mandag 20. september 2010

Austlid treffet :)

Nå nærmer det seg Austlid-treffet, og jeg gleder meg såååå :)
Alltid moro å treffe likesinnede og bare scrappe ei hel helg!!

Har du ikke meldt deg på treffet,
så hiv deg rundt og gjør det!
For dette blir moro :)

Vi er også så heldige å bli sponset av

og

Tusen takk til dere :)

**********************************

Jeg skal holde kurs i fargelegging med ProMarkere på
Austlid treffet :)

Treffet går av stabelen den; 24-26 september


Dette MÅ du ha med selv på kurset;
ProMarkere i disse fargene;

Satin

Distress ink pute Shabby shutters + svamp
Flytende lim
dobbelsidig tape
saks

Kurset koster 350,- og påmelding hos mstensha@bbnett.no
Velkommen til kurs!
Klem fra Maya :)

3 kommentarer:

Berit sa...

ÅÅÅ den som hadde hatt mulighet til å ta en tur til Gausdal neste helg!
Ikke atte jeg har så mange planer, men det er ikke alltid lommeboken vil det jeg vil...

Kose dere masse!!!!!

Tonje sa...

heisann
28 april 2010 la du ut en boks som du har klat DT hanggler og stanglar goes 3ndy:)
har du noen turorial på denne?

Beate :-) sa...

Tusen takk for det fine kortet til Nusse. Jeg ble kjempefornøyd og gleder meg til å gi det. You're the best!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg