torsdag 31. desember 2009

Top 10 Kort/Cards

Her er mine top 10 kort :)
I tilfeldig rekkefølge, og med linker til hvor du kan se hele kortet om du har lyst :)
****************
Here are my top 10 cards :)
In random order, and with links so you can see the whole card if you want to :)



Ett av mine favoritter, både farger og hÄngel :)
**********************
One of my favorites, booth colors and hÄngel :)



Dette kortet er jeg bare så glad i :)
**********************
This one i just love :)







Dette er helt klart min vinner for året :)
Jeg er så fornøyd med farger,detaljer og alt på dette!
**************************
This is one of my absolut favorites this year :)
I am so pleased with colors,details and everything on this one!



Dette ble laget til finalen i kortcupen, og jeg ble så fornøyd med dette.
***************************
This one was made for the kortcup finale, and i was so pleased with it.



Helt klart en favoritt!
Blomster stempelet maskert sammen med Sarah Kay, og i favoritt farger :)
*********************
A favorite!
Flowerstamp masked together with Sarah Kay, and in favorite colors :)



Dette kortet ble laget på bestilling, og jeg fikk frie tøyler av mannen som bestilte :)
En favoritt, både i farger,stempler og papirer!
*********************
This one was made on order, and i got to do whatever i wanted to :)
A favorite, in colors, stamps and DP!







Jeg feirer ikke Halloween, men når man får slike nydelige hÄnglar,
ja da lager man hvertfall kort ;)
***************************
I don`t celebrate Halloween, but when you get such beautiful hÄnglars,
then you make a Halloween card ;)



Mitt første gjeste designer kort for Unik Hobby.
Ikke mine farger, men fy så fornøyd jeg var når jeg var ferdig!
***************************
My first GD card for Unik hobby.
Not my colors, but i was so pleased when the card was finished!



Igjen ett kort laget til finalen i kortcup :)
Nydelige papirer og hÄngler.
***********************
Again a card made for the kortcup finale :)
Beautiful DP and hÄnglars.




Stempelglede stempler, hÄnglar, InkyWings sommerfugler og sarte fager :)

Det var mine Top 10 kort :)
Ikke så enkelt å velge, men moro!

Senere idag kommer min Top 10 andre ting ;)
Klemmer fra Maya:)
***********************
Stempelglede stamps, hÄnglar, InkyWings butterflies and soft colors :)

That was my Top 10 cards :)
Not an easy job pick them, but fun!

Later today my Top 10 other thing will come ;)
Hugs from Maya :)


26 kommentarer:

Yvonne sa...

Flotte, flotte, flotte kort! Kan nok ikke være lett å velge bare ti. Stempelgledekortet er utrolig stilig, skjønner godt at det er din favoritt. Ha et strålende og kreativt nytt år!
Klem, Yvonne

Åshild sa...

Maya - I just løøøøøv to besøke bloggen din! Flinka, flinka, flinka! De blå kortene dine er såååå nydelige, og særlig det med alle brettene!

Tusen takk for alle de fine øyeblikkene vi har delt i 2009. Har blitt veldig glad i deg, schnuppelure. Gleder meg til nytt år!

God klem og godt nyttår!

Anonym sa...

Oj, oj, oj!
Helt otroligt vilka fina kort du valt ut :) Jag kan sannerligen förstå varför de blivit dina favoriter. Jättekul att få kolla in dem, som vanligt är jag sprickfärdig av inspiration nu! ;)
Kan faktiskt inte välja en personlig favorit. De är höjdare allihop på sitt eget sätt. Men..rosa är ju snyggt! ;)

GOTT NYTT ÅR!
Kram Louise

Kort og Søm sa...

Nydelige kort!!!
Så flotte alle sammen!!

Du har en inspirerende blogg som jeg liker veldig godt å titte innom, blir spennende å se hva du tryller frem i året som kommer! :o)

Godt Nytt År!
Klem Fredrikke :o)

Lene Aase sa...

Så utrolig mange nyyyydelige kort vennen, var nok ikke lett å velge her nei;)

Klemmer:)

malla-b sa...

Kjempefine kort!
Godt nyttår!

Andrea, sa...

Beautiful selection of cards, I really like how you colour your images and all the beautiful embellishments that you use.
Happy New Year

Camilla sa...

Knallflotte kort alle sammen!! Alt du lager er så gjennomført og lekkert.
Elsker å komme i bloggen din og kikke på alt du lager, og studere detaljene:)
Tusen takk for masser av inspirasjon i 2009!
Godt nytt år Maya!!
Nyttårsklem fra Camilla

MonaV sa...

Det var mange fine og forsegjorte kort. Flotte detaljer en kan studere.

Ønsker deg et flott nytt kreativt år!

Hege sa...

Ingen kortlager er som deg, Maya! Det du lager er så gjennomført lekkert at man kan få tårer i øynene av mindre...

Du er en sann inspirasjon! I tillegg er du utrolig raus med å dele dine tutorials! Gleder meg virkelig til å følge deg i året som kommer også!

På årets siste dag ønsker jeg deg et riktig godt nytt år!

Nyttårsklem fra Hege

Sindra sa...

Otroligt fina kort allihop! Du är så duktig! :D
Gott slut på det gamla året och Ett Riktigt Gott Nytt År! :)

Linda Brun sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Her var det mange flotte kort som er blitt kreert gjennom året. Min favoritt blant dine 10 må være Til Konfirmanten. Kjempesprekt kort...

Ønsker deg et godt nyttår.

Unknown sa...

Verkligen underbara kort, Maya!!

Gott nytt år till dig!

Kram, Helena

Anna sa...

I love all your cards Maya and you must have had a hard time picking your favorites. These are all wonderful and I remember drooling over them when I first saw them :o) Hope you have a wonderful New Year!!

HegeT sa...

Å, kjære vene, sååååååå mye flott...
Må jo være vanskelig å velge ut "bare" ti kort blandt alle di flotte d lager.....
Du er enstor inspirasjonskilde!!!!!

Håper du får en koselig nyttårsfeiring, og en fin start på det nye året.

Stor klem fra
HegeT

craftimamma sa...

How on earth you managed to pick only 10 from all the wonderful cards and projects on your blog I will never know, Maya. Everyone is the most gorgeous work of art.

However, If I had to pick an absolute favourite I think it would have to be the tri-fold shutter card in the lovely soft bluey greys. That image is just so beautiful and I think I have to have it!

All my good wishes to you for a happy, healthy and peaceful New Year.

Lesley Xx

Sian sa...

They are all stunning, and I'm glad that I didn't have to pick 10 of yours, I love them all!

Happy New Year
Sian
x

Enfys sa...

This was such a treat Maya, you are such an artist, ALL the cards are wonderful. Looking forward to seeing more fab creations in 2010, happy new year
big hugs
En xxx

RitaK sa...

Du imponerer meg alltid med dine flotte, detaljrike og nydelig fargelagte kort Maya. Enig med deg, ditt blå shutter-card er bare superlekkert :-) Gleder meg til å se hva du produserer i 2010, og ønsker deg et riktig godt nytt stempel-år! Klem fra Rita

mettepip sa...

Å, for en herlig kavalkade Maya!
Det blå brettekortet var utrolig lekkert. Du er jo bare så dyktig!
Håper å få se masse flott fra deg neste år også, og kanskje noen IRL også (håper du skal på Ski-treff også til året;))
Et riktig godt nytt år til deg!
klem fra Mette

Gro sa...

Nydelige kort, Maya!!!
Men det er alt du lager, så det kan umulig ha vært lett å velge... :-)

Godt nytt år til deg!

Klem Gro

Hanne sa...

Så flotte kort i 2009! Gleder meg til å følge bloggen din videre inn i det nye året!

Godt nytt år!
Klem Hanne

Joan sa...

Hej Maya.
Fantastiske ting du har fået lavet i år. Glæder mig til at følge med i det nye år og se hvad du finder på af spændende ting.
Tak for de fine kommentarer på min blog.
Rigtig godt nytår til dig og din familie.
Knus Joan

Grethebella sa...

Etter å ha sett innlegget over tenker man at ingenting kan toppe det også slår du til med TOPP 10 KORT også.
Jeg dåner, det må være veldig vanskelig å velge ut bare 10 kort utifra alt du har laget.
Boken din med MASKER er lagret i minnet.
Tusen takk for at du deler.

Klem

Lena Katrine sa...

Det ene lekrere enn det andre.fy søren, for en fantastisk kortmaker du er, snuppa!

Miss StampAlot sa...

Finner IKKE ord. dette må være den fineste bloggen jeg har sett !!

marielle (rastahobby.blogspot.com)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg