fredag 11. januar 2008

Mosaikk kort

Og da har jeg fått prøvd meg på ett mosaikk kort,ett veldig lite avansert ett..
Har brukt en av alkohol-blekk bakgrunnene jeg har knota ihop :)
Skjærte den i ca 1 cm breie remser og festet de på limark.
Glitret i mellom remsene er 3D-liner i sølvglitter!
Så det glitrer masse kortet her :)
Tekstempelet tror jeg er fra KH (Rett meg gjerne om jeg har feil,for jeg er ikke sikker..)
Det er embosset i sølv.
Retro punch medium og mini.
Tekstepelet på innsiden er fra Papirgleder og er også embosset i sølv.
Ble dessverre litt dårlige bilder,så fargene kommer i skikkelig frem..
Men har brukt fargene;eggplant og svart :)



Ha en knall dag,folkens!
*Klem*

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanonfint kort, gillar färger och upplägg. Snyggt med det glittrande silvriga.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg