søndag 30. august 2009

15*20 cm

Igår kom det pakke i posten til meg,og den var full av suuupre stempler fra Stampscapes.
InkyWings butikken er nå full av disse herlige stemplene!
Og jeg har fått prøvd dem for første gang :)
Dagens kort er i størrelsen 15 * 20 cm,og dessverre ingen innsider idag,jeg glemte både tid og sted,og lekte meg masse med å lage diverse naturbilder!
**************************
Yesterday i got a parcel full of gorgeous stamps from stampscapes.
InkyWings shop has filled up the store with these lovely stamps!
And i have tried them for the first time :)
Todays card is in size 15 * 20 cm,and today i don`t have any insides for you...
I forgot about everything and just played around making nature-pictures!


Og slik ble mitt første kort!Orange og svart,ett skikkelig aften-bildet :)
Jeg har brukt stempler fra platen ; Nature sheet 8 og Oak Bransch.
Stemplet alle stempler med svart blekk,og distresset med distress ink; Dried marigold,spiced marmelade og black sooth.
Og til slutt en Grattis-tekst :)
**********************
And this is how my first card turned out!
Orange and black,a evening picture :)
I have used stamps from the; Nature sheet 8 and Oak bransch.
I stamped all the motifs with black ink,and the distress with Distress Dried marigold,spiced marmelade and black soot.
And stamped a congrat-text at the bottom :)

Og her har jeg zoomet inn på motivet :)
Så moro å stemple med disse stemplene!!

Ha en flott søndag,
jeg skal stemple natur-bilder!!
Go`klem fra Maya:)
***************
And here i have zoomed in on the motif :)
So much fun with these stamps!!

Have a wonderful sunday,
i am gonna stamps some nature-pictures!!
Hugs from Maya:)

32 kommentarer:

PinksyDoodles sa...

This is stunning Maya. I love it!
Clare x

Eline sa...

Hei.
Fantastisk!! Jeg fikk skikkelig lyst til å prøv meg på denne form for stempling.
Kos deg med naturbildene dine i dag =)

klem
Else

craftimamma sa...

Wow, this is fantastic. What a brilliant card Maya.

Lesley Xx

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott. Motivet var rålekkert, og i nydelig farger.
Gleder meg til å se flere........
HA en flott søndag.
Klem fra Kaia

Lene Aase sa...

*dåne*, så rålekkert vennen!!! Tror eg må kjøpe meg noen sånne stempler eg også:) Håper du har en finfin Søndag!!!

Klemmer fra meg:)

Nancy sa...

Kjære vene, dette er jo bare såååå nydelig:O) Helt fantastisk, Maya! For et vakkert arbeid!
Ha en fortsatt fin søndag.
Klem, Nancy;O)

Sivic sa...

For et nydelig kort!!!
Jeg har også vært innom og "sugglet" på disse flotte stemplene til stampscapes, de er bare helt råflotte. Så dem da jeg kikket hos InkyWings i går : )
Ha en fin søndag og kos deg med de flotte stemplene dine!!

Lena Katrine sa...

Ååååååååååååååååååååååååååååååååh! Og enda mere ååååååååååååååååååååh! Det ble jo helt fantastisk, vennen! Så utrolig vakkert! Dette må jo bare rammes inn - det er jo ren og skjær kunst jo!
Åh, jeg vil ha, jeg vil ha, jeg vil ha slike stempler jeg og - NÅ!!! (f**n at konto'en tom akkurat nå da *hmrf*)

Flinke, flinke Maya! Go'klem

Benedicte sa...

ÅÅÅ,så søtt Maya!! Det var nydelige farger, jeg gleder meg til og se mer:O)

Ha en fortsatt fin søndag!!
Klem Benedicte.

Mariann (mais) sa...

Hei, Maya :)
Så stemningsfullt kort i nydelige høstfarger. Det passet veldig godt å ha selve kortet oransje.
Likte også de sorte rammene og "grattis-stemplet"
Nyyyydelig :)
Klem, Mariann

Anonym sa...

Så nydelig:) Klem Cathrine

Turid sa...

Kjære vakre vene Maya!!!
Helt underbart nydelig!!!
Så herlige farger!!!
Så levende!!!
Tenk om jeg var Alice i Underland... kunne gå inn i kortet å danse rundt...

Ellers har det hendt mye i bloggen din siden sist, og som vanlig fra deg - bare mesterverk!!! (har ikke vært flink til besøk i sommer jeg, men nå er det høst og hverdag igjen, så det kan bare bli bedre)

Tusen takk for så koselige ord i bloggen min - du er snill du:)

Ha en flott søndag og stemple mye, gleder meg til å se mye mer...

Klemmer i masser til deg vennen:)

Liv Torunns hobbykrok sa...

For ett lekkert kort....lekre farger...

Kari sa...

Wow,dette er fantastisk lekkert!Nydelige farger!
Ønsker deg en flott søndag:)

Klem,Kari:)

Kosene mine sa...

Nå har du avansert...igjen! Er jo små kunstverk dette!! Superjenta! :o)

Stor søndagsklem

Hildes kort sa...

Wow, så lekkert...ser egentlig ut som et maleri...kjempeflott...

Solveig sa...

For et stilig kort!!!

Ha en fin søndag!

Anonym sa...

WOW!! Utrolig tøft stempel!! Knall kort;D!
klem ida:o)

May-Britt sa...

Nyyyyyyydelig Maya!!!!

Gunilla/Nilla sa...

Så underbart vackert detta kortet är. Det är som en tavla.
Måste hoppa in och kika på dessa stämplarna.

Ha en skön kväll.
Kram/Gunilla

Eva-Lena sa...

Nydelig:-)

Anne I P sa...

Nå kom jeg skikkelig i høststemning, lekker godbit igjen Maya! Må lage litt naturbilder en eller annnen gang ser jeg.....
Inkywings neste!!!
Ha en god søndagskveld...ute i naturen ;)

klemmer fra Anne

malla-b sa...

Kjempefint kort du hadde laga.

malla-b sa...

Kjempefint kort du hadde laga.

Annacarin sa...

Underbart! Så snyggt färglagt! Hur det speglar sig i vattnet..
Jag har något till dig på min blogg.
Kram, Annacarin

Papirdilla sa...

Dette er vidunderlig vakkert! Så flotte farger....og, ja: jeg blir helt tom for ord! Det meste er vel sagt over her:)

Klem,
Hanne

Pialine sa...

Wow hvor er dit kort blevet flot - jeg er vildt imponeret. Det er helt fantastisk :o)
Knuzzer
Pialine

Marianne sa...

Nei, og nei, hva har du gjort nå:) Jeg har siklet på disse stemplene leeenge, og nå har du gjort meg bombesikker, med dette praktfulle kunstverket.
Nå plages jeg bare med å velge!!!
Hva, hvilke, og hvor mange. Livredd for denne 200 kr grensen jeg da vet du, men her er det jo aldeles umulig å holde den.
Sukk, jeg får bla litt til, før jeg bestemmer meg, men at det blir en kraftig bestilling er temmelig sikkert!!

Klem fra Marianne:)

Riet sa...

Ohhh wowwwww Maya,what a beautiful card,i love the image and colours.

ZO MOOI.....
Hugs Riet.x

May-Bente sa...

Åååååå herligheten!!!
Dette er bare til å ta av seg hatten for!!!!
Wao!!!!!!
Jeg klarer ikke å se meg mett!!!
Utrooolig skjønt, Maya!!!

Klem:))

RitaK sa...

Oi, for noen nydelige små kunstverk. Så fin dybdevirkning du har fått til, skikkelig imponert jeg :-)

Anne sa...

Så tøft det ble! Flotte farger. Det er mange fristende produkter man får lyst på!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg