen :)
Kortet er laget som en lomme med en tag,med plass til å skrive på :)
****************************************
A card made for a challenge,in the magazine Ett trykk,wasn`t published so then i can show it here on my blog! :)
The card is made like a pocket with a tag on the inside. :)



Front of the card


The tag


And the back of the card :)

I have used;
Stamps; Stampinback and the text is from Ett Trykk/Norsk Stempelblad.
Paper from 3dypapir.
Tags from Panduro.
Flowers from Prima.
Swirl is QK.

10 kommentarer:

Nina sa...

Heisann! Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Hvis jeg er i det snille hjørnet en dag, kan det jo hende det dumper litt godis ned i postkassa di :)

Skjønner ikke hvorfor kortet ditt ikke nådde opp, det er jo rålekkert!

Ha en fortsatt fin dag! Nina :)

Mel sa...

This is so pretty. I have an award for you on my blog :0)

Dawn sa...

Wow this is stunning, gorgeous design and colours

Gill sa...

Beautiful card, love all the pretty lace, it looks gorgeous, you won my quick quiz, can you contact me with your address, well done
lv Gill x

Helena sa...

Oh my goodness I love this card!!!

Fantastic!!!

xxxx

Hanne sa...

Næææ, så nydelig kort, Maya! Så stilig det var med den blondekanten rundt, minner om et frimerke ja ;) Vakre farger og detaljer var det også!

Ett Trykk har landet i postkassa mi, men jeg er jo så langt unna hjemme, så jeg må vente med å se hvor fantastiske vinnerne var, for det måtte de være for å slå dette her asså ;)

Gode nattaklemmer :)

Tindaloo sa...

ååå så nydelig kort! virkelig vakkert :)

Lim sa...

Stunning!. Gorgeous!
Hugs,
Lim

Terria sa...

This a beautiful card , I love it!!

Terria sa...

Maya thanks for stopping by I really enjoy seeing your artwork and what you will come up with next. Have Great day!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg