onsdag 26. mars 2008

Andre oppgave & bingobrett..

Da var jeg ferdig med en oppgave til! :)
Fortsatt oppgaver til VT`n på Din Hobby jeg holder på med.
På denne oppgaven skulle vi bruke perler.

Her er mitt bidrag.

Stempel Anemone Fresco fra paper inspirations.
Stemplet med distress vintage photo,deretter fargelagt med chalks.
Embosset med Amazing glaze.
Mønsterpapir fra Basic grey.
QK-blad
Prima blomster.
Tekst-stempel fra North star stamp (tror jeg...)
Perler fra Panduro.


Og så har jeg gjort ferdig bingobrettet! Gleder meg til å spille bingo!!

Her har jeg brukt mønsterpapir fra Glitter stack
Chipboard bokstaver.
Swirlen er kuttet ut fra silhouetten.
Selve bingobrettet er skrevet ut fra word.

Åpnet/ open

I have done one more challenge.

Card with beads.
Stamp Anemone fresco Paper inspirations.
Stamped with distress ink,vintage photo.
Coloured with chalks.
Heat embossed with amazing glaze.
QK-leaf,prima flowers.
Beads from Panduro.

And we are going to play some Bingo!
So i made this one :)
Chipboard alpabeth,swirl is cut out from the silhouette.
Paper from the Glitter stack.

2 kommentarer:

Inger Marie sa...

Ååå hjelpe meg så mye flott du har laget i det siste.
Masse nydelige kort og den teesken var et syn.
Idag har jeg gjort klart det jeg lovet å sende deg..sorry at det har tatt så lang tid.

Ha en flott helg!!

God klem

Inger-g sa...

Stilig! Motivet på det kortet var jo bare kjempelekkert! Så flotte farger.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg