mandag 14. januar 2008

Siste julekort denne mnd..

Hvertfall i alongen!
Har meldt meg på å skal lage 5 i mnd,og får i tillegg forskjellige utfordringer på farge og tema.
Denne mnd var det rødt og gull.

Og sånn ble det siste.

Har brukt hÄnglar-jenta fra siste klubbpakken "klappet og klart"
Hun er malt med H2o i golden opal,så hun glitrer masse i virkeligheten. *smiler*
Hjerter fra H & S,som jeg har hatt på 3D-glitter.
Magnolia snøstjerner som jeg embosset i gull.
Tekst-ark skrevet ut fra data`n.
tekstempler fra KH-design og papirgleder.
Håndlaget av stempelet er fra Scrapmagasinet.

Framsiden av kortet/front of the card:

Innsiden/inside of the card:


Baksiden/the back of the card:



Each month i make 5 christmas card.
This month the challenge was red and gold.

Takk for alle kommentarer jeg har fått i bloggen,utrolig morsomt!! Tusen,tusen takk!!/
Thank you for all the comments in my blog!

7 kommentarer:

Lene sa...

Så herlig dette var!!! Og H&S stemplene er jo bare såååå skjønne:)

Hilde sa...

Det var smart å lage julekortene gjennom hele året, så blir det ikke så stressete på slutten. Jeg har gitt deg en award. Den ligger på bloggen min. Ha en fin uke!!

?? sa...

WOW du lager mye flott ;)
Har gitt deg en award, ta en titt i bloggen min for info..
Mange klemmer....

Lene sa...

Jeg har gitt deg en award, se i bloggen min for info..

Lisbet sa...

Trillade in på din blogg av en slump. Har tittat runt och njutit oerhört av alla alster. SÅ roligt att få inspireras av andra.

Ha det gott

Rika sa...

Baeutiful card!

Unni sa...

Her var der kjempe mange flotte kort... Du er kjempeflink :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg