tirsdag 1. januar 2008

Godt nytt år!!

Tenk ett helt nytt år til å kose seg med hobbyer! *smiler*

Så mange nye ting å oppdage,utforske og lære seg.
Gleder meg jeg!! *hurra*

I jula har jeg bare kost meg og slappet av,lest masse bøker (krim) og kost med voffene.
Deilig med fridager!

Hadde også store planer om å lage masse kort og annet stæsj som jeg har oppi hodet,men fikk ikke ut noen ting.. *frustrert*
Laget bare to kort i hele julen..
Gikk på blogg runde for å kikke og få masse inspirasjon,og endte opp med å miste helt piffen..
For det er så mange dyktige folk der ute!
Og istedet for å få hobby-lyst fikk jeg istedet den store skjelven..
Har dere opplevd det?
Att hodet er fullt av kreativitet,men ingenting kommer ut av fingrene..
Og hvertfall ikke slik som det var oppi hodet i børjan?

Men inatt skjedde det noe! *hurra*
For jeg satte meg ned med ett nytt magnolia stempel jeg har kjøpt meg,og fikk fargelagt og mens jeg satt med fargene mine,så visste jeg hvordan kortet skulle være også!

Og slik ble det. :)





Kortet er fargelagt med H2o.
genser`n i spiced pumpkin,buksa i mocha rose.
Flere lag med maling og etterpå gikk jeg over og skyggela med rich cocoa.
Har også lagt på litt glitterlim på blomstene,men det kommer ikke frem på bildene..

Håper dere har hatt en flott nyttårs-feiring og takk for det gamle!

*Klem*

4 kommentarer:

elin sa...

Godt Nyttår!
Og igjen, tusen hjertelig takk for en nydelig (og god) overraskelse som jeg fikk i posten før jul.

Anonym sa...

Godt Nytt År Maya!

Det siste kortet var kjempe søtt!

Forresten la merke til at de har salg på noen julestempler på Panduro nå.. men du har vel sett det selv.

Vi får prøve å møtes snart i det nye året. :)

Anonym sa...

ok, den siste anonyme er Madeleine
hehe..

Rika sa...

This is sweet!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg