fredag 19. juni 2009

Sukkersött # 45 Monokromatisk/ Mono-chromatic

Huoghei! Her flyr dagene og ukene avgårde,og før man aner ordet av det,så er det jammen meg fredag og tid for Sukkersött :)
Denne gangen er utfordringen; Monokromatisk!
Og det er ikke tillatt med svart,hvitt eller hudtoner!!
Så bestemmer du deg for ett grønt kort,så skal alt være i grønne toner ;)
Så derfor safet jeg,og gikk for brunt *fnis*
*********************
Wow!! Here the days and weeks flying by,and before you know it,so is it friday and Sukkersött time :)
This time the challenge is; Mono-chromatic!
And it is not allowed with black,white or skintones!!
So if you go for a green card,you have to only use green tones ;)
That`s way i played it safe,and used brown *giggle*

Motivet er ifra hÄnglar & stÄnglar og jeg har malt henne med distress i fargene; Antique linen,tea dye,vintage photo,brushed corduroy og walnut stain.
Mønsterpapir fra Maja Design.
Brukt hjerte kantpunchen min fra Martha Stewart.
Den store brune blomsten er ifra Papirloftet,og rosene ifra InkyWings.
Charms fra Unik hobby.
Bladene er ifra Bosskut.
Det nyydelige båndet har jeg fått av Jakki :)
******************************
The image is from hÄnglar & stÄnglar and i have coloured here with distress ink refills in these colours; Antique linen,tea dye,vintage photo, brushed corduroy and walnut stain.
DP from Maja Design.
Heart edgepunch from Martha Stewart.
The big brown flower is from Papirloftet and the roses from InkyWings.
Charms from Unik hobby.
Leaf from Bosskut.
The beautyful ribbon i got from Jakki :) Thank you so much my friend!


Zoomet inn på frøkna :)
**************
Zoomed in on the girl :)

Bak motivet,gjemmer det seg en tag,tekst stempelet her har jeg fått ifra Jakki :)
******************
Behind the image there is a hidden tag,the textstamp i have gotten from sweet,sweet Jakki :)
Thank you so much!! *Hugs*


Innsiden med samme layout (er jeg kjedelig eller?!) teksten er ifra Friendship rose platen til Stempelglede.
*****************
Inside the card,with the same layout (Am i boring,or what?!) The text is from Friendship rose stamp collection by Stempelglede.



Og baksiden med navnet mitt :) Tror jeg må kjøpe meg noen nye stempler... :)
Ha ei superduper helg!!
Go`klem fra Maya:)
******************
And the back of my card,with my name on :) I think i have to buy me some new name-stamps... :)
Have a wonderful weekend!!
Big hugs from Maya:)

27 kommentarer:

Torill sa...

HÆRLIGHET SÅ NYDELIG!!! Jeg digger sephia-effekten med malinga di!! Knallfint, Maya!! Du er rå!!

Marimer sa...

El color sepia le da un tono vintage que es precioso, te ha quedado de cine, me encanta. Saludos

Hildegunn sa...

Så utrolig nydelig kort!
Sier som Torill; du er helt rå!

Jeg synes ikke det er kjedelig at hele kortet går i samme stilen, for du er jo så flink til å pynte alle sidene!

Ønsker deg en riktig flott helg!

Aina sa...

Helt nyyydelig kort! Stilig at alt er i brunt, og nydelig dekorert.
Du er så flink!

Klem fra Aina.

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Maya, your card is beautiful. Really super!
Have a nice weekend, Jacqueline

Marianne sa...

Ahhh, nok et kunstverk!!!! Fantastisk fargelegging, og en himmelsk innside!!!!! Noen ganger lurer jeg på hvilken side av de fantastiske kortene dine du bruker mest tid på, hihi.

Ha en super helg!!!
Klem fra Marianne:)

Camilla sa...

Åh, Super Maya!
Det är så läckert i bruna toner.
Super målning och val av papper.
Super fina texter och allt är så noga valt.
Tack för inspirationen Maya:)
Kramar: Camilla

Önskar dig Trevlig Midsommar.

Desire Fourie sa...

Maya, this is just beautiful. One can see a great deal of effort and attention to detail has gone into this. Just love how you adorn your creations from the front right through to the back. Hugs from Desire

Kari sa...

Hei! For et lekkert kort!! Nydelig farge og pyntet på alle sider..utrolig flott!! :)

Ha en flott helg :)

Klem, Kari :)

Carina sa...

Så nydelig med kort i brune toner... Jeg er så utrolig glad i brunt...
Nydelig malt,og lekkert dekorert(som alltid)
Du er til stor inspirasjon, så mange takk for alle dine ideer du deler med oss andre.

Klem Carina

Turid sa...

Hjelpe meg MAYA, går du aldrig tom for idéer???
Noe så lekkert og harmonisk * * *
rett og slett helt fantastiskt!!!
Ønsker deg en kjempefin helg vennen:)
Klemmer fra meg

Artyjen sa...

Maya that is stunning colours.....your card is beautiful.
xoxo

Pia sa...

wow hvor er det super lækkert, skønne farver og så flot farvelagt motiv, smukt

BA sa...

hi maya
this is absolutely stunning, lovhe the colours, the flowers, the papers, everythings is wonderful
xoxox BA

Irene sa...

Hello Maya

Another masterpiece, I love your use of colours and design.

luv
irene
xxxx

❤ Kaia sa...

Dette var rålekkert, nydelig motiv, og flotte papirer, brunt er fint da,
og alle sider like fine.
Ha ei superduper helg.
Klem fra meg :o)

Alina sa...

Stunning card, Maya, the most perfect colours and details! The image looks really gorgeous coloured like that! I love it!
Hugs, Alina

CraftyC sa...

Your card is gorgeous. I love the papers, stamp and fab insert!
Clairex

Eva Helen sa...

Kjempe Nyydelig og liker fargen kjempe godt.Så flink du er til å pynte inni i kortet også :-)

Ha en god helg.

Klem fra Eva Helen

Kosene mine sa...

NEI!!!! Du er sååå langt ifra kjedelig Maya! Det gir kortene dine en helhet at du har samme layout inni, blir penest sånn synes jeg.

Og kortet er nyyydelig!!
Det samme er bakingen din, hihi
og eskene....sukk og dåån, hihi igjen... :D

Og, by the way..du er savnet!
God helgeklem fra meg og kosene mine

Viddan sa...

Mycket fint och välarbetat kort!!! Du är så duktig!
/Lena

Nina sa...

Hellu!!

Hepp, hepp, hepp sier jeg bare ;) Er du noe du IKKE kan?

Du får kose deg i dag, jeg skal på Bikuben og fråtse i stæsj og papir :)

Ha en toppers lørdag!

Klem fra Nina

May-Bente sa...

Utrolig nydelig, skjønne papirer, har dem selv. *Fnis*
Gjennomført og herlig pyntet!!
Du er en stor inspirasjonskilde:=)

Klem:))

Bente sa...

Helt fantastisk nydelig som alltid!!
Ha en fin helg!
Klem, Bente

Riet sa...

What a beautiful card Maya,l love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

angeljakki sa...

Oh Maya,
Your card is so beautiful, even without lots of colour.
Love the layout you have used x x x

craftyb sa...

This is just gorgeous Maya...beautiful colouring as always...such a pity your stamp didn't arrive for the blog hop - I would love to have seen what you created for it! bx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg