søndag 12. september 2010

Sketchy Colors # 38

Sketchy Colors er klare med ei ny utfordring,
og denne søndagen vil vi se røde og turkise kreasjoner :)
*********************
Sketchy Colors are ready with a new challenge,
and this Sunday we are looking for red and turquoise projects :)





Og slik ble mitt røde og turkise kort :)
****************
And this is my red and turquoise card :)


Det nydelige motivet er fargelagt med ProMarkere.
*************************
The beautiful image is colored with ProMarkers.


Jeg har sprayet Glimmer mist Sea Glass over hele kortet, så det glitrer!!
*********************
I have sprayed the card with Glimmer mist Sea Glass, so it sparkles!!


Nydelige papirer fra 3ndy papir, og tekst fra Stempelglede.
************************
Beautiful papers from 3ndy papir, and text from Stempelglede.


Ha en strålende søndag,
klem fra Maya.
*****************
Have a wonderful Sunday,
hugs from Maya.

15 kommentarer:

Jeanette sa...

virkelig et nydelig kort. det motivet var også så fint. nydelige farger og papirvalg. ha en fin uke!

Eline sa...

Som vanlig et fantastisk kort,Maya!!.
Jeg trodde ikke disse fargene ville passe sammen, men det gjør de. Nydelig stempelmotiv du har fargelagt på din sedvanlige mesterlige måte =)
Denne utfordringen skal jeg se om jeg rekker å lage noe til innimelom studiene =)
Take care, Maya
Klem

Lisbeths kort og scrap sa...

Må si meg enig med Jeanette; et virkelig nydelig kort! Rødt og turkis var faktisk VELDIG fint sammen - det ville jeg aldri trodd...
Tror nok denne sammensetningen kommer til å bli liggende i bakhodet til jeg bare MÅ prøve - ;)
Klem fra Lisbeth

Catherine sa...

Wow ! What a fantastic card Maya ! Love the papers and the image is so lovely ! Hugs and smiles from Catherine

Liv Torunns hobbykrok sa...

Utrolig hvilke farger man kan sette sammen, og så blir det fint. Dette var jo kjempelekkert. Motivet var bare rålekkert...Ha en fin uke!

Sissel sa...

Kjempelekkert Maya, må som de over her tilstå at kombinasjonen rødt/turkis ikke var farger jeg så for meg sammen. Men det ble jo friskt og flott.

Klem Sissel

Trine Pedersen sa...

Veldig vakkert ble det med rødt og turkis. Motivet på forsiden var bare så nydelig. Papirene passet som hånd i hanske og tekststemplet var helt herlig. Håper jeg får tid til å prøve meg på denne utfordringen.

Ha en fin søndag!

Klem, Trine :)

Leonie sa...

Love your card Maya! I have to decorate the inside myself sometimes too because it looks so good!

Leonie xx

Anne sa...

Jeg synes at denne fargekombinasjonen er vanskelig å få til, men du løste det jo på en helt fantastisk måte! Utrolig flott!!

Klem :-)

Jacqueline (Sjakkie) sa...

What a beautiful card Maya! The image is so wonderful and your coloring is great.
Hugs Jacwqueline

Riet sa...

So wonderful card Maya,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Marianne H sa...

Stilig og elegant! Klem fra Toten, ha en fin uke :-))

Julie sa...

Fabulous! Gorgeous colour scheme and amazing colouring! Juliex

Wenche sa...

Så vakkert, Maya!!! Et nyyydelig motiv som du har fargelagt mesterlig!! Lekre mønsterark og et flott oppsett.
Go'klem fra Wenche :0)

Ellen-Karin r sa...

Så vakker kortet ble med rødt og turkis. Vakkert papir og vakkert motiv. Du er helt rå til å lage vakre kort som er en liten gave for seg selv.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg