onsdag 9. desember 2009

DT hÄnglar & stÄnglar; Julestrømpe / Christmas stocking

Enda en luke i hÄnglars julekalender er åpnet,og vi nærmer oss julekvelden!
*****************************
Another hatch in the hÄnglars christmas calendar is opened, and we are closer to christmas night!




Idag byr jeg på enda en julestrømpe :)
Har fått helt dilla på disse ;)
Igjen har jeg brukt mønsterpapir fra 3ndy-Design.
Den nydelige hÄnglar gutten er maskert sammen med etiketten fra tyttebær og blåbær kitet.
Samt tekst fra Stempelglede.
MS stanser for pynteborden på strømpen.
**************************
And i have made another christmas stocking :)
I am completely in love with them ;)
DP from 3ndy-Design.
The adorable hÄnglar boy is masked togheter with the label-stamp from
cranberries and blueberries kit.
Text from Stempelglede.
MS edge punch.



Zoomet inn på søtingen :)
Synes han passet godt på denne!
**********************
Zoomed in on the cutie :)
I think he fit the stocking!



Fra en litt annen vinkel.
********************
From another angle.



Blomster og metall pynt fra Unik hobby.
***************************


Har du lyst til å få denne i posten?!
Legg igjen en kommentar inne hos hÄnglar bloggen, så er du med i trekningen ;)

Ha en fortreffelig dag!
Go`klem fra Maya :)
**********************************
Do you want this in you`re postbox?!
Leave a message at the hÄnglar blog and you will be in the draw ;)

Have a wonderful day!
Hugs from Maya :)


20 kommentarer:

Anne sa...

Skikkelig lekker er denne julestrømpa di Maya! Flott malt som alltid, og delikate detaljer. Kunne godt tenkt meg denne i posten jeg ja.... hopper over til Hänglar bloggen med det samme jeg ♥

Klem fra Anne

Nixe-Moni sa...

WOW Maya, love your stunning christmas stocking!! Looks so great with the cute hÄnglar image.
Big Hugs
Moni

Lia sa...

So cute.

Iám so sorry that we from Holland cannot put orders in the webshop from Hanglar.................

Malin/Majamelon sa...

Ljuvligt söt strumpa!! Har redan varit in och lämnat en kommentar hos hÄnglar och hoppas på tur ;)

Ha en härlig onsdag!

Kram
Malin

Kort og Søm sa...

Veldig, veldig fin!!
Klem Fredrikke :o)

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Absolute Fabulous Maya! So cute and wonderful.
Hugs Jacqueline

Angella sa...

Så kreativt og vakkert dette var:)
og nå fikk jeg litt lyst på noe godis.... får snoke litt:)

klem fra Angella

Anne sa...

Så utrolig flott! Jeg klarer nesten ikke å finne flere superlativer, så jeg gjentar stadig meg selv :-) Helt utrolig, fantastisk flott!! Jeg bøyer meg i støvet, du er rett og slett en kunstner!

Klem fra Anne
http://anne.hobby-site.com

Hege-Annie Simonsen sa...

Nam-nam! Denne er jo bare til å spise opp altså!!! Klart jeg gjerne vil ta et lodd om å være så heldig å få denne i julegave! Så generøst!! iler inn i hÃnglar-bloggen med én gang! :)
Klemmer, Hege

PS: sender deg julekort i år også, om du ikke har noe imot det! Det er jo så koselig å få sendt til bloggvenner også! DS

Karina Beck sa...

Flotte detaljer og rigtig dejligt julet.

Riet sa...

Ohhh wowww Maya,what beautiful,i love your image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Nina sa...

Sagt det før, men sier det igjen;DU er den ubestridte hÄnglar-dronninga. Ingen tvil :) Også må det bare heppes bittelitt over en sånn fantastisk flott kreasjon. HEPP, HEPP, HEPP :)

Og du, Mayamor, tusen, tusen takk igjen *klem, klem,klem*

Turid sa...

Denne var rålekker og råstilig! Har allerede vært i Hänglartråden :) Finnes det mal på denne, eller er det du som har funnet på den?
Ha en fin adventstid!
Klem Turid

Alina sa...

another wonderful creation, Maya, green is my favourite colour, so I'm totally in love!
hugs, Alina

MacNina sa...

Kjempeflott julestrømpe!

Kylie sa...

These stockings are fantastic.
So unfair that we can't get these stamps in Australia. I know a few people searching for them.

Kylie xo

Anonym sa...

wow wow wow how cute are these!! xx jo xx

Sue sa...

Wow this is great, don't think the sweets would last long though!! beautifully made Maya, so much detail, Happy Crafting Sue xx

Christine Marie sa...

Nydelig kunstverk du har laget! Dessverre var jeg for opptatt med dine tidligere prosjekter til å se denne før nå slik at jeg ikke fikk vært med i trekningen, så jeg får prøve på min egen;)
God Jul og takk for god inspirasjon.

Cino sa...

Så utrolig herlig julestrømpe! Og du er så flink til å male motivene dine. Leter stadig i bloggen din etter inspirasjon, og jeg finner alltid noe jeg liker veldig godt. Har vært alt for dårlig til å legge inn kommentarer, men du lager utrolig mye fint!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg