tirsdag 16. juni 2009

DT hÄnglar & stÄnglar; Kort med skuffe/ Card with a drawer

Lena Katrines nyyydelige eske-kort i Ett trykk,fikk meg til å lage ett ras med esker :)
Og her kommer den siste i denne omgang :)


Motivet er ifra hÄnglar og stÄnglar og malt med distress ink refiller.
Papir fra Basic grey.
Swirl fra Bosskut.
Teksten på innsiden er ifra Scrapmagasinet.
Teksten nede i skuffen er ifra Ett trykk/Norsk stempelblad.
*********************************
Lena Katrines gorgeous card-box inspired me to make a lot of these boxes :)
And here is the last one i made :)


Image is from hÄnglar & stÄnglar and is coloured with distress ink refills.
DP from Basic grey.
Swirl from Bosskut.
Text on the inside is from Scrapmagasinet.
The text in the drawer is from Ett trykk/Norsk stempelblad.













Tusen takk for att du tar deg tid til å legge igjen kommentarer!
De varmer langt inni hjerterota :)
Ha ei fortsatt flott uke,
klemmer fra Maya:)
***********************
Thank you so much for taking the time to leave me comments!
They warm my heart :)
Have a wonderful week,
Hugs from Maya:)

35 kommentarer:

Hildegunn sa...

Nok en nydelig eske!
Jeg er veldig glad i motivet du har brukt, og dette var veldig flott malt! Herlig med perlene på eska!

Du er superflink!

Nancy sa...

Du er en kjempe inspirasjonskilde, Maya:O) Nok en nydelig boks! Herlig fargekombinasjon. Lekkert pyntet på alle sider, til og med oppi esken;O) En fryd for øyet!
Ha ei god natt:O)
Klem, Nancy.

Tammi sa...

Your box is beautiful, so pretty with the swirls, pearls and flowers! I need to figure out how to make these. :) ~Hugs

Kari sa...

Hei! Wow..for en utrolig nydelig eske!! Fargene og pyntingen er flott :)

Takk for hyggelig besøk i bloggen min,setter stor pris på det :)
Ha en flott dag!

Klem, Kari :)

Karina Beck sa...

Hvor er den bare super super sød. Smukt lavet.

Kreativmonster sa...

This ist really beautifull!

Anna-Karin sa...

Åh, va duktig du är. Dina askar är så fina.

Sivic sa...

Utrolig lekre esker!!
Hver gang jeg ser slike lekre esker tenker jeg at dette må jeg prøve å lage ...... : )
Men det er noe med den tiden, den strekker liksom ikke til desverre.
Ha en fin dag!!

Orli sa...

Thank you for the post at the inky wings .This card with drawer is stunning!!!
Hugs Orli

May-Bente sa...

Helt herlig denne også!!!


Klem:))
Fikk laget en i går jeg også. Takk skal du ha, Maja.

Marimer sa...

GENIAL!!!!, esta te la has trabajado aun mas y es impresionante de bonita, me encanta.
Saludos.

Turid sa...

En nydelig eske igjen Maya!!
Herlige farger og flott pynta:)
Nå ble jeg enda mer inspirert til å prøve meg på en...

Ha en kjempefin dag Maya:)
Klemmer fra meg

milli sa...

Du og du så masse lekkert du har laget siden sist jeg tittet innom! Eskene er jo bare helt supre!! Nydelige farger og så søte detaljer, som alltid:)
Tusen takk for den koselige kommentaren, skal merke meg bak øret at du ønsker deg en sånn korteske:)
Stor klem fra
Camilla

BA sa...

hi maya
this is absolutely wonderful
I love the flowers
xoxox BA

Pati sa...

Dear Maya

Congratulations to your card box. Both are soooo beautiful. I love the images, your colouring and the details. If I had to choose, I would take both! ;-) Thank you for your inspiration!

BIG hugs & have a great day!
Pati

Ida / Little sa...

Både denne og de forrige er jo kjempe lekre!! :) Flott inspirasjon for oss som ikke får rompa så raskt i gir ;p

Klem Ida

Bente sa...

Kjempelekker eske, nydelige farger og detaljer!
Klem, Bente

Aina sa...

Det er vel ikke noe rart at bloggen din er en av mine favoritter vel...
Nyyyyyyyyydelig Maya!

Klem fra aina.

angeljakki sa...

Such beautiful colours and a perfect box card. Gorgeous work.
x x x

Lene Aase sa...

Supersøt eske igjen vennen, du er ern stor inspirasjonskilde:) Jammen med fikk eg begynt på et kort i går, skal se om eg får det ferdig i dag:)

God klem:)

Iren sa...

Skikkelig herlig og så gjennomført eske Maya!!! Du er flink altså!

Ha en flott kveld!

Klem

Bente sa...

Her er det bare å slippe noen henførte sukk.... Helt nyyydelig:=)

Liv Johanne sa...

Nydelig eske i vakre farger, og Hängler-motivene er jo bare sååå koselige... Nå må jeg se å komme igang med noe mer enn bare kort, jeg også, det er jo så mye fint å lage! Bloggen din er en skikkelig inspirasjonskilde :-)

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Wow, your creation is gorgeous, really beautiful.
Jacqueline

Riet sa...

What a beautiful box Maya,,l love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Unknown sa...

Looks fabulous!!!

Smiles,

Piia

Lena Løken sa...

Nydelig :-)

Bibbi sa...

Nyyydelig eske kort!!

Tab sa...

Wowee Maya, you are so talented! I adore your box, the image is way too cute and I love the colours and papers you have used, super delish!
Hugs Tab xxx

❤ Kaia sa...

Nydelig eske i kjempeflotte farger og nydelige papirer.
Må prøve meg på en sånn etter ferien tenker jeg..
Ha en flott kveld :o)

Klem fra meg..

Gunhild sa...

Hei Maya! Jeg har vært ganske fraværende i bloggverdenen i lang tid, derfor har jeg ikke vært innom deg på en stund. For en lekker eske! Og motivet er jo som alltid nyydelig malt, du er så flink! Og så må jeg bare si at dresskortet lenger nede var utrolig stilig!!

Håper du har det bra :)
Klem fra Gunhild

Kirsten Aune sa...

Åååååå - himmel og hav!!!
Du er et råskinn, vennen!! Fytterakker'n så lekre esker du har laga! Blir helt satt ut jeg!!
Gjett om jeg gleder meg til å kreere sammen med deg igjen!
Håper du har ei god uke, vennen!
Klemmer i bøtter og spann!

Agnetha sa...

For en nydelig eske*smelt*

Desire Fourie sa...

Just stunning Maya ... there's one lucky recipient out there! Hugs from Desire

RitaK sa...

Oioi, så lekkert! Utrolig mye jobb på en sånn flott eske da...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg