tirsdag 8. desember 2009

StampARTic "Card of the Year"

StampARTic har en utfordring gående :)
Og for en utfordring!!! *dåne*
Man skal velge seg ett kort,laget i år, som man er fornøyd med eller føler noe spesielt for...
Og det var neimen IKKE enkelt!!
***************************
StampARTic has a challenge :)
And what a challenge!!! *Fainth*
Pick one of the cards you have made this year, the one you are the most pleased with, or it means something for you...
And i can tell you, that wasn`t any easy!!











Det var ikke enkelt,men samtidig enkelt allikevel *fnis*
Jeg har to kort jeg aldri kommer til å gi bort, og dette er det ene av dem :)

Kortet ble laget på Ski-treff i mars, og jeg brukte hele 2 dager på det *dåne*
Jeg utfordret meg selv nemlig, til å bruke det jeg kaller "Åshild-farger" og "male" som Nina ;)
"Åshild-farger" er lekne,sterke og herlige farger, som damen selv :) og noe jeg sjelden eller aldri brukte da ;)
Og ingen maler så vakkert som Nina!!! (Men moro å prøve ;) )

Kortet ble ferdig på søndagen den 8 mars,og endte opp med å bli kort til meg selv på bursdagen min ;)
Så nå henger det på "Wall of fame" sammen med mottatte kunstverk fra dyktige kortlagere rundt omkring!

Vil du se resten av kortet, finner du det her :)
**********************************
It wasn`t easy to narrow it down to just one card, but in a way it was easy anyway *giggle*
I have two cards that i never gonna give away, and this is one of them :)

The card was made at the scrap-gathering in Ski in march, and i used 2 days on it *fainth*
I challenged myself to use what i call "Åshild-colors" and "Color" like Nina does ;)
"Åshild-colors" are playfull, strong and awesome, like the lady herself :) And something i never used at the time ;)
And no one colors so awesome like Nina!!! (But i had so much fun trying ;) )

The card was finished sunday 8th of march, and ended up as a birthday card for myself ;)
So now it hans on my "Wall of fame" with awesome art from talented card-makers from all around!

If you wanna se all of the card, you can find it here :)

5 kommentarer:

Kort og Søm sa...

God morgen! :o)
Veldig fint kort da Maya, helt nydelig malt.
Klem Fredrikke :o)

Riet sa...

What a beautiful card Maya,i love your image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Marianne sa...

Du fikser enhver utfordring du Maya! Faresammensetningen ble bare utrolig lekker, og mesterlig fargelegging har du jo alltid!!!
Så herlig at det ble et kort til deg selv! Noen kort blir man bare ekstra glad i!!!
Tusen takk for at du er med på feiringen vår, og lykke til:)

Go`klemmer fra Marianne:)
(..som fortsatt er varm i hjertet etter KAOS awardsen!)

Unknown sa...

Nyyyydelig kort!!!!
Skjønner godt at du ikkje vil gi bort dette kunstverket!!

Takk for at du deltar!

Klem,
Jorunn

Janniche Drivdal Eriksen sa...

lekkert kort!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg