tirsdag 28. september 2010

ProMarker Tutorial for Letraset :)

For en tid tilbake fikk jeg en forspørsel ifra Letraset,
om jeg ville lage en steg for steg over hvordan jeg fargela med ProMarker.
Gjett om jeg ville!! :D
Det er en ære å bli spurt, så tusen takk til Letraset!!
*************************
For a little while back i got a request from Letraset,
if i wanted to make a tutorial on how i colored with ProMarker.
Wohoo of course i wanted!! :D
It is an honor, so thank you so much to Letraset!!


Her er mitt ferdige prosjekt :)
***************
Here is my finished project :)



 Er hun ikke bare nydelig?!
*************
Isn`t she just adorable?!



Og vesken min, med papirer fra 3ndypapir,
diverse blomster og tekst fra Stempelglede.
***********************
And my purse, with papers from 3ndypapir,
some flowers, and text from Stempelglede.







Ha en superduper tirsdag,
go`klemmer fra Maya :)
********************
Have a wonderful Tuesday,
hugs from Maya :)


Recipe:
Stamps: TPS - Lil Lolita Evie, Stempelglede - Text
Papers: Bazzill - Cardstock.
DP: 3ndypapir - Blomstereng (fra Sommerkolleksjonen 08)
Tools: Letraset - ProMarker, Cartridge paper
Spellbinders - Circle, Impressiabilities
Embellies: Roses, rosebuds, cherry blossoms, pearltread, Kuttut - Lace

11 kommentarer:

sjeroks sa...

Å så genialt.
Jeg har jo akkurat fått første ladning med promarker fra letraset, men ser jeg har misforstått litt, så da er jeg på nett igjen å skjønner hvordan jeg kan fargelegge.
tusen takk:D
ønsker deg en nydelig tirsdag
klem fra siri

Pinklady 68 sa...

Tusen takk for fine fargeleggings tips! En ære å bli spurt av Letraset:-) Velfortjent!!
Lekkert kort og veske du har laget!! Nydelige mønster ark, farger og pynt i sammen.

Ha en fin tirsdag!
Klem Laila.

Sol sa...

Nydelig fargelagt! Søte Lekre Farger og Hærlig veske! Nydelige papirer også! Flott ide! :)

Hildegunn sa...

Utrolig herlig kort og veske! Skjønner godt at du ble spurt av letraset, du er sååå flink!
Ønsker deg en finfin uke!
Klem

Bodil sa...

Noe så flott... den veska var bare helt nydelig og kortet også :)

Mojca sa...

uauuuu... it's wonderful, wonderful, wonderful!

Åse-May sa...

Nydelig og vakkert......:):)

Ann Elin sa...

Hei :)
Kjempefint kort og nydelig veske!
---> Suuuper promarkertutorial :)
Hilsen Ann Elin.

Riet sa...

Ohhh wowww Maya,What a wonderful card and bag,I love the image and the colours.
So beautiful papers.

Hugs Riet.x

claudiasbastelblog sa...

Gorgeous!

LG
claudia761

Maryann Laursen sa...

I have just tryed to go and watch your tutorial on Letraset, but I just get an errorcode, that says it doesn´t exist??? I would else really love to see your tutorial there? Is there another place, where I can see it?
It has else been a really great pleasure to look around here on your blog, and it wount be the last time, I´m visiting here now, that´s for sure.
Have a HAppy New Year.
Big hugs Maryann

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg