onsdag 23. januar 2008

7 Avsløringer...

Jeg har fått en utfordring fra Anita. Tusen takk *klem*

Slik lyder utfordringen:
Link til den som har utfordret deg.
Fortell 7 sannheter om deg selv.
Utfordre 7 personer.
Legg igjen beskjed hos den du har utfordret.


Så da kommer det 7 avsløringer om meg *ler*

1. Jeg er ufattelig trøtt om morgenen. Hvis det finnes D-mennesker,så er jeg helt klart en av dem! *fnis*
Synes det er pyton å stå opp,og vil helst bare ligge i senga og kose dyna ;)

2. Jeg "lider" av aversjon mot leger! (Og alt annet helse-personell)
Går sjelden eller aldri til lege,uansett... *himler med øya*

3. Godtoman!! Ingen som har klart å finne opp godis jeg ikke spiser! Og jeg må ha godis hver dag,helst i form av sjokolade *mmmmmmmmmmh*

4. Fyller bensin på bilen på kun utvalgte bensin-stasjoner.. *flau*
Og bare på spesielle pumper.. (Kan bli vanskelig noen ganger,ja.. ) *ler*

5. Hater vinter`n!! (Og jeg som bor i ei snø-bygd.. *snufs*)
Forferdelig med all snøen,kulda og all jobben som følger med..

6. Er forferdelig utålmodig! Vil helst att ting skulle ha vært gjort i går!

7. Musikkoman! Må ha lyd rundt meg jeg. Og er omtrent alt-hørende når det gjelder musikk.
Men kongen for meg er Bruce Springsteen *smiler*

Det var mine 7 "avsløringer",kommer nok ikke som noen bombe på de som kjenner meg! *ler*

Så var det å utfordre 7 andre da:
Åsa/asamia
Åshild
Grethe
Hermine
Inger-Marie
Jorunn
Lene

Ha en flott dag alle sammen!

4 kommentarer:

Inger Marie sa...

Hei Maya!!

Tusen takk for utfordringen. Skal få gjort noe med den snarest.

Ha en fin onsdagskveld

God Klem fra Inger Marie

Åshild sa...

Jeg må også takke for utfordringen :)

Klem!

Anita Hagen sa...

Ha-ha, så mange morsomme avsløringer. Artig å "bli litt bedre kjent" med deg.

Ha en finfin torsdag videre.

Klem Anita

Grethe sa...

Hei!

Nå endelig har jeg fått tatt den utfordringen du ga for evigheter siden.
Bedre sent en aldri.............


Klem mamman

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg