fredag 7. august 2009

Sukkersött # 47

Fredag,og vi er igang med våre ukentlige utfordringer fra Sukkersött :)
Det er deilig å komme i "gjenge" igjen,etter laaang ferie og heidundrende bursdagsfeiring!!


Ukens utfordring er;
Lag en gave-eske,elementer som SKAL være med er,hyssing og knapper!

Premien er sponset av Whiff of joy!
*********************
Friday,and we are back with our challenges from Sukkersött :)
It is wonderful to be back to normal again,after a long vacation and our big birthday party!!


This weeks challenge is;
Make a gift-box,you have to include buttons and tread on you`re project!


The prize for the winner is sponsored by Whiff of joy!


Jeg har laget en enkel gave-eske,med ett eldre hÄnglar motiv :)
Rundt kantene på esken har jeg brukt en punch fra Martha Stewart.
Papir fra Paperloft.
***************
I have made a simple gift-box,with an older hÄnglar motif :)
Around the edges of the box i`ve used a punch from Martha Stewart.
DP from Paperloft.



Zoomet inn på den søøøøte kua :)
****************
Zoomed in on the cutie-cow :)

I bunn av esken har jeg brukt ett tekst stempel fra Stampin`up! som jeg var så heldig å vinne i blog-candy fra Eli :)

Ha en flotters fredag,
klemmer fra Maya:)
*****************
On the inside i`ve used a text stamp from Stampin`up! I won it in a blog-candy from Eli :)

Have a wonderful friday,
and happy stamping!
Hugs from Maya:)

16 kommentarer:

Lene Aase sa...

For en råkul gave-eske!!! Digger kuen og gjerde-punchen!!! Eg må nok hive meg med på denne utfordringen,eg som er så glad i å lage esker:)
Håper du får en superduper helg vennen!!!

Klemmer i fleng:)

Lena Katrine sa...

Åh, maya-vennen! Denne ble da så søøøt! Stilig bruk av knappene, og jeg liker så godt at du puncher lokket på esken - så dekorativt!
Flinkingen ;)

Ha en superduper dag, schnuppelupp!
Go'koser

Nina sa...

Hei Maya
Kjempefin boks du har laget. Bloggen din har vært så inspirerende at jeg våget meg på mitt første stempel/kortprosjekt denne uken. Trenger nok en god del mer trening (og utstyr og dill..) skjønner jeg, men alle må starte ett sted.
Så tusen takk for inspirasjon!

Hilsen fra Nina

Nancy sa...

For en herlig gave eske, Maya:O) Stilig motiv.
Ha ei trivelig helg.
Klem, Nancy;O)

Riet sa...

Ohhh Maya,what beautiful,i love the image and papers.

Hugs Riet.x

Kari sa...

For en flott gave-eske!Herlig papir og detaljer:)
Ha en fin helg:)

Klem,Kari:)

Marianne sa...

Sååå koselig denne ble! Herlig!!!
Ha en riktig så flott helg!!!
Klemmer fra Marianne:)

craftimamma sa...

Such a lovely project Maya. I love it! Lesley Xx

Nina sa...

Åhh, den kuen er jo bare såååååå søøøt ♥♥♥ Nå kan jeg angre på at den ikke ble stemplet da jeg hadde deg her på besøk *sukk* Ja, ja, det kommer vel flere muligheter ;)

Du får ha en strålende helg, jeg er hjemme alene, kun Argon og Nisko som er her. Så det blir vel noen timer på hobbyrommet tenker jeg :)

Kos fra Nina

marit80 sa...

Kjempe flott gaveeske, og for en stilig ku :)

Benedicte sa...

For en søt gave-eske Maya!! Den kua er jo bare såå søt:O) Du har valgt flotte farger og lekre detaljer:O)
Ha en fin helg!!
Klem Benedicte.

Marimer sa...

Los colores geniales y es perfecta la realización, es un trabajo genial. Saludos.

May-Britt sa...

Så søt ku da Maya;-)
Lekker eske i herlige farger.
God klem;)

Anonym sa...

Hei!;D
kjempe søt eske, kua er herlig!;D
Klem Ida:o)

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf sa...

Wow - this is wonderful. Your cow is fantastic... beautiful style

Marte sa...

Hola mi amiga. Jeg skriver fra min norwegian blog, totalt fri for reklame og tull ;P Måtte bare gi deg tilbakemelding om at esken er herlig,og kua så utrolig sjarmerende. Så søtt med knappene som "fester" bena :) Du er så flink, og jeg koser meg stort her inne. Alltid! :)

Klem fra meg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg