mandag 22. juni 2009

GD Unik Hobby; Blomster til deg / Flowers for you

Unik hobby har kommet med nye stempler,og der var det flere nuuudlinger som ville bo hos meg ;)
**********************
Unik hobby has released some new stamps,and there where several ones that "wanted" to leave in my house ;)


Den søte jenten er malt med distress ink refiller.
Teksten er ifra Stempelglede.
Spellbinders label 4 for å stanse ut motivet og panelet bak.
Martha Stewart punch.
Blomster og charms finner du også hos Unik hobby.
Mønsterpapir fra Bobunny (det brune) og Melissa frances.
**************************
The adorable girl is coloured with distress ink refills.
The text is from Stempelglede and means; Flowers for you.
Spellbinders label 4 to cut out the motif and the panels behind.
Martha Stewart punch.
Flowers and charms you also find at Unik hobby.
DP from BoBunny (the brown) and Melissa frances.

Zoomet inn på jenta :)
**************
Zoomed in on the girl :)


Innsiden er holdt i samme stil som utsiden.
Teksten er ifra Stempelglede.
***************
Inside of the card,with the same layout as the front.
The text is from Stempelglede and means; Hug for you.



Og baksiden :)

Nå skal jeg ta meg en skikkelig bloggrunde!
Ha en flott dag,
klem fra Maya:)
***********
And the back of my card :)

Now i am off to bloghop!
Have a wonderful day,
hugs from Maya:)

22 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Hei og hopp!

Bloggrunde holder jeg også på med - har ikke hatt tid til det på et par uker :( Men fy, som tiden flyr, når man hopper hit og dit, så nå må jeg snart ta meg en pause!

Kortet ditt er nydelig, vennen - men det vet du jo ;)

Takk for i går - det var en kjempekoselig dag, som absolutt må gjentas om ikke altfor lenge!

Ha en super mandag, vennen! Go'klem

Iselin sa...

Kjempe flott kort Maya.
Liker oppsettet :)

Marte sa...

Så nydelig denne frøkna var,da! Det var på tide at noen av disse "barna våre" kom med fregner - synes jeg :)
Et lekkert kort har du laget, Maya. Oppsettene dine er alltid så pene og gjennomførte!
Stor klem fra meg

Torill sa...

Enig med Marte! Fregner er topp!
Nydelig søtt kort igjen:0)
Ha en flott mandag!!

Hanne sa...

Så flott dette kortet var! Moro med nye stempler!
Ønsker deg noen fine sommerdager!!!!!

Klem Hanne

Bente sa...

Så fantastisk nydelig kort, og vannvittig flotte innsider - du er bare helt rå!! Jeg elsker å se på kortene dine!!
Ha en kjempefin dag!
Klem, Bente

Kari sa...

Hei! For et nydelig kort!! Flott oppsett og farger! :)Kjempesøtt stempel :)

Han en fortsatt fin mandag :)

Kari :)

Angella sa...

Nusselig motiv...og et flott kort fra deg igjen...
Skulle til å kommentere papiret du har brukt, og med et nærmere titt...så har jeg jo det liggende!
Nå må jeg bruke det snart...

Stikker innom Unik for å se på flere stempler:)

Hei og hopp!
Angella

craftimamma sa...

Hello Maya, Thank you so much for your lovely comment on my blog.

I've enjoyed my visit to your blog so much that I've added my name to your list of followers.

You have some wonderful inspiration here for everyone. Thank you for sharing it.

Lesley Xx

Annacarin sa...

Hej vilket underbart sommarkort du gjort!
Härliga färger coh en jätte söt tjej!
Kram Annacarin

Inger Marie sa...

Hei vennen :)
Kortet ditt er nydelig som alltid.
Og eskene dine under her var lekre, slike må jeg prøve meg på:)
Ha en flott dag!
God klem

Turid sa...

Helle dussen så søt denne jenta er da:) Og som vanlig fra deg - et helt underbart, lekkert gjennomført til tusen kort!!!
Ha en kjempefin uke vennen:)
Klemmer fra meg

Karina Beck sa...

Supersødt kort.

troll13 sa...

Super flot kort, og så utroligt gennemført. Super skønne detaljer.

Angella sa...

Det er bare meg igjen:)

Jeg har en utfordring til deg i bloggen min:)

Angella

Riet sa...

What a beautiful card Maya.

Hugs Riet.x

CraftyC sa...

A beautiful card. Love your colouring and such a sweet image!
Clairex

May-Bente sa...

Enig med deg, hun var nuuudelig. Kortet ditt Maya var kjempe skjønt!!

Klem:))
Huff, blir lite kortlaging på meg for tiden.
Men la inn noen sannheter om meg selv for litt siden, det er alt. He, he så at du også fikk den. Tørr du??
Ha en flott uke!

cats whiskers sa...

Love this card dear such fabulous colours and cute image your colouring is superb
Hugs Jacqui xx

Nancy sa...

ÅÅÅ Hun er kjempe søt:O) Nydelig kort, LEKKERT på alle sider!
Takk for go'e ord i bloggen min:O)
Ha ei strålende uke.
Klem, Nancy.

Alina sa...

Beautiful card, Maya, I like so much the inside of your cards, I really would like to try this, they look gorgeous!
Hugs, Alina

Eva Helen sa...

KJempe herlig kort.Så flott den spellbinders er,så jeg tror jeg må sette den opp på ønskelisten min,for den var lekker!


Klem fra Eva Helen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg