fredag 5. juni 2009

Sukkersött # 43 Skisse / Sketch

Idag reiser jeg på ei ukes ferie :)
Turen går først til min gamle "hjem"-by Stjørdal :) Og jeg gleder meg såååå til å komme "hjem" *Danser rundt av glede*
Der skal vi i konfirmasjon.
På mandag reiser jeg til Bergen,for på tirsdag skal jeg på konsert med the Boss!!! *Jubler*
Gleder meg sååå til den konserten,og gleder meg til å tilbringe ei hel uke sammen med gubben,uten noe stress :)

Men først er det Sukkersött! Og dagens utfordring er en skisse :)
Og jeg fant ut att jeg skulle lage noe til meg selv denne gangen!
Mye fordi vinduet på hobbyrommet mitt ikke slapp inn noe dagslys lengre...
Og hvorfor ikke?! Det var nemlig dekt til med masker *ler*
*************************
Today i am off for a whole week vacation :)
The trip goes to my old "home"-town Stjørdal,and i am sooo looking forward to get "home" *Dancing around with joy*
There i am going to a confirmation.
On monday i am off to Bergen,because on tuesday it is concert with the Boss!!! *Weeeeeee*
Ohhh i am so loking forward to that concert,and i am looking forward to spend a whole week with my hubby,and just have some days off :)

Bur first it is time for a challenge over at Sukkersött! And todays challenge is a sketch :)
And i made something for my self this time!
Just beacause my window at my craftroom did not let the daylight in any more...
And why not?! It was covered in masks *laugh*


Skissen / The sketch :)


Og slik ble min bok :)
Maskerte sammen ei frøken fra Gorjuss, ei fra Greeting farm og en av de nye fra hÄnglar :)
Malt med distress ink refiller.
*********************
And this is how my book turned out :)
I have masked togheter a girl from Gorjuss,a girl from Greeting farm and one of the new girls from hÄnglar :)
Coloured with distress ink refills.


Zoomet inn på jentene :)
**********
Zoomed in on the girls :)

Og jeg måtte jo ha med to InkyWings sommerfugler også! De er stemplet med limpute og så hatt på glitter :) Helt dilla på sommerfugler ;)
***************
And i had to have two InkyWings butterflies on to! They are stamped with a glue pad and then added some glitter :) Looove butterflies ;)



Og slik ser boken ut inni :) Hver stempelmerke har fått sin egen side (eller mange ;) ) med navn,så blir det lettere å finne frem!
*****************
And this is how the book looks on the inside :) Every stampbrand has a own page (or many ;) ) by name,so it will be so easy to find the mask i need!

Ha ei superduper flott helg!
Go`klem fra Maya:)
************
Have a wonderful weekend!
Big hugs from Maya:)

54 kommentarer:

Toneloni * Tonje sa...

Å for en fantastisk god ide!!!!!
Lekkert malt er det også (som vanlig)

Kos deg masse masse på tur!!
Det er gøy med konserter
~jeg skal på Madonna og U2 i sommer

God fredag

Klem
Tonje

Toneloni * Tonje sa...

Å for en fantastisk god ide!!!!!
Lekkert malt er det også (som vanlig)

Kos deg masse masse på tur!!
Det er gøy med konserter
~jeg skal på Madonna og U2 i sommer

God fredag

Klem
Tonje

Ilonka sa...

Hi Maya. Love the card, beautiful colours.And your sketch is fantastic.

hugs Ilonka

Karina Beck sa...

Flot med kombinationen af de tre stempler. Rigtig sødt kort.

❤ Kaia sa...

Kjempeflott bok.
Nydelig maskert motiv, og som vanlig lekkert fargelagt.
Likte veldig godt fargene du har brukt. Har du laminert sidene ??
God tur på konsert, det er så gøy.
Var på Bon Jovi i fjor, og har billett til Madonna, men er ikke helt sikker på om jeg skal.
Ha ei super ferieuke, og kos deg masse..
Klem :o)

Anna sa...

Love this beautiful book !! Great idea to organize your masks like this. And I love the three different girls together :o)

Nyten sa...

For ein super lur ide!!! Og så flott som den blei!!
Kosa deg masse på tur heim og på konsert med the boss, heldiggris:-)
Go Helg!!
Klem Linda:-))

Hildegunn sa...

Så utrolig snedig oppbevaring!
Lekkert på forsiden, herlig med stempel fra flere produsenter på samme forside!

Ønsker deg en riktig god tur, her i Trøndelag er det ikke så veldig flott vær så du får ta med deg termodressen! Og kos deg på konsert, det tror jeg blir stort!

annes paperfun sa...

Så utrolig flott ide!!!
Lekker bok du har laget deg :o)
Kos deg masse på tur!
God helg!
klem Anne

Lene Aase sa...

Så lekker bok og så utrolig smart vennen:) Håper du får en superduper ferieuke, gleder meg til du kommer til Bergen:)
PS! You got mail:)
Klemmer

Maria sa...

Beautiful Maya! I love al the girls together, wonderful idea! Great sketch! And a great idea to make this book!

Have a nice vacation!
And enjoy!

hugs Maria

Nancy sa...

Fantastisk lekkert, Maya:O) Sarte, fine farger. Såååå koselig venninnegjeng! Fin ide å gi stemplene en egen bok, takk for inspirasjon;O)
God tur, kos deg i ferien.
Klem, Nancy.

Bente sa...

Så lekkert og så smart!! Da slipper man jo lage nye hver gang.... Ha en fin helg og kos deg på ferie! Klem, Bente

Aina sa...

Så smart, og såååå lekker! Likte godt disse jentene som er satt sammen. De er jo så søte alle sammen. Og selvfølgelig er de like nydelig malt som de pleier :O)
Sommerfuglene er prikken over i'en, og så delikate.
Jeg har litt problemer med å få glitteret til å sitte på mine sommerfugler, men fant ut at litt hårlakk kan være tingen :O)

Så vil jeg ønske dere en kjempefin ferietur, og ikke minst konsert. Den er det visst ei som har ventet lenge på :O)

Klem fra Aina.

Aina sa...

Jeg glemte å fortelle deg om sommerfuglstempelet jeg brukte på siste kortet...
Det er en pakke med 8 forskjellige på treklosser, som jeg kjøpte brukt. Det står ikke noe navn på dem dessverre.
Men jeg kan jo ta dem med neste gang vi møtes...når nå det måtte bli :O)

Klem fra Aina.

Guro sa...

For et nydelig kort! Jentene var kjempe søte; og ideen om å lage hobby bok var smart.

Liker godt å kikke på bloggen din :-)

God helg!

Klem, Guro

Anonym sa...

oh Maya you are so resourceful. i love your little book, the way you have added the three different images is fabulous, and i love the idea behind the book. hugs rachxx

Lenes stempelkrok sa...

Jeg tror jeg flytter inn i hodet ditt snart!!!*hehe* Såååååååååå kreativt....-sånn vil jeg også lage meg, har jo tusenvis av maskeringer som flyter overalt....Nei, jeg av meg hatten for deg, Maya:-D Superflinka!!

Ha en riktig så flott tur til hjemplassen og på konsert med Bruce;-)
And btw; Kan'ke du sende over litt kreative vibber nordover??? Du har vel kanskje ikke brukt for dem når du skal på ferie?? *hihi*

Ferieklem fra Lene

May-Bente sa...

Nydelig kort, som vanlig!!
Herlig maskering, 3 skjønne jenter som du har fargelagt helt fortryllende:=)
God tur, kos deg masse!!!!!

Gratulerer med 3 plassen i ett trykk. Nydelig sommerfugl:=)

Klem:))

Carina sa...

For en flott ide!!!! Kjempe smart!!
Håper du får en føott helg.

Klem,
Carina

Rønnaug S. sa...

Kjempegod ide. Mine ligger jo strødd... FInner aldri noen igjen og må lage nye. Tusen takk for ideen. Og omslaget er jo bare helt nydelig!!!

Eli sa...

Så flink du er, Maya.....
Ha ei kjempe helg du også!!!

Klem til deg, vennen!!!

Marte sa...

Knallidè - jeg skjønte hva som måtte til for å slippe å lete etter den dumme konvolutten hver gang ;)
Takk for godt tips. Og måtte du ha en fantastisk uke, med godt vær og gode minner. Det fortjener du :)
Klem fra meg

Lotta sa...

Underbar idé!! Har bara mina samlade i ett CD-fodral - detta är ju så mycket smartare!

Ha en skön semester!

Kristine sa...

Ååå for en lur idé Maya! Mine "masker" henger på veggen;)
Men skal jammen meg se om jeg ikke får laget meg en slik perm altså;)

Og duuu, det var dumt det var på tirsdag du skulle på konsert, for jeg skal nemlig på onsdag;)

Ha en god helg og flott ferieuke!
Klemmer fra Kristine;)

May-Britt sa...

Så utrolig flott ide!!!Nydelige farger og detaljer;-)
God ferieuke.
Klem fra
May-Britt

Tammi sa...

Maya what a cute little mask book you've created! Great idea, and cute how you combined the different stamp company girls! Ooohh and the butterflies are just gorgeous! Enjoy your vacation, sounds like fun...and have a good time at that concert! ~Hugs

Riet sa...

Wowww Maya,what beautiful,l love the images and colours.
So gorgeous papers,.

Hugs Riet.x

Kort og Søm sa...

Kjempe fin, og så smart!! :o)
God ferie, og det toppers på konsert!! "litt misunnelig, gitt"
Klem :o)

Nina sa...

Hei og hopp, ferie er topp :)

Kos deg skvatt sammen med gubben!!

Og du, kjempe smart ide, den låner jeg når vinduet mitt er fullt. Og ikke bare smart, men kjempe lekker også! Hepp, hepp, hepp :)

Klem fra Nina.

Jacqueline (Sjakkie) sa...

What a beautiful creation, all the stamps together, really SUPER!
Lovely weekend, Jacqueline

Tab sa...

Wow what a fabulous idea, all mine are stuck all over the place LOL. Love how you have stamped the 3 girls together, looks so fab! Awesome colouring as always too!
Have a fab holiday with your hubby, enjoy yourself!
Hugs Tab xxx

Alina sa...

Wow, what a gorgeous idea Maya, mine are everywhere and of course when I need one I get angry because I can't find it! The butterflies look wonderful too!
Thanks for the inspiration!
Have a lovely weekend and enjoy the concert!
Hugs, Alina

Hege sa...

Pakk med deg litt varme sommerklær når du skal til Trønderlagen i helga! Ikke spes varmt her om dagen nemlig...
Så utrolig praktisk å lage en perm/bok med maskene - det blir fort en del av de vet jeg!
Kos deg på ferie og med konsert!

craftimamma sa...

I have just visited your blog for the first time and your creations are wonderful and such clever and unusual ideas too.

This mask book is something I've never come across before but is so clever and pretty.

Lesley

Pia sa...

wow så flot du har sat de forskellige motiv stempler sammen og en god ide med en stempel bog

Liv Johanne sa...

Smart, pent og praktiskt,- det er jo tre ting, det,-rene kinderegget! *ler*
God tur, og ha en flott uke!

Turid sa...

Hvilken bra idé - og hvilket resultat du fikk ut av den - helt utrolig lekkert!!!

ÅÅÅaaa hva jeg unner deg den konserten med the BOSS Maya!!!
Kos deg masser - og ha en herlig ferie!!!
(begynner å savne deg og dine kunstverk allerede, (abstinens i en uke!?!) men den som venter på noe godt....*LER*

Klemmer fra meg:)

cats whiskers sa...

OMG this is just perfect, stunning, amazing and fantastic, can you tell I love it all. especially the way you have used the 3 girls all from different compamnies just wonderful dear
Hugs Jacqui x

Angella sa...

For en genial Idé.... og så er du trønder?? Det var nytt for meg. Hærlig:)
...og så har du fått deg billetter til "The Boss", grattis... Husker hvor sint du var her i høst ...hehe!!

Kos deg på ferie da Maya-vennen
klem
Angella

Christine sa...

Hej Maya,
vilken härlig idé din bok! Framsidan är fantastisk med de tre flickorna tillsammans!
Hoppas du nu får en riktigt härlig vecka med gubben, på konsert och allt! Ser fram emot att höra hur du haft det!
Stora kramar, Christine

Marita sa...

så masse nydelig du lager.

Dette var en god ide, må også si at jeg elsket det skjorte/vest kortet ditt.... lekkert

klem marita

angeljakki sa...

Oh Maya, what a brilliant idea.
I have all mine in a box and I hope to make a similar book soon x

Merethe sa...

Heisann;-)
Nydelig kreasjon;-)
Så innmari kjekt å høre at du fikk billetter til The Boss! Ha en fin uke på ferie;-)

milli sa...

Kjempeidé nok en gang! Hvor tar du all kreativiteten fra, Maya? Kanskje jeg kan få låne litt av kreativiteten?:)
Håper du har hatt en kjempefin ferie så langt!

Klem fra
Camilla

marit80 sa...

Nydelig bok, og for en smart ide!

troll13 sa...

WOW, det er bare så fint, sikken en fantastisk idé.

RitaK sa...

Så smart å lage en bok til å oppbevare maskene i, og så flott da! Håper du får en kjempefin ferieuke :-)

Kim sa...

Oh my goodness Maya! What a fantastic idea! I so have to remember to do this before I have masks all over my desk!!! GREAT GREAT GREAT idea!
Hugs~ Kim

Merethe sa...

Hei;-)
Ligger en liten ting til deg i bloggen min;-)

Lou Sims sa...

WOW . . what a fab idea Maya - simply adore it.

Lou
x

Mandy sa...

fantastic! so gorgeous and very clever, what a lovely way to store your stamps!

Sol sa...

Så smart! Det har jeg ikke engang tenkt på. Har bare akkurat prøvd meg på maskering... men selfølgelig,,, ikke så dumt å ta vare på de man klipper ut etterhvert... Tusen Hjertelig Takk for tipset! :)

Scrappegal sa...

Åååhhh.... Så NYYYYDELIG minibok!!!!! :D
Lekre farger, lekre stempler og bare fantastisk! :)
Men, kan jeg spør åssen du har festa maskene til sidene dine???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg