tirsdag 31. desember 2013

Top 10 Other things


Og her kommer min liste over andre ting ;)
Her var det litt enklere..
Mest fordi jeg har ikke laget så mye "andre ting" enn kort i år!
Men igjen måtte jeg gå noen runder med meg selv.
****************
And here is my list over other things ;)
And this list was a wee bit easier to pick..
Mostly because i haven`t made as much "other things" this year!
But again i had to argue with myself to pick it.


Dette er med fordi jeg er veldig fornøyd med fargeleggingen,
og fordi det å finne igjen en god venn etter mange år, er utrolig gøy!
***************
This is on this list because i love the coloring,
and because after many years my friend and i found each other again!


Her er det massevis av følelser!
Marianne er ett vidunderlig menneske, som villig deler av seg,
både på det menneskelige plan og på det kreative ♥
Kalenderen ble laget med hjertet og sjel,
og jeg var så fornøyd med den :)
*******************
Here it is so much feelings put into it!
Marianne is a wonderful human beeing, she willingly shares so much of her self,
booth on the personal level and she is such an inspiration when it comes to creativity ♥
This calendar was made with heart and soul,
and i was so pleased with it :)


Mariannes bursdags presang :)
Himmel, dette var litt av ett prosjekt!
Motivet ble skrevet ut i 15x20 cm og med "faded lines"
Her er det enormt med timer når det kommer til fargelegging!
Men så gøy :)
******************
Marianne`s birthday present :)
Oh my, this was a bit of a project!
The image was printet out in 15x20 cm and with "faded lines".
I used a huge amont of hours to color in this!
But such a blast i had :)


Min bonus mamma ♥
Hun er ett vakkert menneske, både på innsiden og på utsiden :)
*****************
My bonus mother ♥
She is a beautiful lady, booth on the inside and on the outside :)


Jeg har ønsket meg en benk rundt lønnetreet vårt :)
Og i høst fikk jeg det!
Så da fant jeg ut att jeg skulle scrappe treet i de 4 forskjellige årstidene vi har.
Og slik så treet ut i høst :)
******************
I have been wanted a bench around our maple tree :)
And in the autumn i finally got one!
So then i thought i would make layouts of the tree in the 4 different seasons we have.
And this is how the maple tree looked like in the fall :)


Tags er ikke ofte man ser i bloggen min,
og hvertfall ikke med grising med maling og diverse medium!
Men denne ble jeg så fornøyd med ♥
********************
Tags isn`t anything i do often,
and not with paint and other mediums, that involves that my fingers get messy!
But this one i was so pleased with ♥


Og når jeg først er igang med tags,
så er denne virkelig en favoritt!!
Elsker alt med denne, fargene, alle detaljene og oppsett ♥
******************
And another tag,
and this is really a favorite of mine!!
Love all about this one, the colors, all the details and design ♥


Søte kurven :)
Laget etter Wenches geniale tutorial
*************
Cute basket :)
Made after Wenche`s wonderful tutorial



En liten gavepose :)
Motivet er tre forskjellige stempler, maskert sammen.
Så fornøyd med alt på denne ♥
*************
A small giftbag :)
The image is 3 different stamps, masked together.
So pleased with how this turned out ♥


Gavesett laget til jul :)
Jeg har brukt dies som fokus,
og det er jo så gøy!
Ble veldig fornøyd med dette settet ♥
******************
A giftset made for christmas :)
I have used my dies as focus, and not a colored image.
And it is so much fun!
Was very pleased with this set ♥

♥♥♥


Da gjenstår det bare for meg,
å ønske dere alle ett riktig Godt Nytt år!
Og tusen takk for det gamle,
dere har inspirert meg, gledet meg, og vært der gjennom både oppturer og nedturer!
Tusen takk ♥
Klem, Maya
*******************
Then it remains to wish you all a Happy New year!
And thank you so much for this old one,
you have inspired me, made me happy, and been with me on my ups and downs!
Thank you so much ♥
Hugs, Maya


5 kommentarer:

Unknown sa...

Så mykje lekkert💞 Godt nytt år til deg også, må det bli eit kreativt og innholdsrikt år. Gler meg til å følge bloggen din i året som kjem også😃👍 Takk for mykje god inspirasjon👌

❤ Kaia sa...

Nok en lekker liste Maya..
En salig blanding av LO'er, tag'er og andre nydelige kreasjoner.
Kose deg masse på nyttårskvelden.
Her PISSregner det, så det blir en våt opplevelse.
Takk for det gamle, og ha et kjempesupert godt nytt kreativt år :)
Nyttårsklem fra Kaia

Pinklady 68 sa...

Utrolig flott alt sammen!!
Godt nytt scrappe år:-)

Klem Laila.

My Hyde Away sa...

Masse lekkert du lager Maya! Men utrolig vanskelig å bare velge 10 utifra så mye fint du har laget. Ønsker deg et riktig godt og kreativt nytt år. Klem fra Kirsten

coops sa...

fantastic selection of creations maya.all so stunning ;D

xx coops xx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg