søndag 20. juli 2008

Glad,glad,glad!! /Happy,happy,happy!!

Dere kan tro jeg er glad,stolt og ikke minst beæret over å få lov til å være med i Design Teamet til Sukkersött!!
Ja,ikke sant,det er helt utrolig!! *hoppende glad*
Lille meg sammen med den gjengen av dyktige damer!
Fy flate,må klype meg i armen for å forsikre meg om att jeg ikke drømmer!! *klype*
AUU *fnis*

Gleder meg til å komme igang og kanskje kan jeg inspirere noen av dere til å lage enda mer kort?!

Og så må jeg rette en stor takk til Anita,som har så stor tro på meg og ville ha meg med i teamet sitt! Tusen takk,Anita *klem*
Jeg har ikke ord for hva det betyr å få lov til å være med!



*synger* Hurra hei og hopp,jeg er så glad i dag!

*********************************************

I am so happy today!!
I have become a Design Team member for Sukkersött a norwegian challenge blog.
Little me in the same team as some very skillful lady`s!
I just can`t believe it :)

But i hope to inspire you to make moore cards :)

And i have to thank Anita so much,as she picked me to be in her team! Thank you so much *big hug*

9 kommentarer:

Caroline sa...

GRATTIS! :) dere er så heldige! :)

SasSa sa...

Grattis, grattis och grattis! Så roligt! Ska bli kul att se vad ni kommer att bjuda på för fint. Kan knappt hålla mig till 1 aug.
Ha de gött!
Kram SasSa

Sivic sa...

Gratulerer !!
Blir spennende med noen utfordringer, kanskje jeg tar meg tid til å bli med av og til : )

Angella sa...

Gratulerer Maya!
Jeg har sett på mye av det du lager... og det er en klasse for seg. Så ikke klyp deg mer i armen. Det er så fortjent;) Gleder meg til utfordringene deres!

Berit sa...

Hipp - hipp - hipp HURRAAAAAA!!
Gratulerer!!!!!

Gleder meg til å følge med - og håper at inspirasjonen bare velter inn her!!!

Torill sa...

Gratulerer så masse!!! Gleder meg til å se hva du og de andre dyktige damene vil trylle fram!!!
Så utrolig stilig!!
Lykke til!
Blir så bra!!!

Lim sa...

That's a wonderful news. Congratulations!!! You really deserved.
Hugs,
Lim

annes paperfun sa...

Gratulerer så masse til deg også *klem*
Gleder meg også veldig til å "jobbe" sammen med deg...

Så flotte du har pyntet de gaveposene... Nydelig!

Stine I. sa...

Gratulerer så masse med velfortjent plass i designteamet! Du lager masse flott!! Gleder meg til å se hva som skjer der i august!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg