fredag 14. august 2009

Sukkersött # 48 Farger/Colours

Ukens utfordring fra Sukkersött handler om farger :)
Og ikke bare en farge,men tre!
Rød,gul og brun for å være nøyaktig :)
Og du kan bruke hudfarge,sort og hvitt i tillegg.
******************
This weeks challenge from Sukkersött is all about colours :)
And not just one,but three!
Red,yellow and brown to be accurat :)
And you can use skintones,black and white to.


Jeg har helt dilla på farger om dagen,så denne utfordringen passet meg bra ;)
(Og hadde jeg bare blitt fornøyd med kortet mitt også,så...)
Motivet er ifra Sugar Nellie og er malt med distress ink.
Papirer fra BoBunny.
Bånd,blomster,bling og charms fra Unik hobby.
Tekster fra Ett trykk/Norsk stempelblad.
*******************
I so love bright,warm colours these days,so this challenge suited me well ;)
(I am not sure that i "love" my card,though...)
The motif is from Sugar Nellie,and coloured with distress ink.
DP from BoBunny.
Ribbon,flowers,gem-stones and charms from Unik Hobby.
Text from Ett trykk/Norsk stempelblad.

Se den nyydelige jenta da *sukk* Blomstene har fått blingstener i midten :)
***************
Look at this adorable girl *sigh* The flowers has gem-stones in they`re center :)



(Og så kommer vi til det somm irriterer meg mest... Hadde jeg enda speilvendt den ene siden inni *huff* Men man kan ikke være like fornøyd hver gang! ;) )
Innsiden lik som på utsiden...
*****************
Inside the card is like the outside..
(And this is the reason for why i am not so pleased with it... Had i just inverted one side.. But we can`t win them all ;) )


Og baksiden,den også med samme layout.

Ha ei flott helg,alle sammen!
Her er det jobbe-helg,så ikke riktig helg enda ;)
Go`klem fra Maya.
*******************
And the back of my card,also woth the same layout.

Have a wonderful weekend!
I am working,so no weekend for me yet ;)
Hugs from Maya:)

36 kommentarer:

Lene Aase sa...

*fnis*, din perfeksjonist;) Synest kortet ditt ble råflott eg!!! Digger oppsettet og rålekkert fargelagt som alltid!!!
Håper du har en finfin Fredag, selv om det ikke er helg for deg enda;)

Gooood klem:)

Anna sa...

Supersnyggt kort och fint att mönsterpappren med blommor fanns i båda färgerna.
Kram och trevlig helg.

craftyb sa...

I love Daisy and love how you've coloured her Maya...gorgeous creation as always! bx

Anonym sa...

Hei!!;D
Nydelig kort!! Herlig stempel og pynt!:D
Ha en super duper helg!!
Klem Ida:o)

Therése Ringström sa...

Detta är godis för ögonen, så underbart!!! Färgerna är så varma och passar så bra ihop, håller med dig om att stämpeln är jättesöt!!!
Du dekorerar insidan så fint vilket arbete som ligger bakom!!!

Ha en trevlig helg!!!

Kram Therése

Lisbeth sa...

Hei på deg!
Se det nå har jeg nettopp kommet igjennom alt det nye siden Juni.Det tok litt tid,PUH (svett)for det var så mye flott, sukk!!!
Det siste kortet ditt er intet unntak, nydelig!!!
Masse klemmer fra Lisbeth

Hanne sa...

Vet ikke helt hva du ikke er fornøyd med, jeg, men jeg synes kortet ble vakkert! Flotte fargekombinasjon, og du maler jo så nyyyyydelig!!! Sukk & stønn.

Ha ei superduper helg, da!
Go'klem fra meg :)

RitaK sa...

Ikke så enkle farger å bruke sammen dette, men du har jo greid det kjempebra!

Kiki sa...

Oh, your card looks so great. These colours... fabulous.

Hugs, Kiki

mettepip sa...

Kjempeflott kort, og lekkert malt trykk. Flott detalj med blingen i blomstene. Synes dette var riktig så vellykket jeg da...
Riktig god helg tilk deg, og tusen takk for hyggelig kommentar i min blogg;)
Klem fra Mette

Tammi sa...

Maya your card is lovely, pretty arrangement of flowers and love the sweet image. ~Hugs

Camilla sa...

Åhhh Maya!
Du ska vara super nöjd med ditt vackra kort.
Gillar dessa färger och motivet är såå fint.
Bara älskar henne;)
och dina dekorationer med blommorna ja... det är heläckert.
Fint du har gjort på kortets alla sidor.
och det blå kortet här inunder, det kan jag titta på i evigheter.
Kramar Camilla

Joan sa...

Fantastisk flot og elegant kort :)

May-Bente sa...

Å Maya sååå skjønt det var!!
Jeg falt pladask.


God helj, Klem:))

Nancy sa...

ÅÅÅ Dette er vakkert, Maya:O) Fantastiske farger! Nydelig!
Ønsker deg en strålende helg;O)
Klem fra Nancy.

Kari sa...

Synes kortet ble nydelig jeg!!
Stemplet er jo herlig og du har malt det helt fantastisk!
Fargene er flotte og det ble kjempefint inni også!
Nydelig:)
Ha en flott helg:)

Klem,Kari:)

Tab sa...

Oh sweetie your card is gorgeous! Just love everything about it!
Hugs Tab xxx

Eva Helen sa...

Flott kort i friske fine farger og super flink til å male!

Ha en god helg.

Klem Fra Eva Helen

craftimamma sa...

Well I love the card Maya and would be happy if I were to receive it. The colours, papers and lovely little flowers are beautiful and that image is so lovely. Fabulous colouring as always.

Lesley Xx

Unknown sa...

What a beautiful card Maja in and out, special the stones at the flowers I like very much. Lovely motif, papers and colors!! LG Andy

Nina sa...

Hepp! Du må ikke lime med engang vettu ;) Kortet ditt er kjempe lekkert, og som alltid; masse digge Maya detaljer!!

Ha en super lørdag :)

Klem fra Nina

Aina sa...

Skjønner ikke hva du ikke er fornøyd med, jeg da men. Det er jo helt utrolig vakkert!
Så nydelige farger og mønstre, og så lekkert dekorert.
Jeg falt i hvert fall pladask, og jeg var nok ikke den eneste :O)

Klem fra Aina.
God helg!

Marimer sa...

Precioso trabajo, muchísimo trabajo has hecho en él, pero ha merecido la pena, es super, una clase mas que tengo en mi memoria. Saludos.

Gunilla/Nilla sa...

Vilket underbart sött kort!
Ljuvligt upplägg och så fint färglagt. Du har sådan känsla för läckra detaljer.

Ha en trevlig helg.
Kram/Gunilla

Pia sa...

super nydeligt kort så flot i farver og motiv

Kamilla sa...

OOOh så underbart Maya, vaddå nöjd?? Det ska du vara det är helt underbart och de där papperen är ju helt otroligt snygga!!!
WOOOW säger jag *tummen upp*
kram kram

Gunhild sa...

Åå, så lekkert!! Kortet ditt er helt perfekt, bare så du vet det ;) Fargene er nydelige og mange flotte detaljer!!

Håper du får en fin helg, selv om du må jobbe.

God klem :)
Gunhild

Liv Johanne sa...

...ikke helt fornøyd???... Hm, skjønner ikke hvorfor det..Likte kortet ditt veldig godt,jeg, både med farger, oppsett, og motiv :-)
Ha en fin helg, tross at du må jobbe..

Riet sa...

What a beautiful card Maya,i love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Hildes kort sa...

Å fy søren så nydelig..

Mel sa...

Your card is just stunning love everything about it ~ Mel x

Jacqueline (Sjakkie) sa...

What a beautiful card, so gorgeous and the inside is wonderful too!
Hugs Jacqueline

Papirdilla sa...

Jeg synes kortet er helt nydelig, jeg. Så utrolig gjennomført, som vanlig...
fargene og papirene er jo så fine sammen. Motivet er kjempesøtt og lekkert fargelagt:)

God helg ( det som er igjen av den)!

Klem,
Hanne

Desire Fourie sa...

Gorgeous. I love how you've carried the design through to the inside.
Hugs
Desire

Lena Katrine sa...

Som jeg har sagt før - kortet er råfint! Herlige farger, og et helt nydelig motiv! Og hva gjør vel det, om ikke flagget til "De Forente Scrappeskruller" ikke er speilvendt inni - sirklene er da det! *flirer*
Syns det er flott jeg, vennen!

annkan sa...

Åhhhh, så vackert!
Vilka insidor du gör- jag blir alldeles lycklig av att se detta!

Du är en stjärna!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg