søndag 16. august 2009

Happy birthday!

For ei lita tid tilbake,ble ei god bloggvenninne ett år eldre :)
Og jeg håper kortet og gaven har funnet veien til henne ;)
**********************
For a little while back,one of my very good blogging friends had her birthday :)
And i hope the card,and the gift has made it to her home ;)


Motivet er ifra Stampavie - Sarah Kay,og er malt med distress ink refiller.
Hun er maskert sammen med ett blomster stempel fra Inkadinkado. (Jeg bare elsker det stempelet!!)
Panelet er kuttet ut med spellbinders labels nr 1.
Teksten har jeg fått ifra Hanne,tusen takk min venn :) *klem*
Mønsterpapir fra Kaiser Craft og Basic grey.
Doily lace punch.
Blomster og charms fra Unik hobby.
Perlebånd fra Nille.
**************
The motif is from Stampavie - Sarah Kay,and i have coloured her with distress ink refills.
She is masked with a flower stamp from Inkadinkado. (I just love that stamp!!)
Cut out the motif with Spellbinders labels 1.
The text is a gift from my friend Hanne,Thank you so much :) *hugs*
DP from Kaiser craft and Basic grey.
Doily lace punch.
Flowers and charms from Unik hobby.
Pearl-tread from Nille.


Zoomet inn på motivet,er hun ikke flott der hun står å vanner blomster?!
*************
Zoomed in on the motif,isn`t she adorable?!

Innsiden er holdt i samme stil som utsiden,med tekst fra Inkadinkado.
*******************
Inside of the card is in the same style as the outside,and with a text from Inkadinkado.



Baksiden er ganske så enkel,med mitt navn..

Ha en flotters søndag!
Go`klem fra Maya:)
*****************
Back of the card,clean and simple,with my name..
Have a wonderful sunday!
Hugs from Maya :)

48 kommentarer:

Lene Aase sa...

*sukk*, så bedårende:) Utrolig nydelig kort i blått!!! Lekkert fargelagt og pyntet!!! Håper du har en deilig Søndag, her er det rufsevær og kosedag:)

Klemmer fra Lene:)

Ilonka sa...

hi Maya, Fab card. And such a lovely image.

Hugs Ilonka

Kamilla sa...

*svimmar* Maya, den är helt underbar, färgerna, maskningen, ja ALLT är så rackarns vackert så jag bara svimmar!
Jag får nog ta å köpa den där Inkadinkado stämpeln, jag förstår att du gillar den, den måste vara väldigt användbar!!!
kram kram

Desire Fourie sa...

Oh Maya, this is just stunning inside and out. Love your beautiful flower arrangement and the colours. Your friend is going to treasure this.
Hugs
Desire

Bente sa...

Helt fantastisk nydelig, lekre farger på et nydelig motiv.
Ha en fin søndag!
Klem, Bente

Aina sa...

Nydelig som alltid dette, Maya! Så flott motivet ble med de to stemplene sammen. Ser ut som de hører sammen synes jeg.
Og fargene og alle detaljene er jo så nydelige. Ser meg ikke mett på det :O)

Klem fra Aina.

May-Bente sa...

Sukk" for et bedårende kort!!!
Maskeringen din var helt nydelig, skjønne stempler og farger.
Innsidene dine er en fryd for øye.

Klem, Ha en flott søndag:))

Sari sa...

OMg this is so beautiful. Your colours are stunning!

Therése Ringström sa...

Ja det är ju som jag sagt innan DU ÄR HELT OTROLIG!!!!! Jag kan knappt tro mina ögon, detta kortet är så underbart, vilken perfect maskning och färgläggningen är helt outstanding!!!!!

Ha en bra dag!!!

Kram Therése

Alex (Paper-and-More) sa...

Hi Maya,
deine Karte ist bezaubernd SCHÖN!

gruß
alexandra

Nina sa...

Kan du snart legge ut noe jeg ikke har siklet, sukket og dånt over før? *ler*

Har sagt det før, men kan si det igjen, kortet ditt er bare sååååååå LEKKERT!!

Søndags og solskinnsklem fra Nina

Anonym sa...

Wow, det var utrolig lekkert.

Karina Beck sa...

Kanonflot med maskingen. Lækkert kort.
God søndag.
Kram Karina

Benedicte sa...

ÅÅÅ Maya!! Dette er kjempe søtt:O) Motivet var nydelig fargelagt,og detaljene var kjempe flotte!! Kortet inni var også kjempe lekkert,(kjempe søte blomster;))
Ha en fortsatt fin helg!!
Klem Benedicte.

❤ Kaia sa...

Åh, det var et nydelig blått kort.
Nydelige papirer...
Jeg er veldig glad i blått, nemmelig. Motivene dine var rålekre, nydelig maskert og fargelagt. Og så er jo kortet så flott på alle sidene...
Klem fra Kaia ;o>

Marimer sa...

Precioso Maya, es un trabajo muy delicado y perfecto. El stamp es una maravilla. Saludos.

Karen O sa...

Nydelig!!! Lekkre fargen og et utrolig søtt motiv. Fine detaljer, både utpå og inni:)
Ha en fin søndag:)
Klem, Karen

Marianne sa...

Ojojojoj, jeg smelter fullstendig her jeg sitter!!!
Jeg elsker blått, og jeg elsker Sarah Kay!!!!
Utrolig vakkert!!!!

Ha en fin søndag!
Klemmer fra Marianne:)

Anonym sa...

hei!!;D
Kjempe flott kort, virkelig nyydelig!:D Det blir garantert venninna di kjempe glad for;D
Klem ida:o)

Joan sa...

Wow, endnu et imponerende flot kort med flotte detaljer, det må have taget flere timer at lave..
Også en god søndag til dig :)

Lenes stempelkrok sa...

åhhhh..vanvittig flott kort!!
Nydelig fargelagt, og herlig satt sammen:)
Du er bare såååååå flink:)

Klem:)

Marianne-db sa...

Åh, for et nydelig kort!! Så duse og skjønne farger, nydelig malt. Herlig kort! Ønsker deg en fortsatt fin søndag :)

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Fabulous card Maya. Lovely papers and great details, super!
hugs Jacqueline

Iren sa...

*Sukk* Maya dette var bare såååå lekkert!!! Så delikate farger og de to motivene e så nydelige.

Ha en flott søndag!

Klem

Liv Johanne sa...

Åå, gjett om jeg likte dette kortet, a! Farger, maskering,motiv, oppsett -alt :-)
Ha en fin søndag!

Anne I P sa...

Hei Maya!
Jeg må bare henge meg på alt det fine som er sagt tidligere. Kortet ditt er suverent!!!!
Det ble nok godt mottatt tenker jeg!!!

Ha en god søndag!!!
Goklem fra Anne

Anonym sa...

Hei på deg!!Så nydelig kort du har laget Maya.Du er en stooooooor innspirasjons kilde for meg!!!!!
for lenge siden la jeg deg til i bloggen min, oh jeg er ofte innom å titter!!!Har lært masse!!!Du lager såååå mye nydelig!!!!! Tusen takk
Ha en fin søndag klem fra Hilde!!!!

Nyten sa...

åååå, dette var bare så søtt!!!
nydelige fargar og flott oppsett.
Utrulig flott var det blomsterstempelet... spørs om ikkje eg må shoppa litt:-)
Ha ein fin søndag.
Klem Linda:))

Unknown sa...

Åh, så vackert! Du gör så sanslöst underbara kort, Maya!!! Kram, H.

Hildegunn sa...

For et fantastisk kort, herlig maskert motiv som er utrolig flott farget!
Kjempelekkert på alle sider!

Håper at du har en flott søndag!

craftimamma sa...

This card is absolutely wonderful. I love everything about it.

Lesley Xx

Larissa sa...

Really gorgeous card! I love how you coloured the image!

Hugs,
Larissa

Pia sa...

Hvor er det bedårende, sååå smukke farver

Riet sa...

What a beautiful card Maya,i love the image and colours.

Hugs Riet.x

Unknown sa...

Rett og slett lekkert!!!!
Nydelige detaljer og herlig farger og design!!!

klem,
jorunn

Lena Katrine sa...

Jeg simpelthen elsker dette kortet!! Det er bare så utrolig nydelig laget og malt, i en aldeles fortryllende blåfarge ;)

Go'klem

Gro sa...

Det kortet var bare nydelig. Har en forkjærlighet for Sarah Kay og hun er nydelig fargelagt.

Annacarin sa...

Hej Maya, Ett UNDERBART kort!
En så söt stämpel.. tror den är ganska ny..? Och färgerna du har använt är verkligen jätte fina!
Ett vackert kort.
Kram Annacarin

RitaK sa...

Noe av det vakreste jeg har sett på lenge. Du imponerer stadig Maya. Tror jeg må begynne å bruke mere lyseblått på kortene mine ;.)

Cino sa...

Utrolig nydelig kort! Også så utrolig gjennomført.

Alina sa...

Maya, your card is so wonderful, lovely idea to use those two stamps, it looks gorgeous! Lovely sentiment too!
Hugs, Alina

May-Britt sa...

Dåne,dette var lekkert Maya!!!
Elsker fargene du har brukt;-)
Ønsker deg ei flott uke.
Klem;)

PinksyDoodles sa...

This is beautiful, I love how you have used the two stamps together to create the gorgeous image.
Clare x

debby4000 sa...

Gorgeous card, love the sweet images and beautiful colours.
luv
Debby

Gunilla/Nilla sa...

Det var ett ljuvligt kort! Så fint komponerat och färglagt. Vackert med blommorna i hörnet.

Ha en fin dag.
Kram/Gunilla

Yvonne Hagane sa...

W-O-W!!!
Dette var rett og slett utrolig nydelig!! (igjen!)
Ha en fin uke:)

Tammi sa...

The flower stamp is perfect with the Sarah Kay image, love the pretty scene you created! Gorgeous papers, flowers and coloring, love this! x

annkan sa...

WOW, WOW, WOW!! Vilket underbart kort!!!
Så ljuvliga färger och bara SÅ vackert!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg