søndag 9. august 2009

Gratulerer med dagen / Happy birthday

For ei tid tilbake fikk jeg en hyggelig mail av en mann,som ønsket seg ett kort til sin kjære på hennes bursdag :) (Omtenksom mann!!)
Jeg fikk frie tøyler,og her er kortet Rita Merethe fikk på sin bursdag :)
***********************
For a little while back i got a mail from a guy,who wished to give his girlfriend a card on her birthday :) (Thoughtful guy!!)
I could make it as i wanted to,and here is the card Rita Merethe got on her birthday :)


Motivet er ifra Sarah Kay (Stampavie) og malt med distress ink refiller.
Selve motivet er kuttet ut med spellbinders ovals,og scallop oval.
Panelet bak er skåret ut med Stampin up Top note.
Hørne stempel fra Stempelglede,og tekst fra Ett trykk/Norsk stempelblad.
Papirer fra Kaizer craft og MME (Tror jeg...)
*****************
Motif from Sarah Kay (Stampavie) and is coloured with distress ink refills.
The motif is cut out with spellbinders ovals and scallop ovals.
The panel behind the motif is cut out with Stampin Up Top note.
Corner stamp from Stempelglede and text from Ett trykk/Norsk stempelblad.

Zoomet inn på den søte jenta,jeg er så svak for Sarah Kay :)
*****************
Zoomed in on the beautiful girl,i adore these Sarah Kay`s :)


Teksten er skrevet ut på data`n og punchet ut med World Window punch fra Stampin up.
***************
The text is printed out from the PC,and cut out with World Window punch from STampin up.


Innsiden av kortet er holdt i samme stil som utsiden.
Blomster fra Prima,InkyWings og Papirloftet.
Det nydelige båndet er ifra InkyWings.
**************
Inside the card is with the same layout as the front.
Flowers from Prima,InkyWings and Papirloftet.
The beautyfull ribbon is from InkyWings.

Og baksiden,også i samme stil og med mitt navn :)
Så håper jeg bursdags-jenta ble fornøyd ;)
Ha en flott dag,
klem fra Maya:)
**************
And the back of the card,also in the same style and with my name.
Hope the birthday-girl was happy with the card ;)
Have a wonderful day,
hugs from Maya:)

47 kommentarer:

Lene Aase sa...

WOW, vennen!!!! Dettet kortet tok pusten fra meg!!! Så utrolig lekkert pyntet og fargelagt og det båndet du har brukt var rett og slett vakkert:)
Håper du har en kjempedeilig Søndag!!!

Klemmer fra Lene:)

Unknown sa...

Ååååå nydeligt!!! ♥♥♥
Herlige farger og så lekkert gjennomført på alle sidene også! Nydelig fargelagt også!

Klem,
Jorunn

Bente sa...

Helt fantastisk nydelig - lekkert fargevalg og herlige detaljer!!
Ha en fin søndag!
Klem, Bente

Pia sa...

woooow total rålækkert kort i skønne farver og super fine detaljer

Aud Kirsten sa...

Åh, dette kortet var bare aldeles nydelig!
Herlige farger og nydelig fargelagt.

Lena Katrine sa...

Å hæle vide verden! Jeg skjønner godt at mannen ble fornøyd med dette ja! Vannvittig nydelig! Så herlige farger, og malingen din er ut av en annen verden! Flott med top-note-panelet bak motivet var det også!

Dette kan du ;) Go'kos

Ingun sa...

Nydelig gjennomført kort.
Veldig fine farger, gjennomført layout. og pynta på alle sider.
Liker også godt den der blonde puncheren
Eg har ikkje det Sarah Key motivet, men eg har nokon av dei andre.
Kjempe søt motiv.
Du er kjempeflink til å fargelegge.
Takk for fin inspirasjon.

Marianne-db sa...

Å for et nydelig kort!! Lekkert!

Kiki sa...

What a great card. I think, Rita will be very happy to recieve it.

Hugs, Kiki

Unknown sa...

A beautiful card, nice papers and colors!! LG Andy

Nina sa...

Tenker bursdagsbarnet ble fornøyd jeg, for dette er bare vanvittig lekkert♥♥♥ Hepp, hepp, hepp :)

Go`kos fra Nina

Anette sa...

WOW!! Nyyyyydelig kort du har laget!

Liv Johanne sa...

Nydelig kort, og nydelig malt!

Carina sa...

Åh så flott! Fargene var jo bare helt nydelig!

Klem, Carina

Rita Merethe sa...

Tusen takk for det kjempefine kortet du laget til min 40 års dag. Det var veldig flott! Jeg ble veldig overrasket da jeg fikk dette på dagen min. Kortet er helt nydelig!! Alle gjestene beundret kortet, dette var jo en flott gave i seg selv! Klem

Kari sa...

ÅÅåå..for et nydelig kort! Sarah Kay er skjønn og herlige farger!
Og så flott inni også!
Fantastisk flott!!
Ha en flott søndag:)

Klem,Kari:)

Yvonne Hagane sa...

Jøss, for en omtenksom mann:) Jeg er helt sikker på at bursdagsjenta blir strålende fornøyd med dette kortet iallefall, for det var helt nyyydelig både i farger og design!
Klem fra Yvonne.

Beth S sa...

Wow! I love everything about this card. It is stunning. The way you've coloured it and put it all together is beautiful. The borders and the ribbon, everything just goes ties in so well. Very inspiration.

Eva Helen sa...

Herlig bursdagskort du har laget og ikke minst sååå Nydelig du har fargelagt med distress ink :-)

Nina I. sa...

Utrolig nydelig kort Maya!!!!

Klem

Iren sa...

Ååh så lekkert dette kortet var Maya!!! Og det motivet er bare så nydelig.(Har kjøpt det for 2 gang jeg også ;o) Det første gikk i stykker :O ) Så er det så gjennomført hele kortet ditt også :o)

Ha en fin kveld!

Klem

Aina sa...

Jeg tror ikke det er noe tvil om at denne damen ble fornøyd.
Så utrolig lekkert da, Maya!
Gjennomført til minste prikk. Imponert igjen :O)

Klem fra Aina.

Benedicte sa...

WOW Maya!! Kortet var nydelig:O) Motivet var flott fargelagt, og du hadde valgt flotte farger;)Kortet inni var jo helt fantastisk, og detaljene var kjempe fine:O)
Ha en fin dag!!
Klem Benedicte.

Marimer sa...

Super fino este trabajo, los colores son bellísimos y el stamp perfecto los colores, admiro este trabajo. Saludos.

Riet sa...

What a beautiful card Maya,i love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Sigrun sa...

Nydelig Maya. Jeg elsker også disse Sarah`ne! Herlig farger på kortet ditt.
Klemz

Ciza Patricia sa...

Ett underbart kort, som alltid.
Jag älskade färgkombinationen. Rosa och brunt är alltid vackert.
Mysiga detaljer och en stor inspiration.

Ha en underbar måndag.
Kram
Ciza Patricia

RitaK sa...

Å, du maler så nydelig Maya. Og disse fargene og kortet var skikkelig etter min smak :-)

Angella sa...

Så flott Maya... Flotte farger og det båndet er lekkert!
Klart hun blir fornøyd med å få dette kortet:)

klem Angella

Anne sa...

Kjempelekkert kort!
Ble hun ikke glad for dette kortet så vet ikke jeg...
Tusen takk for hyggelig besøk og kommentar i bloggen min!!

Klem fra Anne

Turid sa...

Mamma mia MAYA - you did it again!!! Hvor får du alt ifra???

Først må jeg forsøke finne ord for dette kortet - ikke lett -
det er absolutt det lekreste, nydeligste, mest fantastiske kort jeg noengang har sett!!!
Du er UNIK!!!
Ha en flott dag vennen:)
Klemmer fra meg

(Heldigvis er sommeren snart slutt, så snart kommer vel jeg igang også...)

WencheP sa...

Fy filler'n det var lekkert! Så herlig og flott pyntet inni også! Vakkert! :)

❤ Kaia sa...

Åhhh, dette var utrolig flott.
Nydelige farger, og motivet var så lekkert, og fargelegginga.....wow.
word window punch skulle jeg hatt ser jeg.....
Fantastisk kort.
Klem fra Kaia

Kort og Søm sa...

Ja, må si meg enig med de andre...nydelig kort! :o)

Alina sa...

I'm sure the girl was very happy with your stunning card, Maya, I just love everything about it!
Hugs, Alina

debby4000 sa...

Stunning card, beautiful image and such wonderful work.
luv
Debby

Anonym sa...

Hei igjen!;D
Tusen takk for komentarene i bloggen min, det blir jeg veldig glad for;D åå, nok et herlig kort!! Virkelig nyydelig;D Jeg legger meg til som følger her jeg, du lager utrolig masse fint;D Legger deg også til i blogglista mi, håper det er greit..?
ha en super uke!!
Klem Ida:o)

chruss sa...

Maya!
Tusen tusen tack för den underbara asken som kom idag! Ett alster av dej värderas väldigt högt!
Än en gång - tack kära du!

Klem
Chruss

May-Bente sa...

Hei!!

Gosj... dette var lekkert, skikkelig gjennomført og det motivet så merkverdig kjent ut, fargene også. He, he.
Nydelig fargelagt, Maya!!

Klem:))

May-Britt sa...

WOW,noe så lekkert Maya!!!!
Du er så dyktig;-)
God klem fra
May-Britt

Elisabeth sa...

Dette kortet var jo bare nydelig!! Rett og slett! Så forseggjort! Tenker nok mannen var glad når han kunne gi bort et så fint kort!

Men hvor er det fra, det hjørnestempelet du har brukt inni? MEd norsk tekst..

Nyten sa...

Åååå, så nydelig da blei!!!
Og du er bare så utrulig flink til å fargelegga!!
Sikker på at den dama blei stum av beundring:-) Tenk å vere så heldig å få eit kort laga av deg:-)
Ha ein fin kveld.
Klem Linda:))

Linanna DESIGNS sa...

Oh wow Maya what a truly gorgeous card hunny, i love this Sarah Kay image and that layout and detail is stunning, what gorgeous colours youve chosen and perfect papers. You have been busy since ive been away with gorgeous makes as always.I always enjoy my visits here hunny your work is amazing. Have a wonderful week, hugs Linda x

Antje sa...

Så nydelig kort med utrolig flotte detailjer :)
klem fra Antje :)

Hanne sa...

Ja, blir ikke denne bursdagsdama fornøyd, så vet jeg ikke hva hun er laget av, for dette var nyyyydelig. Og en halv. Lekre farger og vakkert motiv - åssåså gjennomført - som vanlig ;)

God klem fra saftkoker'n med lakenskrekk :P

Teamjes sa...

Du är så otroligt duktig på att färglägga , man vill bara titta mer och mer. Kortet är underbart med fina färger ♥

craftyb sa...

Oh this is beautiful Maya...love your colour scheme and your colouring is fantastic...love the image! bx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg