søndag 23. mars 2008

Distress kort og en lift av meg selv ;)

Først to distress kort jeg har liftet fra Benthe. Tusen takk for att du deler :)
Jeg har svampet distress på arket,og deretter stemplet med samme farge på motivet.
Synes de ble så lekre! (Og raske var de å lage også!!)

Penny Black brushstroke motiv.
Tekst-stempler fra Papirgleder.

**********************************************
Distress cards. I have used a sponge and coloured the background.
Then i have the same colour on the stamp,a little water and Voilà, A finished card! :)
Penny black brushstroke stamp.



Innsiden/ Inside
Ett til/ Another one.
Innsiden / inside

Og så ble jeg så fornøyd med det første dåpskortet (det til utfordringen inne hos KIF) så jeg laget ett til,men denne gangen til ei lita jente :)

****************************************

And i was so pleased with my Magnolia card for the challenges on KIF,so i made another one.
But this time to a little girl :)

Innsiden/ Inside

Baksiden/ Back of the card

4 kommentarer:

Lene sa...

Lekkre de var. Likte velig godt disstress kortet:)

Klem

Anonym sa...

Kjempe lekre kort :-)
Klem fra
Benthe

Anonym sa...

Fiiiine kort Maya. Og det gjør ikke'no at du "lifter" dem altså! Artig å se din vri uansett!
Ha en fin dag:-)

Unknown sa...

Beautiful cards...very elegant.
Caz
x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg