torsdag 31. desember 2009

Top 10 Andre ting/ Other stuff :)

Og her har jeg samlet mine Top 10 andre ting :)
Med bilder,linker og tutorialer.
*******************************
And here i have my Top 10 other stuff :)
With pics,links and tutorials.










En klar favoritt :)
Even ble så glad for dette, og det gledet ett "tante" hjertet :)
************************
A favorite :)
Even was so happy to get this, and that warmed an "aunty`s" heart :)












Min hÄnglar lykt :)
********************
My hÄnglar lantern :)






Denne er jeg glad i!
Og den er i daglig bruk :)
Maske boken min, hvor jeg har alle mine masker, enkelt og greit :)
********************
This one i just love!
And i use it daily :)
This is my mask book, where all my masks are, nice and easy :)



Kaken måtte jo med :)
************************
The cake had to be in :)



Julestrømpen til Unik Hobby :)
Denne ble en favoritt!
Og det kommer nok flere sånne til neste år :)
**************************
Unik Hobby`s christmas stocking :)
This one was an favorite!
And next year it sure will be back :)



Vegg opphenget jeg lagde til ei veldig flott dame!
Liker alt med denne jeg, men kanskje mest meningen bak den :)
****************************
The wall hanging i made for a very special lady!
I love everything with this one, but most of all the meaning behind it :)



Lena`s julekalender :)
Med hÄnglar både her og der!
***********************
Lena`s advent calendar :)
With hÄnglars booth here and there!






Og stjerne kalenderen min :)
Denne dufter så deilig, med alle nellikspikrene!
*******************
And my star advent calendar :)
This one smells so nice, with all the cloves!






En liten rund selskap veske ;)
Med en hÄngel charms.
************************
A round little purse :)
With an hÄngel charms.



Og mitt advents sett.
Med kort, vinflaske holder og adventslys :)

Da gjenstår det bare for meg å takke så utrolig mye for ett fantastisk år!!
Tusen takk for all inspirasjon, for alle kommentarer og hyggelige mailer!!
Gleder meg til å se hva 2010 bringer :)

Ha ett riktig godt og kreativt nytt år, kjære venner :)
Klemmer fra Maya:)
************************
And my advent set.
With a card, winebottle holder and an advents candle :)

And then i will thank you so much for a fabolous year!!
Thank you so much for all the inspiration, for all the comments and lovely mails!!
Looking forward to see what 2010 will bring :)

Have a wonderful and creative new year, my dear friends :)
Hugs from Maya:)

32 kommentarer:

Sian sa...

It's wonderful to have a review of your creations from the past year, they are truly stunning.
Thank you for sharing and for the inspiration.
Sian
x

Karina Beck sa...

Så superflot det er altsammen. Også dine fine kort herunder.
Jeg nyder, at komme herind og blive inspireret.
Tak for et hyggeligt "blogbekendtskab" og for dine kommentarer.

Godt nytår til dig og din familie.
Scrappehilsener
Karina

MonaV sa...

Ååååå herregud....er det mulig å lage så mye flott???
Her kommer jeg til å bla opp og ned mange ganger å bare nyte!
Du inspirerer i fleng.

Tonje - fantorangen sa...

Så my nydelig du har laget gjennom året!
Er ofte innom bloggen din og finner inspirasjon i alt det flotte du lager, og i tutorialene :D

Godt nyttår!
Klem fra Tonje :)

Sindra sa...

Otroligt fina alster du har gjort! Jag kikar ofta in hos dig för att tiita på det fina du gör :)

Gott Nytt År!
Nyårskram!

Meretekj sa...

Jeg er målløs over alt det fantastisk flotte du har laget.
De kunstverkene!
Gleder meg til å se alt du kommer til å lage til neste år.
Jeg håper at du får en flott nyttårfeiring, og et kreativt og godt nyttår. Klem

Yvonne sa...

Bare å ta av seg hatten, prisen for årets mest kreative går definitivt til deg! Jeg lagde dresskortet etter tutorialen din, og det ble en stor suksess. Og maskeringsbok var jo genialt! Alle mine ligger i en boks... Godt Nyttår! Klem :)

craftimamma sa...

I'd forgotten just how stunning all your projects are Maya. I'm glad you posted pix of them all again, especially as a few of them must have been before I found your lovely blog.

Have a wonderful evening!

Lesley Xx

Hildegunn sa...

For noen utrolig flotte kreasjoner du har samlet i ett innlegg : )

Jeg vil ønske deg og dine et riktig godt nytt år, og gleder meg til å se alt det vakre du tryller frem i året som kommer : )

Klem

Camilla sa...

Kära Maya!
Jag finner inga ord till din mästerliga topp 10 lista.
DU ÄR HELT OTROLIG!!!
Så mycket fint och spännande du har gjort.
Tackar för all glädje och härliga stunder hos dig.
Gott Nytt År på dig.
Kramar Camilla

Pialine sa...

Skønne og smukke kreative ting du har lavet og tak for alle billederne og tutorial´s :o) Jeg vil også ønske dig et godt nytår og håber ligesom dig at det bliver et kreativt år 2010.
Knuzzer
Pialine

Heidi sa...

Hva du får til Maja..:) her er det ikke mulig å peke ut hva som er finest, for alt her er jo like FLOTT..!!
Det er en nytelse for øyet og en kreatv opplevelse for sjelen å ta et "dykk" i bloggen din!!

ha en fin dag og et nytt fantastisk kreativt år!!

klem fra Heidi :)

Teres sa...

Vilka fantastiskt fina alster som du delar med dig av.

Önskar dig ett Gott Nytt pyssel-År!

johanne`s rom sa...

Det er virkelig mange flotte og nydelige ting du har laget. Jeg vil få ønske deg et riktig godt nytt år.

Malin/Majamelon sa...

Otroligt vackra alster!! Ögongodis =D
Ha ett riktigt Gott nytt år!!

Kram
Malin

Marianns papirgleder sa...

Rett og slett fantastisk!!! Du er superflink og ein fantastisk inspirasjonskilde for oss andre!! Godt nytt kreativt år til deg! Gledar meg til å følge bloggen din neste år også!

Aina sa...

Det kan ikke være enkelt å plukke ut bare noen favoritter av alt det du har laget... Alt er jo så fantastisk flott!
Du er og blir en av mine store favoritter, Maya!!!

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

Klem fra Aina :)

Jorunns hobbyblogg sa...

jeg ramlet tilfeldig innom bloggen din- og er helt stum av beundring!
så utrolig mye flott du lager!

Jorunn

Rasofiel sa...

Godt nyttår Maya ♥ Jeg elsker alt du lager!!! Finnes ingen unntak :D hehe. Det har vert en glede å stalke på bloggen din i 2009, og jeg gleder meg til å se hva mer som kommer. Du er helt rå, det er ingen som kan toppe det du lager ♥ Så mye kreativitet, og "så mye effort you put in all your projects"... Jeg bare setter meg tilbake og nyter det du legger ut, og jeg håper det fortsetter i samme tempo :O))) Ha et nydelig nyttår Maya og takk for at du deler :O)) Stor klemmmm Mica

Eline sa...

Hei,Maya.
Du lager så utrolig mye flott!! Jeg koser meg alltid når jeg snoker rundt i bloggen din etter inspirasjon. Tusen takk for at du deler din kreativitet med oss. Dine malte motiver er i en klasse for seg selv og jeg skulle gjerne vært på kurs med deg da =).

Tusen takk for koselige kommentarer i min blog og takk for tips om navnestempler.
Godt nytt år, gleder meg til å følge deg videre.
Klem Eline

Astrid sa...

Hei Maya:-)

Å besøke bloggen din er en opplevelse for seg selv..... Du er sååå kreativ at jeg nesten ikke finner ord for det!!! Du lager det ene kunstverket etter det andre, og når jeg tenker for meg selv at nydeligere enn dette kan det ikke bli; ja så greier du og overgå det også!!
Så flott at du laget en ti-på-topp liste!! Takk for alt du deler og all inspirasjon du gir!!
Jeg gleder meg til å følge bloggen din i det nye året også, og se alt det nydelige jeg vet du kommer til å lage:-))
Jeg ønsker deg et riktig godt og kreativt nyttår Maya!!

Nyttårsklem fra Astrid

❤ Kaia sa...

Hei og godt nytt år.
Fantastisk flott topp 10 liste.
Ikke lett å plukke ut noen favoritt her, alt er så fantastisk flott.
Ha ei super nyttårshelg, så snakkes vi senere.
Klem fra Kaia

Audhild sa...

Godt nytt år.
Her var det mye flott. Du lager så mye lekkert. Gleder meg til å følge bloggen din i 2010 også.

Kamilla sa...

WOOOW Maya, jag har suttit och beundrat och tittat på dina fantastiska alster länge :D
Verkligen underbara!!!
God fortsättning på det nya året!
Kram kram

Wildärtan sa...

Allt här är ju toksnyggt, men jag gillar särskilt kostymkortet - imponerande!

Gott nytt år-klem!

Viddan sa...

God fortsättning på det nya året! Dina saker är alltid så fina, kul att se din topp10 =) Om du inte sett kan du läsa i min blogg hur du kan vinna på din lista. Kram, Lena

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Så mye herlig du har laget... Falt veldig for den maskeboken din! Jeg kaster alltid mine også må jeg lage nye år jeg skal maskere på nytt... Men nå skal prøve å få til et system! Takk for inspirasjonen!

Klem fra Gøril

Grethebella sa...

Du er fantastisk flink.
Jeg kikker og kikker og blir stum av beundring over hva du lager.
Takk for all inspirasjon du gir.

Klem

Papirdilla sa...

Jeg er bare så IMPONERT over alt det lekre du tryller fram med papirer! Det samme gjelder kort-favorittene dine. Helt nydelig alt sammen:)

Det er alltid masse inspirasjon å hente her hos deg. Gleder meg hver gang du kommer med noe nytt! Takk for at du deler og for at du gleder oss med alt dette vakre:)

Klem,
Hanne

Lena Katrine sa...

Her er det såååå mye lekkert, men julekalenderen tar nok "kaka"! *tjihi*

Mira sa...

Wow, your creations are all so gorgeous!

annkan sa...

Maya- allt du rör vid blir till guld tror jag.
SÅ mycket vackra alster du visar här!
Fantastiskt!!! :-)

Kram på dig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg