torsdag 30. september 2010

I`m in ♥

Ja, det er jeg :)
I Glimmer chalkboard!!
For ett vannvittig superdupert glitter produkt *hurra*
*********************
Yes i am :)
In Glimmer chalkboard!!
What a super gorgeous glimmer product *Wohoo*



En litt annerledes gavepose ifra meg ;)
****************
A little different giftbag than i usually make ;)



Jeg bare digger disse Lil Lolita jentene!!
De kan jo brukes til alt,
tilogmed RÅÅÅÅÅÅSA jul ;)
********************
I just love these Lil Lolita girls too!!
They are so versatile, and can be used for everything,
even PINK christmas ;)



Jeg prøvde å få til bilder, så dere skulle få se alt glitteret.
Men dessverre, det er vanskelig å fange med kamera!
Men hele posen glitrer i hvitt og rosa,
nyyydelig ♥
***************************
I tried to take some pics, so you would see the glimmer.
But i could capture it with my camera!
But the whole bag sparkles in white and pink,
gorgeous ♥



Ha en glitrende dag ;)
Klem fra Maya
**********************
Have a sparkly day ;)
Hugs from Maya

Recipe:


Size: 12,5*22
Stamps: TPS - Lil Lolita Lylah
InkyWings - Text
Papers: Bazzill - Cardstock.
DP: Basic Grey - White paper pack
Tools: Glimmer chalkboard - Cotton candy, White
Letraset - ProMarker, Cartridge pads

16 kommentarer:

Kylie sa...

Super cute Maya! I love Lylah in pink for Christmas.
Hugs
Kylie

-Sanna- sa...

Koselig posekort.
Jeg liker de der.
Foressten så bilder og glitter bra ut.

Yvonne sa...

Herlig pose! Råååsa julekort er jo innmari stilig da! God idè! Nå fikk jeg lyst til å finne fram glimmeren min, jeg glemmer dessverre ofte å bruke dem. Men nå skal de frem! Takk for inspirasjon!
Ha en super dag!
Klem

Wenche sa...

Nydelig, Maya!!!! Annerledes er bra det!! Jeg tviler ikke et sekund på at det glitrer!
Go'klem fra Wenche :0)

MonaV sa...

Så søt rååååsa gavepose!
Herlig stempel:)

Ha en flott høstdag.

wilga sa...

Hai Maya,

It's a cute giftbag!!

greetings
Wilga

Orli sa...

Maya this is so adorable!
love the image, she is so cute
great layers and color combo.

Anonym sa...

Love love love the soft colors, really gorgeous !!!
Hugs
Mag :)

Veronique sa...

Kjempe lekker gavepose :)

sjeroks sa...

ååååååååå<3 for en helt sinsykt nydelig pose :dåne:
Ønsker deg en nydelig torsdag
klem fra siri

Meretekj sa...

Nyyyyydelig rosa pose:)
Og stemplet var så stilig!
Ha en fin dag,-klem

Bodil sa...

så stilig og nydelig på en gang :)

Kellie sa...

WOW you may be in love with glimmer mist but I am LOVING your creation! WOW absolutely amazing hun!
Kellie xx

Marianne H sa...

Hærlig, den dama er jo super søt. Ha en flott aften :-))

Pinklady 68 sa...

En nydelig glitrende julepose:-)
Herlig med masse glitter!!

Ha en fin kveld og god helg!
Klem Laila.

Tonje Eggan sa...

Utrolig stilig gavepose! Vi "scrappe" damer har jo glitterbriller, og ser jo glitter der det måtte være;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg